Steun Jitse Akse

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Jitse Akse.

NEE niet Strafrechtelijke vervolging dat mag nooit gebeuren dan is den haag het hele kabinet niet

#3176 Re: strafbaar

2016-01-16 15:14

#2671: Najib Z - strafbaar 

 Hallo Najiib Z ,  Ik ben maar een gewoon burgertje, maar ik wil toch even reageren op jou reactie .  

Volgens mijn mening  moet dat niet gebeuren zoals jij daar schrijft wat betreft millitair Jitse, Deze Man heeft zijn leven voor het burger volk  op spel gezet om ons en eigenlijk de hele wereld, te beschermen, tegen juist diegenen die vertrokken vanuit Nederland om zich bij ISIS aan te sluiten,zodat er nog meer onschuldigen mensen konden vermoord worden door ISIS .  

DEZE MAN IS EEN HELD !!!!!!!!!!!!!!!!! zie jij dat niet of ben je net als dat hele kabinet de recters ectr die dat niet zien  er word oorlog verklaard door de heer Rutte, deze man gaat in zijn  eentje er naar toe en sluit zich niet bij ISSIS AAN  !!!!!!  Maar Helpt mensen die in dat land  gevaar op lopen door ISSis DEZE MAN IS EEN HELD  geen MOORDENAAR  WEET JE WAT HIJ HEEFT GEDAAN ONKRUID VERDELGT WAT NODIG IS, Maar  ALS JIJ DIT NU VIND NAJIB Z EN JIJ VIND DIT STRAFBAAR  WAND DAT STAAT DAAR JE HEB AAN GEKLIKT  IK REAGEER NU OP  RE STRAFBAAR  !!! ALS IK HET ZO BEKIJK  WAAROM ZIT JIJ HIER IN NEDERLAND  EN VECHT JIJ NIET VOOR JOU LAND !!!!! GA JIJ JOU FAMILIE HELPEN  IN JOU LAND!!!! DE MANNEN DIE HIER NAAR TOE ZIJN GEKOMEN  WAT JE MANNEN NOEMT WAARSCHIJNLIJK  WEL MAAR VIND IK NIET DIE VROUWEN VERKRACHTEN MEISJES VAN 12 JAAR ALS BRUID NEMEN , EN dan zijn ze nog HIER WELKOM GEHETEN , BIJ MIJ NIET MEER IK VIND  ALS ER OORLOG IS IN EEN LAND ZORG JE ALS MAN EERST DAT JE VROUW EN KINDEREN IN VEILIGHEID WORD GEBRACHT !!!!!!  MAAR LAAT NIET JE VROUW KINDERTEN OMA'S ACHTER IN EEN LAND WAAR OORLOG IS EN OOK NOG EENS ISSIS ZIT  BIJF IN JE LAND EN VECHT ER VOOR !!!!!!!!!!! DAN BEN JE MAN  MAAR WAT JIJ DAAR NEER ZET  !!!!!  STRAFBAAR EN MOET MAAR EEN PROCES KRIJGEN  NET ALS DIEGENEN  DIE ZICH BIJ ISSIS  AAN SLUITEN KOM OP  ZEG  DAT ZET JIJ OP EEN  Petitie NEER  WAAR BEN JE NU KONTELIKKER VAN  VAN HET KABINET  ZODAT JE MAG BLIJVEN  ZET JE DAT DAAROM NEER VERGEET DAT MAAR !!!!!!!!  MAAR DEZE MAN  MAG ZEER ZEKER NIET VERVOLGT WORDEN  DAT  1 PUNT  DEZE MAN HAD  EEN WELKOMS HULDIGING MOETEN KRIJGEN  DAT HIJ NOG ON GESCHAAD TERUG  IS GEKOMEN EN ZEER ZEKER ZIJN BEST HEEFT GEDAAN  OM MENSEN DAAR TE HELPEN UIT HANDEN VAN  ISSIS  TE BLIJVEN  DAT IS EEN MAN  !!!!!! VAN DADEN  !!!! EN ZO ZIJN ER NOG WEL EEN HOOP !!!!! DAT WEET IK WEL ZEKER !!!   (  NIET JIJ  Najib Z  )))) 2   DEZE MAN  MOET EEN  STANBEELD  IN ZIJN WOONPLAATS KRIJGEN  Met de Tekst  er op  waar hij voor heb gestaan  en HELD !!!!!!!  3  De  Regering vind ik moet hem dankbaar zijn voor wat deze man heeft gedaan   mag hij wel een som geld   voor krijgen  !!!!  ( als de Regering een crimineel zoveel miljoenen kan betalen en vrij weer rond loopt  die we weten nog steeds niet waarvoor )   DEZE MAN HEEFT DAAR WEL RECHT OP VOOR ZIJN GOEDE DADEN  MENSEN LEVENS GERED UIT HANDEN VAN SCHURKEN !!! 4 Daaar bij mag hij nog eens op het koningklukken huis komen  voor zijn verdiende MEDAILLE  OP GESPELD TE KRIJGEN  !!!! EN DAT MAG  ZEKER  GEBEUREN  ONDER  TV  UITZENDING EN NIET VAN 1 SEC   maar alles  wat er gezegt word  en rechtstreeks zodat er niets uit geknipt word  !!!! DEZE MAN   JITSE  IS VOOR MIJ EEN HELD  EN ZAL HIJ BLIJVEN  !!!!!!Deze held mag nooit slachtoffer worden van het curupten  zooitje in de  politiek falen van dit kabinet.DEZE MAN JITSE MAG VAN MIJ  IN DE KAMER HET VOOR HET ZEGGEN HEBBEN , Ik WEET ZEKER DAT NEDELAN DAN WEER NEDERLAND WORD   DAT HEEFT DEZE MAN OOK VERDIEND    

