Artur moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Artur moet blijven.

Jaapioooo

#76

2016-01-10 19:45

229 mensen met hondepoep in hun ogen


Gast

#77

2016-01-10 20:10

Omdat er van dierenmishandeling geen sprake is.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-10 20:27



Gast

#79

2016-01-10 20:27

Ik ben een dierenliefhebber echt en ik heb ook een 3 jarig hondje en is ook een heel druk puppy geweest en die spong ook heel veel on dangst zijn korte pootjes en dan haalde ik ook wel eens me been omhoog of hij sprong dan tegen me knie met zijn kop of hij viel ook heel ongelukkig , puppy's zijn in het algemeen heel speels ,druk ,dingen uitproberen ect ect ect , en ik heb ook het gevoel dat ivan echt wel geschrokken is hiervan echt waar , ik ken ivan al tijdje nu eigenlijk al vanaf hij met marcelina binnen kwam en hij is een gozer met een goed hart , iedereen in de wereld heeft wel eens slechte dag of uitspatting ect ect ( dan is niet over hondje maar wat er wel eens gebeurde in 2015 en 2014 ) tuurlijk heeft iemand hulp erbij nodig om hondje op te voeden als je nog nooit een hondje gehad heb ,dat is altijd meegenomen , en ok ik schrok ook toen ik het filmpje voor de eerste keer zag echt ,maar alle commotie wat er nu allemaal loopt vindt ik iets te ver gaan echt waar , maar dat is mijn mening , en ben ook van mening dat Ivan er voor 100% voor gaat voor Arthur en ontzettend veel van hem hou en hem nooit pijn zou willen doen . En ben ook van mening dat wat er nu ook gezegd word allemaal over Moslims dit en Moslims dat , elke cultuur heeft goede en slechte mensen er tussen zitten weet je ,dat is de waarheid , maar om nou door wat er nu gebeurt is iedere Moslim ect ect ect er op af te rekenen vindt ik echt te ver gaan , Ivan ik vindt je nog steeds een topper maat echt en vindt ook dat je een kans verdient echt waar , en als ik door wat ik nu zeg ook gezeik en gescheld van mensen krijg , maak me niet uit echt , iedereen heeft recht om zijn mening te zeggen tuurlijk is niets verkeerd mee maar dan wel op normale manier en vandaar dat ik MIJN mening hier opzet . Groetjes Daan aka UtopiDaantje

Gast

#80 Re:

2016-01-10 20:59

#79: -  Super Daan, de 16e Utopiaan. De winnaar streamer. Je zet  een hele duidelijke mening neer, waar ik voor de volle 100% achtersta. Ivan is een top gozer en dit is gewoon verkeerd uitgevallen en zeker niet zo bedoeld. Ook ik had de eer Ivan persoonlijk te ontmoeten bij een live in de loods. Ik kan niet anders zeggen dan dat Ivan een lieve aardige man is.  Volledig  anders, dan het beeld dat ik van hem had, door de streams en de berichten. Kijk als iemand eens boos reageert  en daar wordt de nadruk opgelegd, ja dan kun je meningen over mensen manipuleren.  

 

Daan ik heb vanmiddag ook met een gerust hart deze petitie getekend, wetende dat Ivan en Arthur samen dikke maatjes worden. En goed dat Ivan nu uitleg gaat krijgen voor het opvoeden van een puppy.


Gast

#81

2016-01-10 21:15

Omdat ik vindt dat er niets aan de hand is en Ivan bewust kapot gemaakt wordt door sites zoals utopia gekte

Gast

#82

2016-01-10 21:56

Een hond kan je gewoon corrigeren is nog geen beest slechter van geworden

Gast

#83

2016-01-10 22:06

Hellemaal mee eens,hij geeft zn hondje zoveel liefde en aandacht kunnen hoop mensen een voorbeeld aan nemen..En die ene afweer vallen ze dan over ,allemaal jaloezie in mijn ogen

Gast

#84

2016-01-10 22:10

dit is geen dieren mishandeling jeanette van hemert
Dierenliefhebber

#85 Re:

2016-01-10 22:10

Geloof je t zelf? Jij bent zeker ook zon pauper die zn hond aftuigt anders zou je zien hoe fout het is om dieren te mishandelen.

