Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
omdat deze man geen straf verdiend,heeft in mijn ogen heel veel levens gered ,zou daarom als held geeerd moeten worden.
hoe krom is ons rechtsysteem !!!!
Re:
Wij zijn slachtoffer van onze eigen wetgeving, hoe gaan we dit corrigeren .
De wereld op z'n kop! Gassies die vanuit NL naar Syrië reizen om zich aan te sluiten bij de IS en daarna terugkeren naar NL, krijgen een reintegratie-programma aangeboden. Terwijl deze held zijn bijdrage heeft geleverd tegen terrorisme en mogelijk beschuldigt gaat worden voor moord. Een medaille voor deze held!!!
schandalig OM! En enorm hypocriet.
Het OM is in deze zaak degene die een autochtone nederlander discrimeert t.o.v nederlandse jihadstrijders
Onze overheid lijkt ziek te zijn.
Ik onderteken deze petitie om Jitse een hart onder de riem te steken. Iemand die z'n leven waagt voor mijn vrijheid en veiligheid is een held! Hij doet tenminste wat de regering niet doet. Die praten alleen maar en laten al het gespuis toe tussen de echte vluchtelingen. Zonder helden als Jitse zijn we overgeleverd aan de beesten van IS. De NOS zal het nooit laten zien op TV, maar lees dit maar eens...is een van de ontelbare gruweldaden van IS. IS blaast 4-jarig jongetje op
| This discussion has been closed. |