! Paspoort terug  

2 vrij laten   

3 niks geen vervolging   en Vrijlating  meteen en voor altijd  

4 als held  welkom terug heten  

5 geld zal hij wel kunnen gebruiken om even bij te tanken   van wat hij allemal gezien heeft daar ook nog zijn hersenen weer  op een rustig te krijgen .  

5 groot Stanbeeld met naam  en tekst  HELD  

6  heeft een medaille  verdiend voor zijn goede in zet   EN Mensen allemaal er  kan niet genoeg getekend worden wel in de positieve zin   deze man is een Held  !!!!!!   en GEEN !!!!! moordernaar  !!! 

 en als ik nu toch bezig ben   ze zijn F. cking maf  in Den Haag , die vol gevreten zakkenvullers.in den Haag zijn de realiteit kwijt

Jitse Spijkers met koppen hebben we wat aan dat heb jij wel  gedaan  niet lullen maar doen  waar je volor staat er staan leven op het spel  !!!!                                            

ZO IS DAT   HEER Najib Z   zo zie ik het en wat jij daar neer heb gezet  dat noemen ze lulletje rozewaters      fijne dag gewnst   maar ik blijf achter   ONZE HELD STAAN  JITSE !!!!!!!!!!!  


Gast

#3177

2016-01-16 15:15

Omdat deze man een Hulpverlener is en zeker geen misdadiger! Alle respect voor deze man!

Gast

#3178

2016-01-16 15:15

Ongedierte effectief bestrijden.

Gast

#3179

2016-01-16 15:15

Een ieder die tegen ISIS vecht en bovendien de Koerden steunt zou moeten worden ontvangen als een held!

Gast

#3180

2016-01-16 15:15

omdat hij 1 van de weinig is die iets doet ,wil iets doen al was deze petitie tekenen maar wil wel
meer doen

Gast

#3181

2016-01-16 15:15

Omdat gezond verstand in uitzonderlijke gevallen altijd boven regeltjes moet zegevieren. Verzetsstrijders in WO II werden op een lintje i.p.v. op een dagvaarding getrakteerd. En premier Rutte heeft duidelijk gesteld, dat ook wij in staat van oorlog met IS zijn. IS is ook voor ons een zeer serieuze bedreiging, maar wij laten op de grond mooi de Koerden de kastanjes voor ons uit het vuur halen !

Gast

#3182

2016-01-16 15:15

hij is een held

Gast

#3183

2016-01-16 15:16

Hij heeft gedaan wat regeringen weigeren te doen . Strijden tegen de onmenselijkheid op de grond . Chapeau .

Gast

#3184

2016-01-16 15:16

Als het OM deze man straft dan tekenen ze voor het failliet van het rechtstelsel. Moet niet gekker worden dat je lieden die mensen moedwillig onthoofden en geweld verheerlijken niet aan mag pakken!

Gast

#3185

2016-01-16 15:16

De wereld op zijn kop onbegrijpelijk .dit kan allen in dit land .

Gast

#3186

2016-01-16 15:16

Deze man is een HELD en verdiend ons aller steun..hoe kun je in godsnaam niet tegen de vijand mogen vechten.. ze zijn daar in Den-Haag helemaal ziek geworden in die koppen..SCHANDE !!

Gast

#3187

2016-01-16 15:17

Deze man verdient een onderscheiding

Gast

#3188

2016-01-16 15:17

omdat deze man tegen die barbaren durft te vechten terwijl hij weet dat het zijn mooie leven kan kosten