Dierenliefhebber

#86 Re:

2016-01-10 22:12

#82: -schoppen etc is geen corrigeren jij gestoorde


Gast

#87

2016-01-10 22:19

Arthur moet blijven evenzo als Ivan ...het is zo zwaar overdreven. Ivan is een dierenvriend hij word zwart gemaakt en gediscrimineerd ik vind dit niet kunnen. Een mening mag maar niet zo om alles op te blazen, blijf fan van Ivan ze zijn gewoon Ivan haters die niet kunnen hebben dat hij utopiaan van het jaar is geworden. ..

Gast

#88

2016-01-10 22:33

Omdat het gewoon niet waar is. Ivan is goed voor iedereen, voor mens en dier. Hij is een topper en niet voor niks utopiaan van het jaar! Zou willen dat er meer ivans in de wereld waren.

Gast

#89 Re:

2016-01-10 23:27

#88: -  

 ja vandaar altijd dat korte lontje en het agresiefe gedoe . JA HOOR HIJ IS GOED VOOR IEDEREEN


Gast

#90 Re: Re:

2016-01-11 06:29

#69: hoe - Re:  

 whahahahah mishandeld???? dan worden er duizenden dieren elke dag mishandeld , stap toch een eind op 


Gast

#91

2016-01-11 09:15

Er is geen dieren mishandeling te zien. Arthur is een pup en gelukkig heel flexibel. En Ivan heeft alleen iemand nodig die hem leert om Arthur op te voeden en hoe hij er het beste mee kan omgaan. Het blijft voor mij een Topper !!!!

Gast

#92

2016-01-11 11:03

Omdat het behoorlijk overtrokken is, en het nooit Ivan zijn bedoeling is geweest. De mensen die dit tot een hetze hebben gemaakt, zijn de mensen van de chat bij de livestreams. Als het Ivan niet is dan hebben ze wel een andere inwoner die tot de grond word afgebrand. Een behoorlijke asociale boel is het tenminste bij de chat. 


Gast

#93 Re:

2016-01-11 11:06

#26: -  

 Helemaal mee eens!!!

En dan heb je ook nog die Martin Gaus met zijn artikel over dit voorval in de krant. Komen wil die niet maar wel schreeuwen vanaf de zijlijn, lekker dapper!!


Gast

#94 Re: Re:

2016-01-11 11:09

#69: hoe - Re:  

 Wat zie jij wat ik niet zie!!

Mishandelen??  1 dikke flauwekul!!!

 

Dit is mishandeling

 


Gast

#95 Re:

2016-01-11 12:04

#11: -  

 sorry hoor maar dit heb ik nog nooit bij een dier gedaan stelletje mafkezen.. net zoals de pedagogische tik zeker?


Gast

#96 Re: Re:

2016-01-11 12:07

#86: Dierenliefhebber - Re:  

 ja psycho mensen zijn er he? en dan een petitie tekenen dat ie mag blijven.. kan toch niet, net zoals je je kind zon schop geeft


Gast

#97 Re:

2016-01-11 12:08

#76: Jaapioooo -  

 hondendiarree


Gast

#98

2016-01-11 12:12

Omdat ik het eens ben met deze petitie en het gezeur over ivan nu maar eens moet stoppen

Gast

#99 Re:

2016-01-11 12:13

#52: -  

 nou sorry hoor ik vind ivan een knappe gast had niks tegen hem maar dit vind ik niet kunnrn


Anonymous

#100

2016-01-11 13:17

Ik geef een tegengeluid omdat de hetze die is ontstaan mij tegen de borst stuit!