Zonnepanelenproces
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Idd 204 mensen bekijken je scheef omdat je zonnepanelen hebt maar je krijgt geen euro meer van de staat en als je hen dat uitlegt geloven ze je nog niet eens.
Re: Re:
Door het toedoen van grote bedrijven die voor miljoenen aan sub krijgen worden gewone mensen die zonnepanelen leggen om hun factuur te drukken en iets te doen voor het groen van de wereld door het gros van de mensen slecht bekeken. NIET iedereen die zonnepanelen heeft is per definitie RIJK en heeft schuld aan deze klucht. Ikzelf werd verplicht om iets groen te doen aan mijn nieuwbouw en heb voor panelen gekozen en ik krijg ook geen sub maar word wel aangesproken zo van tis ook JOU SCHULD HOOR.
BETALEN VOOR IETS WAT GRATIS IS IS EEN KLUCHT CERTIFICATEN AFSCHAFFEN EN DE MENSEN GERUST LATEN DIE ZONNENPANELEN GELEGT HEBBEN
Handen af van ons geld‼️‼️‼️‼️ Ga er zelf voor werken inplaats van op olle lui kont te zitte en in olle neus zit te peutere terwijl wij 12u per dag moete werke,ons gezin niet zien en op ons 40jaar kapot zen gewerkt en nog ginnen rotte euro hebbe gespaard hebbe door olle gezever!!!! Geeft den helft van olle pree af om dien put te dichte en geef ons wat we verdienen!!!!! EEN LEVEN‼️‼️‼️‼️‼️
Nu draait iedereen ervoor op , en waarom denk je dat de stroom voortdurend stijgt? Natuurlijk de elektrische auto zit in de lift men gaat nooit toelaten dat je bijna gratis auto rijd , allemaal al voorruit gezien
Men had beter iedereen gratis zonnepanelen gegeven naarmate zijn verbruik , dat was uiteindelijk mss goedkoper geweest.
Waarom word de stroom zo duur ? niet alleen voor de zonnepanelen , de elecktrische auto zit in de lift , ze gaan nooit toelaten dat je bijna gratis gaat auto rijden.
| This discussion has been closed. |
Het is ook zij die hun elektriciteit verbruiken. Niemand vraagt hen om er te leggen.
Elk jaar verbruik ik minder en betaal ik meer!