Sluit de Nederlandse grenzen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sluit de Nederlandse grenzen!.


Gast

#4401

2016-01-07 22:53

Omdat Nederland Nederland niet meer is en het moet stoppen nu het nog kan .

Gast

#4402

2016-01-10 16:21

Kijk nar Frankrijk en Keulen

Gast

#4403

2016-01-13 20:12

Genoeg is genoeg. Nederland moet Nederland blijven. Onze normen en waarden. We geven al genoeg naar mijn mening.

Anonymous

#4404

2016-01-14 13:06

je kan je afvragen hoe veilig nederland is/wordt. waar onze tradities blijven en over ons geloof maar niet te spreken.? denk aan....klederdrachten, sinterklaasfeest. hoe wij ons kleden enz. en het moet toch niet zo zijn dat wij vrouwen op onze kleding moeten letten omdat er mensen zijn die er niet tegen kunnen??!

Gast

#4405

2016-01-14 19:00

Uit zorgen om de toekomst van onze kinderen.
Nederland islam vrij

Gast

#4406

2016-01-16 00:58

We moeten .. met name onze kinderen en vrouwen beschermen tegen dat vrouw onvriendelijk geestezieken mensen geloof me .. deze mensen worden expres buiten de media gehouden . Dit kan niet door blijven gaan .. meteen terug naar herkomst ...

Gast

#4407

2016-01-16 08:24

poorten sluiten ... hier moeten de goeie onder de slechte lijden...daar dan ook ... laat ze voor hun eigen land vechten inplaats van hier meisjes/ vrouwen verkrachten... laat het uitschot van andere landen niet hier de boel op blazen...

Gast

#4408

2016-01-16 14:23

Onze huizen worden zolangzamerhand bunkers, met al dat goede hang- en sluitwerk.Maar onze grenzen staan wijd open voor tuig uit het middenoosten en oost europa. Een keer kijken naar Opsporing verzocht, en het gezonde verstand spreekt.
Als er een dreiging van inbraak is doe je je deuren toch op slot. Dat is de oplossing. Als Nederlanders bedreigd worden, en dat worden ze, doe je je grenzen dicht (had je nooit open moeten zetten). Dat is dus wel de oplossing meneer Dijkhoff.

Gast

#4409

2016-01-16 18:32

Moet. We worden overlopen. Onze cultuur wordt ernstig bedreigd.

Gast

#4410

2016-01-17 08:55

Strenge grens controles aan de binnengrenzen moet per direct met alle mogelijke technologische middelen weer worden hervat! Al jaren komen en gaan criminele bendes over de grens zonder daarbij iets in de weg te worden gelegd. De economische voordelen wegen totaal niet op tegen sociale rust en stabiliteit. Het falende politieke Europesche beleid is hier voor een groot deel debet aan. De passieve houding van de Nederlandse politici moeten echt flink bij schakelen om Nederland weer veilig en leefbaar te maken!!!!

Gast

#4411

2016-01-17 11:50

Omdat ik vind dat degene die al hier zijn eerst fatsoenlijk opgevangen moeten worden. En daarna pas nieuwe

Gast

#4412

2016-01-17 14:08

Ben voor grens sluiten en paspoort controle om het kaf van het koren te
Scheiden.

Peter gest

Gast

#4413

2016-01-17 16:57

We kunnen niet meer vluchtelingen aan, Nederland is vol.

Gast

#4414

2016-01-17 17:35

Voor de toekomst van Nederland

Gast

#4415

2016-01-17 17:37

Voor een betere veiligheid van onze burgers.

Gast

#4416

2016-01-18 10:47

de regering moet beter nadenken en niet alleen in dollartekens!!$$$$$$$$$$$

Gast

#4417

2016-01-18 22:31

Genoeg is genoeg! Ik wil een veilig Nederland voor mijn kinderen, waarbij zij vrij kunnen denken en vrij kunnen zijn! En daardoor hun creativiteit en intelligentie kunnen laten opbloeien, in het land wat mijn ouders en grootouders hebben opgebouwd! We mogen als westerse vrouw zelf wel vluchtelinge worden als Nederland geislamitiseerd wordt!

Gast

#4418

2016-01-20 06:47

In Nederland is opschudding ontstaan over een prognose van het aantal asielzoekers in 2016. Ambtenaren gaan uit van 90.000 mensen, tegenover 58.000 vorig jaar. Volgens het televisieprogramma Nieuwsuur heeft de regering-Rutte de hogere prognose bewust naast zich neergelegd. Oppositiepartijen CDA en D66 eisen nu opheldering.

