Sluit de Nederlandse grenzen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sluit de Nederlandse grenzen!.


Gast

#3651

2015-11-15 11:26

Voor de veiligheid van mijn medemensen en mijn kind!

Gast

#3652

2015-11-15 11:27

waarom naar europa ? ga naar je naastliggende landen !
veiligheid voor de toekomst ! en grenzen dicht !

Gast

#3653

2015-11-15 11:28

ik wil niet overlopen worden door de islam

Gast

#3654

2015-11-15 11:29

spreekt voor zichzelf

Gast

#3655

2015-11-15 11:30

Iedereen wil graag leven in een veilig land zo ook vluchtelingen maar houdt alstublieft wel de vinger aan de pols.

Gast

#3656

2015-11-15 11:30

Het word tijd dat er nu eens voor de Ned.bevolking opgekomen word. Men haalt vluchtelingen binnen om ze een veilige omgeving te bieden, terwijl Nederland steeds onveiliger word.

Gast

#3657

2015-11-15 11:31

Genoeg is genoeg

Gast

#3658

2015-11-15 11:31

Wij moeten stoppen met naief zijn en naief denken!

Gast

#3659

2015-11-15 11:36

Omdat het gevaar te groot is en Europa niet in staat is om
miljoenen vluchtelingen op te vangen, grenzencontrole is belangrijk en noodzakelijk om je land te verdedigen.
Ook om je eigen normen en waarden en tradities te eren.

Gast

#3660

2015-11-15 11:37

Het wordt nu te gek ten eerste met de vluchtelingen en ten tweede de dreigings kans voor aanslagen is nu al groten ook al beweren ze van niet

Gast

#3661

2015-11-15 11:38

Vol is vol genoeg is genoeg nu eerst het eigen volk eens goed helpen
Bono

#3662 Re: Re:

2015-11-15 11:39

#147: - Re:  

 Ik weet niet of je het nieuws bij houdt maar er is al duidelijk gemaakt dat 2 terroristen zich voor hebben gedaan als vluchtelingen..  Maar aan de andere kant, om nu de grenzen dicht te doen, is al te laat. Ik denk echt dat ze al overal zitten.  


Gast

#3663

2015-11-15 11:44

Genoeg mensen hier in Nederland die ook wachten op veiligheid , en woonvoorziening. Denk daarbij aan jonge kinderen en jongeren die noodgedwongen in opvanghuizen zitten of begeleidkamerwonen. Mensen die zoekend zijn naar sociale huurwoning die dan als ze geen sociale kring hebben die dan op straat moeten leven. Mensen die zoekend zijn naar hulpverlening en die soms echt te lang wachten omdat andere dingen voorgaan. Waardoor er meer werkloosheid onstaat en meer mensen in de ziektewet etc. Waardoor onze economie verslechterd.

Gast

#3664

2015-11-15 11:45

ik heb deze petitie getekend omdat ik vind dat we al genoeg gedaan hebben en het nu wel is klaar moet wezen. vooral wat er nu gebeurd is in frankrijk het zou een waarschuwing moeten wezen voor alle andere landen die hun grenzen nog open hebben.

Gast

#3665

2015-11-15 11:45

Ik vind het belangrijk dat de hele Nederlandse bevolking beschermt gaat worden.

Gast

#3666

2015-11-15 11:45

omdat er te veel vluchtelingen zijn en straks hebben we geen huis en\of werk sorry maar dat wil ik niet! er worden mensen huizen uit gezet voor rottige luchtelingen. en wie weet zit er een vluchteling bij die ons in gevaar brengt! kijk maar naar wat er in parijs is gebeurt!!! nee dank u!!!

Gast

#3667

2015-11-15 11:48

Het is toch duidelijk, moeten er nog meer aanslagen komen door IS ?!?! Nee !!! Grens dicht van Nederland !!!

Gast

#3668

2015-11-15 11:52

Dit zag ik al lang aankomen. "Tropische vogeltjes moet je in de tropen laten". Genoeg!!!!

Gast

#3669

2015-11-15 11:56

Omdat ik het volkomen met u eens bent.
Dit kabinet maakt er een rotzooi van, dus dicht met die grens!

