Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Geen misdadiger maar een held!
Re:
Belachelijk....Rutte zie toch dat we met hen in oorlog waren.?
Zijn in de (sociaal) media treden brak hem op. De honderden Nederlandse meisjes en jongens die momenteel in Israëlische dienst daar zijn zijn wat terughoudender. Ook de vele Nederlandse jongens in het Franse legioen willen niet graag in beeld.
Pro IS figuren of PvdA'er kan dit hebben aangezwengeld
Typisch gevalletje van 'geen woorden maar daden'. Mijn respect heeft hij!
Ik denk dat wat deze man gedaan heeft, ondersteund moet worden en niet gestraft. Hoe minder leden er zijn, hoe minder onschuldige slachtoffers getroffen worden... het is een serieuze bedreiging en een mens mag zijn eigen lijf en dat van zijn geliefden beschermen. En het is fijn dat hij ook ons landje wil beschermen!
Deze man doet wat heel politiek Den Haag niet durft, de strijd aangaan met IS. Nu deze man zelf het heft in handen heft genomen en hiermee een sneer uitdeelt naar onze vrienden in Den Haag wordt hij hier voor veroordeeld. Enige juiste verwoording hiervoor is pure lafheid voor politiek Den Haag chapeau voor deze held en geef hem een lintje ipv een boevenpak
Het is slechts een kwestie van tijd voordat er in Nederland een aanslag wordt gepleegd. En dan roept men wel zoveel mogelijk mensen op om de strijd aan te gaan want dan is het in belang van het land en niet van een individu zoals nu wordt beweerd, ik zal geen seconde eraan denken om ook maar iets voor de heertjes in den haag te doen, zij maken Nederland kapot door dat tuig gewoon hier binnen te laten en dan kunnen ze achteraf weer verder discussiëren over wat er toch fout is gegaan.
dat mensen nog steeds niet zien dat de overheid de vijand is...
| This discussion has been closed. |
Rutte sprak zélf van 'oorlog' na Parijs