Gast

#3189

2016-01-16 15:17

1# Soldaten zoals Jitse Zijn en Blijven Special Elite Soldaten In Top Secret Service 100% .
2# Den-Haag Houd Al Jaren Lang De Inwoners van Nederland Blind Door Praatjes zoals Hier Zou niks Kunnen gebeuren of we zijn veilig ! Terwel Den-Haag Wereld Wijd Kenbaar maakt in Kranten: We Are On War vs ISIS ! Maar Den-Haag heeft Geen Ballen
Zoals Elite Special Service Soldaten Als Jitse Akse Die Het Werk Voldoen Zoals Het Moet en Hoort So ISIS No Mercy 100%
Net Als Het Russian Red Army z'n Werk Ook Doet .
3# Den-Haag Jullie Zijn Allemaal Een Slangen Gang! Een Soldaat Als Jitse Akse Heeft Talend ! En wat doet z'n Rood Wit Blauw , Steek hem nog eens in z'n Rug en
Gaat hem voor de Rechter Slepen als ' Moordernaar'
Den-Haag pas op ! !! Jullie Werden Bevrijdt Door De Canadezen,Amerikanen, vs Nazi-Duitsland !!! Dan zouden de Bevrijders jullie Slangen Gang in Den-Haag Nu Ook moeten Voor Slepen Naar Internationale Rechters Als Moordernaars vs Nazi-Duitsland !! En Jullie kunnen de War vs ISIS Nooit Winnen !!! Zonder er Special Service Soldaten zijn Als Jitse Akse en andere Soldaten Invasie's en andere Landen zoal Rusland !!!
Den-Haag Gunt z'n Inwoners van Nederland niet om het werk te voldoen hoe echte Soldaten met talend het Doen zoals Jitse Akse en andere.

Salut Jitse Alkse .

Gast

#3190

2016-01-16 15:17

Hoezo Nederland een vrij land? Sinds de muur gevallen is, gedraagt Nederland zich hoe langer hoe meer als een dictatuur. Er wordt wel voor je gedacht. Zum kotsen die berutteling....

Gast

#3191

2016-01-16 15:17

Ik vind niet rechtvaardig dat Jitse wordt vervolgt. Hetzelfde rechten en plichten voor iedereen. MP Rutte zei: we zijn in oorlog met IS! Dan is toch vrije brief voor mensen die willen vechten tegen IS! We leveren wapens aan Koerden, bombarderen IS e.n.z, en iemand die vecht tegen IS wordt vervolgd. Belachelijk voor woorden! En wat voor mij het grootste irritatie is is onrecht die aan Jitse wordt gedaan in vergelijking met hoe terugkerende IS strijders worden behandeld. Heeft iemand echt uitgezocht wat ze wel of niet in Syrië hebben gedaan.
NS.: Een IS strijder heeft namens IS eigen moeder vermoord! Hoe erg, onmenselijk, wreed! En zulke mensen moet je beschermen?! Gek voor de woorden.! Ik hoop dat Jitse gaat zeggen: "O, nee,lieve mensen, ik ben daar om humanitaire redenen geweest". Dat is niet eerlijk, maar zijn andere wel dan eerlijk?! Dat doen toch alle terugkerende IS strijders. Beter laat dan nooit, maar nu beseffen zelfs islamitische landen wat het doel van IS is.
Sterkte Jitse en ik hoop dat je word niet vervolgt. Duimen voor je. Groetjes

Gast

#3192

2016-01-16 15:18

Om dat IS de vijand is en vele onschuldigen dood door hun achtelijke denkwijze en heeft niks met de islam te maken

Gast

#3193

2016-01-16 15:18

Deze man verdient een lindje!

Gast

#3194

2016-01-16 15:18

Jitse is een held, in tegenstelling tot de laffe honden die hem nu willen vervolgen. Zijn er al Syrië-gangers die voor de IS vochten veroordeeld en daarna het land uit getrapt? Wordt er intensief gezocht naar IS strijders onder de vluchtelingen? Nee hoor, we gaan een held vervolgen.....

Gast

#3195

2016-01-16 15:18

IS heeft de oorlog verklaard aan alle andersdenkenden. Iedere keer opnieuw zetten ze dit in de verf met laffe aanslagen, onthoofdingen en dergelijke meer. De Amerikanen en hun bondgenoten bestoken de IS strijders met bommen vanuit de lucht. Weinig effectief want deze strijd duurt veel te lang. Gelukkig zijn er de Peshmerga met beperkte middelen maar met heldenmoed die het gevecht op de grond aangaan met de Daesh-trawanten. Als er dan één Nederlander met kennis van zaken en voldoende moed mee gaat strijden tegen dit ongedierte wordt hij door Justitie aangehouden in Nederland. Nederland is toch in oorlog met IS, wel deze vrijwilliger verdient een medaille voor moed en zelfopoffering. Jitse Akse, I love you man. Respect. Johan. Belgium

Gast

#3196

2016-01-16 15:18

Totaal oneens met de denkwijze van ONS ? openbaar ministerie.
De laan uit met zulke zakken.

Gast

#3197

2016-01-16 15:18

Deze man heeft de moed, die al die duizenden jonge mannelijke vluchtelingen en gelukszoekers die hun land en hun families in de steek laten, niet hebben.

Gast

#3198

2016-01-16 15:19

dat is toch duidelijk

Gast

#3199

2016-01-16 15:19

De wereld op zijn kop .had het binnenhof maar zoveel ballen als deze man

Gast

#3200

2016-01-16 15:19

Medaille voor deze man!!!