Zonnepanelenproces
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Heb zonnepanelen en de opbrengst ervan is voor mij voldoende. Ik heb de staatssteun niet nodig. Ik heb er voor gekozen en dan moeten anderen er niet voor betalen. Volgens mij is het een puur verzinsel van de regering om er WEER geld uit te slaan op kosten van de bevolking. Energie zou volledig gratis moeten zijn
Wie fouten maakt moet betalen. De wet voor ieder gelijk.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Omdat we zuivere lucht moesten gaan kopen in het buitenland plaatste ik zonnepanelen en nu worden wij gstraft
een heel fijne petitie waardoor de kleine man met zijn eigen investering bij het plaatsen van zonnepanelen..een deel van de verplichte groenstroom beleid van Europa voorkomt dat er anders nog veel meer boetes zou betaald moeten worden door Belgie aan Europa,omdat Belgie niet voldoet aan de vooropgestelde norm en hiervoor certificaten beloofde aan iedereen die aan dit projekt meewerkte ,voor eigen gebruik wel te verstaan..Hierop werden wij na drie jaar koud gepakt maar de grote afnemers zoals katoennatie enz worden niet lastig gevallen...Dan de turteltax ..het houd niet op en wordt zomaar goedgekeurd ..zelfs nadat mvr Turtelboom op de vingers getikt werd doet zij gewoon verder...dit kan niet..de liberalen storten de werkende mens in de armoede hieraan moet een einde komen
| This discussion has been closed. |
Trop is teveel