Koninginneweg heropenen voor auto's

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Koninginneweg heropenen voor auto's .


Gast

#1

2015-12-15 04:56

Dit is zeer noodzakelijk na dit domme besluit bij de adriaan volkerlaan

Gast

#2

2015-12-15 05:38

Geen vrachtverkeer en de autos moeten zeker langzamer rijden ook ivm scholen en kinderen die daar fietsen

Gast

#3

2015-12-15 06:04

Er moet een oplossing komen en zou fijn zijn idd Koninginneweg weer open.
Bezorgde bewoner Koninginneweg

#4

2015-12-15 06:08

1 richting verkeer, geen vrachtverkeer, permanente snelheidscontrole, speel ruimte voor onze kinderen, weg versmallen bredere voetpaden zodat de kinderen veilig kunnen spelen, compensatie voor huiseigenaren voor waardevermindering woningen. Om een vergelijk te maken met dat men vroeger een doorgaande verbinding voor paard en wagen hebben gehad vind ik te kortzichtig, paard met gingen vermoedelijk met zo een 5 kilometer per uur door de straat waardoor de remweg vrij kort was.


Gast

#5

2015-12-15 07:20

Ik woon ook in oud IJsselmonde en ben dus heel vaak afhankelijk van de rotond IJsselmonde .door de vele file,s en ook nog eens de werkzaamheden gebeurt het me dagelijks dat ik gewoon een halfuur en langer in een file staat alleen maar om naar me huis aan de benedenrijweg te komen. Ze hebben het destijds i.v.m de veiligheid en het vele verkeer de Koninginneweg afgesloten. Maar wat denk je van de benedenrijweg die gewoon als race baan wordt gebruikt. Zou het misschien ook eens mogelijk zijn om daar ook een 30 km zone van te maken ,want dat staat nergens aangegeven. Of behoort dit stuk niet meer tot oud IJsselmonde ,want daar wordt nooit na gekeken het is altijd voorin IJsselmonde kijk maar weer eens wat een puinzooi er ligt .de aannemer zou gaan bouwen ,de stoeptegels zijn gebroken en moet nu echt op straat lopen omdat het voetpad niet meer gangbaar is en dan rijden de auto,s met meer dan 50 km aan je voorbij .ik hoop dat daar ook eens door de deelgemeente naar wordt gekeken.

Gast

#6

2015-12-15 07:40

Het is van belang dat er een goede doorstroming is van lokaal verkeer in oud-IJsselmonde

Gast

#7

2015-12-15 07:43

Belangrijk voor lokaal verkeer van en naar oud-IJsselmonde- Beverwaard en Bolnes
Oud-IJsselmonde

#8 Re:

2015-12-15 08:00

#5: -   Dat klopt van die stoeptegels die heb ik ook.zien liggen. 

 


Gast

#9

2015-12-15 08:26

omdat het nu een drama is in ijsselmonde vooral nu de adriaan volkerlaan is versmald wat daar de reden van is je bent 10 min. langer bezig om de a 16 op te komen

Gast

#10

2015-12-15 08:50

moet dat het niet normaal is dat we helemaal moeten om rijden .ze moeten gewoon drempels plaatsen we staan continu in de filee

Gast

#11

2015-12-15 09:18

Wij willen niet elke dag in de file staan,gooi open die tunnel...

Gast

#12

2015-12-15 09:20

de basisscholen zijn onbereikbaar voor auto's. Er moet helemaal omgereden worden via Oud IJsselmonde en weer terug de Koninginneweg op. Te gek voor worden. Een basisschool moet ten alle tijden goed en makkelijk bereikbaar zijn

Gast

#13

2015-12-15 09:25

Ik pleit voor heropening van de Koninginneweg omdat met de nieuwe wegversmallingen rondom de kleine Shell de bovenstraat vrijwel ontoegankelijk is geworden tijdens de spitsuren en tijdens wedstrijden van Feyenoord. Ik doe er nu gemiddeld 30 minuten over om van de bovenstraat naar het Antonius te komen. En 45 minuten van de Frankendaal naar de Bovenstraat, twee routes die normaal in ca. 10 minuten kan worden afgelegd.

Gast

#14

2015-12-15 09:26

I.v.m met de file en betere door stroming

Gast

#15

2015-12-15 09:41

Omdat ik iedere ochtend moet omrijden om de kinderen naar school te brengen aan de Koninginnedag en dus altijd in de file sta

Gast

#16 Re:

2015-12-15 10:14

#1: -  

 


Gast

#17

2015-12-15 10:31

Omdat omrijden van zuid naar noord geldverspilling, milieuaantasting, verloren tijd en ergenis teweeg brengt. Een snelheidsbeperking kan noodzakelijk zijn of vertragende middelen. Ouders moeten ook zo weinig mogelijk met auto's kinderen maar school brengen, dit levert alleen maar gevaar op.

Gast

#18

2015-12-15 12:02

op de fiets heb ik totaal geen last van de bus sluis. De weg is veiliger en ons huis aan de koninginneweg is veel schoner sinds het plaatsen van de bus sluis. Geen roetaanslag meer aan de boeidelen en goten. Heerlijk geen verkeer meer voor het huis. Derhalve teken ik de petitie ook niet. Ga allen gewoon op de fiets!


Gast

#19

2015-12-15 13:37

omdat het waardeloos is in de spits als je niet over de brienenoord hoeft en inderdaad dat ze nu ook de toevoer wegen hebben versmalt naar 1 baan word het een puinhoop

Gast

#20

2015-12-15 13:41

Wij wonen aan de Adriaan Volkerlaan en het loopt de spuigaten uit met het verkeer hier, staat bijna altijd vast .

Gast

#21

2015-12-15 14:43

Het is soms super vervelend . Ik woon precies bij de roelandweg .
Als er soms voetbal is en ik of mijn man even snel boodschappen moet halen op prinsenplein hebben we een hele familieuitje achter de rug vanwege de file al de autos en mensen en de tijd dat het kost
Ik vind het geen optie de sluizen open te laten .. als er te hard gereden word kunnen er ook hoge drempels geplaatst worden .

Gast

#22

2015-12-15 15:01

Omdat we heel graag zien dat het tunneltje weer open gaat! Om verkeer op de rotonde te ontlasten en on de winkels op het Prinsenplein te kunnen bereiken! Er is vast een andere oplossing om het verkeer zachter te laten rijden en om vervelend geparkeerde auto's, die het mede onveilig maken, met schooltijden aan te pakken!

Gast

#23

2015-12-15 15:08

Doelloos straatje is het.
gast

#24 Re:

2015-12-15 15:39

#18: -  je hebt zeker nog nooit gebruik hoeven maken van een ambulance met zwaailicht.

 

 

VVN

#25 Re:

2015-12-15 16:21

#4: Bezorgde bewoner Koninginneweg -  

 In de voorgaande jaren reed men ook gewoon met de auto over de Koninginneweg.
Door de aanpassing die nu gedaan is rijdt men al door het sportdorp heen langs alle huizen met spelende kinderen.

"1 richting verkeer, geen vrachtverkeer, permanente snelheidscontrole, speel ruimte voor onze kinderen, weg versmallen bredere voetpaden zodat de kinderen veilig kunnen spelen" Hier kan iedereen het wel mee eens zijn denk ik.