Tegen inrichting ondoordachte zachte bermen in Overmere


Gast

#26

2016-01-19 17:50

ik vind het er over al die kosten voor niets en dan nog verslecht en zeer gevaarlijk geworden en ook parkeerplaatsen zoals in de zomer zou je eens moeten zien hoeveel er parkeerd stonden waar moeten ze nu gaan staan


Gast

#27

2016-01-20 21:01

Daar ik me als inwoner van Overmere dagelijks erger aan de vele witte paaltjes, de zachte bermen en de levensgevaarlijke betonnen uitsteeksels als men er met de auto op rijdt. We begrijpen het hier niet. Waarom men moest heraanleggen.

Gast

#28

2016-01-21 13:16

Omdat dit echt nodig is !!

Gast

#29

2016-01-21 14:38

Ten eerste is het gewoon rampzalig dat het een modderbad wordt.
Auto's raken er in vast waardoor de bestuurders in kosten geraken en het verkeer wordt opgehouden zoals enkele weken geleden.
Ten tweede wordt er weer zoveel geld uitgegeven voor iets dat niet interessant is en nog eens negatief ipv positief is.

Gast

#30

2016-01-21 15:31

Omdat het gevaarlijk is juist weer een kamion in die bermen , leg kasseien terug dat is veilig

Gast

#31

2016-01-21 15:40

het is inderdaad een levens gevaarlijke situatie , als men moet uitwijken voor één of andere redenen. men kan gewoon geen kant meer uit dan in die bermen terecht te komen. daar de kosten aan de wagen flink kunnen oplopen . en men nergens kan aankloppen , om de schade te vergoeden.

Gast

#32

2016-01-21 18:12

De voetpaden in de Burg de Lausnaystraat, Fortstraat en Dendermondsesteenweg liggen er rampzalig bij en dat lijkt mij voor de veiligheid van de inwoners wel prioritair tov de aanleg van zachte bermen waar niemand gelukkig mee is.

Gast

#33

2016-01-21 19:39

Hier alle parkeerplaatsen en uitwijkmogelijkheden opbreken om toch enkele vierkante metertjes groen (of bruin) bij te maken en langs de andere kant ettelijke hectaren vruchtbare landbouwgrond "teruggeven aan de zee" als compensatie voor uitbreiding van het havengebied. Ik zie de logica niet van al deze acties en betwijfel of er wel een bestaat.


Gast

#34

2016-01-21 20:43

Dat is een werk geweest waar niet over is nagedacht een mens kan zich daar lelijk verkeerd aan pakken.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-21 20:58



Gast

#36

2016-01-22 07:05

Omdat ik van dezelfde mening ben!

Gast

#37

2016-01-22 11:30

Zo'n zotte kosten. Betalen wij daarvoor verkeersbelasting ?
Op TV kwamen ze zeggen dat ze er nog bomen gingen in planten. Dat kan moeilijk kloppen: Er staat al bomen op de buitenste berm. Komen er dan 4 rijen bomen ? Goe zot !

Gast

#38

2016-01-22 11:51

het zullen vuilbakken worden.grote problemen om iemand te bereiken er is geen parking. en wat met mensen welke geen oprit hebben,hoe deze te bereiken en wat met hun bootschappen.


Gast

#39

2016-01-22 17:06

je moet momenteel op de Dendemondsesteenweg eens proberen om je deftig te parkeren of bij mensen op de hof te rijden met een bestelwagen met aanhangwagen...echt heel veilig en gemakkelijk...dit brengt echt gevaarlijke situaties teweeg!!!
Ziriax

#40 Bedankt

2016-01-22 21:08

Ik zat ook vast in de modder met mijn voorwielen toen ik me wou draaien, nog eens bedankt aan de behulpzame mensen die me toen eruit getrokken hebben. Jammer genoeg wel wat kosten gehad aan mijn auto.

Ik voelde me eerst zo dom dat ik niet gezien had dat dit bijna "drijfzand" was (ook al was het donker), tot ik de volgende dag eens ging kijken, en wat bleek, ik was niet de enige! Overal diepe sporen van andere auto's.


Gast

#41

2016-01-23 11:25

Provincie blijft in gebreke wegen het niet inlichten van alle Kerkstraat-bewoners - dagelijks hebben we zicht op wat het is, zachte bermen. Kamions verzuipen er in, alsook personenwagen komen van hun tuin, te vroeg afgedraaid, en daar ga je dan "de betonnen bloembak in"

Gast

#42

2016-01-24 15:56

Vraag is wie verantwoordelijk is: provinciewegen zijn afgeschaft sinds 2009. Ze behoren nu tot Vlaanderen of tot de gemeente.

Dus essentieel zijn de vragen:

- wie/welk departement dit beslist heeft?
- welke politieke instanties dit goedgekeurd hebben?

Kwestie van te weten op wie we volgende keer alvast niet moeten stemmen, wegens het verspillen van belastingsgelden aan nutteloze projecten, waarbij ik nog niemand heb gevonden die voor is....


Gast

#43

2016-01-24 16:03

Blijkbaar is de Vlaamse dienst wegen-en-verkeer verantwoordelijk! wegen-en-verkeer
Nu nog achterhalen welke politieke instantie verantwoordelijk is...


Gast

#44

2016-01-24 21:02

Vind dit veel te gevaarlijk. Stel je voor dat je dit tegekomt met een gewone wagen ...

Gast

#45

2016-01-27 08:42

De bermen werden nog niet zo heel lang geleden opnieuw aangelegd. Nu terug en dit in tijden waarin overal bespaard wordt. Het geld had nuttiger kunnen besteed worden. Bovendien gaan heel wat parkeerplaatsen verloren....

Gast

#46

2016-01-27 12:56

Uit solidariteit met onze buurtbewoners, we hebben hier in Overmere geen gevaarlijke verkeerssituaties nodig. Het is hier op de Dendermondsesteenweg al druk genoeg, het is niet nodig nog meer gevaar te creëren.