Sluit de Nederlandse grenzen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sluit de Nederlandse grenzen!.

hansi55

#4451 Re:

2016-10-31 17:45

#2491: -  criminelen kan je beter mee te doen hebben dan die farizeers in den haag

toch maar wilbers stemmen

 

Maribel Bazalar

#4452 Maribel Bazalar

2018-06-30 00:00

#4376: -  


Dag iedereen,

HIER IS MIJN GETUIGENIS VAN HOE IK MIJN LENING VIND

Mijn naam is mevrouw Maribel Bazalar, een burger van PERU. Ik ben bedrogen door 6 verschillende internationale internetfinanciers, ze beloven allemaal om me een lening te geven nadat ik verschillende vergoedingen heb betaald die niets produceren en geen positieve resultaten hebben opgeleverd. Ik verloor mijn hard verdiende geld. Op een dag, toen ik met tranen in mijn ogen over het internet surfte, vond ik een getuigenis van de man die ook werd opgelicht en uiteindelijk werd gelinkt aan een legitiem leningbedrijf genaamd (Carlos Yamada Investment Company  waar ik eindelijk zijn lening, dus ik besloot contact op te nemen met dezelfde kredietverstrekker en daarna vertelde ik hen mijn verhaal over hoe ik werd opgelicht door 6 verschillende geldschieters die niets deden dan me meer pijn bezorgden, ik vertelde het bedrijf per post en alles wat ze me vertelden was niet om huil meer omdat ik mijn lening in hun bedrijf ga krijgen en ik heb ook de juiste beslissing genomen om contact met hen op te nemen. Ik vulde het leningsaanvraagformulier in en ging verder met alles waar ze om vroegen en dit geweldige bedrijf (Carlos Yamada Investment Company ) regisseerde de heer Carlos Yamada mij een lening van $ 500.000 en hier ben ik blij mee, omdat Carlos Yamada Investment Company me een lening heeft gegeven, dus ik heb mezelf gezegd dat ik ook op internet zou blijven getuigen hoe ik mijn lening kreeg. Je hebt een lening nodig Neem nu contact op met Carlos Yamada Investment voor uw

CONTACT
Carlos Yamada Investment Company
whatsapp: +25456946114

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2018-06-30 00:09


fancyface

#4454 jullie moeten schamen!!!

2020-03-14 23:23

er zijn belgen die een job hebben in nederland ik ben een alleenstaand mama, ik kan mij niet permiteren om mijn werk te verliezen als jullie de grenzen dicht gooien, wie vergoed mij dan ? hoe leg ik mijn zoon uit dat mama haar werk zal verliezen!!!!