"Het kabinet leidt Nederlanders om de tuin", stelt Sjoerd Sjoedsma van D66 gisteren. Hij wil dat het kabinet de verschillende ramingen naar de Kamer stuurt. Mona Keijzer (CDA) twitterde dat ze een debat in de Kamer wil over de kwestie en om onderbouwing van de cijfers gaat vragen.

Officieel gaat de Nederlandse regering voor dit jaar uit van zo'n 58.000 asielzoekers. Die lagere verwachting heeft volgens bronnen van Nieuwsuur een politieke reden. Vooral regeringspartij VVD zou de 90.000, of gemiddeld 7.500 asielaanvragen per maand, een "onaanvaardbaar hoog getal" hebben gevonden.

Maar achter de schermen maakt men zich wel grote zorgen over de toestroom, aldus de NOS. Vraag is ook of Nederland een plan-B heeft als het aantal asielzoekers effectief bijna zou verdubbelen tegenover vorig jaar. Nu al hebben sommige gemeenten moeite met de organisatie van (sociale) huisvesting en onderwijs. En ook het draagvlak bij de gewone Nederlander neemt af, de voorbije weken liepen protesten tegen asielcentra herhaaldelijk uit de hand.

Artikel van 20 januari 2016 op

www.hln.be


Gast

#4419

2016-01-20 10:46

Genoeg. We hebben genoeg gedaan. We hebben ons al deels aangepast aan de Islam. Overal bij de overheid worden Islamieten zeer vriendelijk behandeld. De politie is bang de TE hard aan te pakken. Het is nu genoeg. Wie hier is en zich netjes gedraagt mag blijven. Wie zijn gezin hier naar toe wil halen -inclusief echtgenotes onder de 18 krijgt NEE te horen.

We zijn er klaar mee !
Peace

#4420 Re: Re: Re:

2016-01-21 23:52

#4343: - Re: Re:  

 Slaap lekker verder mensen , niet huilen als HET zover is.


Gast

#4421

2016-01-27 07:17

De eerste die mensen wil helpen. , ben ik .
Dit is echter een ander verhaal , als veiligheid op het spel staat. , en dat blijkt steeds weer , moet het afgelopen zijn . Grenzen dicht en ieder die zich niet wil aanpassen aan de normen in ons land. , meteen er uit. daarbij kan het geld niet steeds naar vreemden gaan. , terwijl de eigen bevolking in de kou staat . ouderen worden steeds maar weer gekort , wonen met kinderen , of vriend , moet kunnen met behoud van AOW , dan kun je misschien een beetje rond komen , ik betaal alleen rekeningen,kan geen kleding kopen, iets leuks doen , al helemaal niet. , zelfs n kopje koffie drinken zit er niet in , mijn hele leven heb ik in Nederland gewoond , altijd aan alle regels gehouden , en wat is er nu. , veel mensen in Nederland tegen de armoede grens , zelfs er onder , . Er kan niet ook nog steeds maar weer geld naar mensen. , waar van er waarschijnlijk ook nog veel helemaal geen vluchtelingen zijn , denk aan ons eigen volk , daar moet voor gezorgd worden , op alle gebied , en zeker voor de veiligheid , die is ver te zoeken , als het donker begint te worden. , durf ik niet meer naar buiten . Is dat Nederland ? het is diep triest , om
te huilen .

Gast

#4422

2016-01-30 14:27

Dat de oorlogsslachtoffers een veilig heen komen zoeken is niet meer dan normaal, maar houd dan eerst een grondige screening bij de grens. Er komen te veel mensen uit andere landen mee met hun slechte bedoelingen.

Anonymous

#4423

2016-01-30 23:54

Omdat ik tegen alle AZC ben en omdat er al zoveel incidenten plaats vinden in de EU zou ik daar niet in Nederland willen..

Zelf ben ik ook een petitie gestart.

http://www.petities24.com/zwolle_zegt_nee_tegen_de_komst_van_het_azc

Zouden mensen deze ook willen ondertekenen

Gast

#4424 Re:

2016-02-05 09:07

#40: -  

 Mensen zijn geen honden. Zullen we het netjes houden?

xxxx

#4425 Re:

2016-02-05 09:08

#40: -  

 Mensen zijn geen honden. Tsja als je er zo tegen aan kijkt....

Veel honden hebben het beter dan deze mensen.