Gast

#3670

2015-11-15 11:58

Overbevolking is de wereld een naderende ramp in elke samenleving. Hoewel in de natuur elke successoort streeft naar wereldoverheersing (geldt voor elke soort plant en dier) gaat dit altijd ten koste van andere soorten.
Planten en dieren houden geen statistieken bij en laten de natuurwetten hun gang gaan tot ... ze zelf (door toeval of een natuurlijke oorzaak ) een minderheidsgroep zijn geworden.
De westerse mens ging zich door algemene kennis, informatie en lessen uit hun geschiedenis realiseren, dat een te groot geboorte overschot niet alleen armoede bracht, maar ook sociaal/maatschappelijke onrust en zelfs (burger)oorlog!
De werkgelegenheid blijft achter t.o.v. de vraag naar arbeid. Gevolg: "Ledigheid is des duivels oorkussen"! .. Hoofdoorzaak tot het gevolg van de huidige migratiestroom!
Kortzichtige en egocentrische (Regerings)"Leiders" zijn hiervoor ten volle voor verantwoordelijk. (Als er in 1945 een geboortegolf is ontstaan, dan is het al die tussenliggende "Leiders" aan te rekenen, indien zij na 65 jaar de logische Pensioneringsgolf niet meer kunnen betalen!
Evenzo is het hun ten volle aan te rekenen, dat in een (reeds jarenlang ) overvol land als Nederland, met een groeiend aantal autochtone werkzoekenden, vooral (politiek) "links en z.g. Christelijk denkenden", opeens (uit een groeiend gebrek aan hun soort kiezers!) ongevraagd hun "Multiculturele samenleving" als hun specifiek kiesvee aan autochtoon Nederland gaan opdringen!
Terwijl iedereen weet uit alle landen van de wereld, dat juist de meeste onrust heerst in landen met vele verschillende culturen! (Juist in dit soort landen zullen de verschillende culturen en bijbehorende bevolkingsgroepen door het (verplicht) "fokken" van veel kinderen hun machtspositie (t.o.v. andere groepen) beslechten.
De Kerkleiders in Europa hebben dat eeuwenlang toegepast (VB: Katholieke gezinnen moesten zo groot mogelijk zijn!)
Mohammed (De Islam-leider) maakte in het jaar 500 daarvoor zijn Koranwetten, waarin elke vrouw totaal ondergeschikt moest zijn aan elke man! (Het is zijn "akker" waarin hij moet zaaien! EN DAT DEDEN/DOEN ZE !)
Dit, omdat "grote aantallen" macht en inkomen voor de "Elite" betekenen!
Zelfs in 2015!
Zelfs voor onze z.g. (vooral Linkse en Christelijke ) "Volksvertegenwoordigers", die al eeuwen parasiteren op "het in stand houden en stimuleren van armoede en sociale ellende! Het kievee voor dit soort z.g. "onderklassen", die ze graag in stand willen houden"!
Ten slotte ter illustratie: "Als je van paarden houdt, fok je paarden".
"Als je macht en inkomen gebaseerd is op armoede en ellende van anderen ... dat "fok" je deze omstandigheden!"
Ongeacht wat je het "eigen volk" daarmee aandoet!

Alle z.g. "leiders" in Nederland en Europa passen deze absoluut desastreuze methode NU toe door het totaal ongecontroleerd en ongelimiteerd laten binnenstromen van principieel anti-westerse bevolkingsgroepen, die door zelf veroorzaakte (Multiculturele en religieuze haat- en discriminatie ) burgeroorlogen een doelbewuste migratiestroom op gang hebben gezet naar de "Rijke Satan-landen" om deze te plunderen, uit te moorden en te bezetten!
IK WIL DAT NIET!
U WEL?

Gast

#3671

2015-11-15 12:01

Er moet een veel, veel betere controle op de grenzen komen

Gast

#3672

2015-11-15 12:02

Het kan en mag niet nog meer uit de hand lopen !!!

Gast

#3673

2015-11-15 12:03

De grenzen van ons land moeten per direct hermetisch gesloten worden en blijven !! Waar is het gezonde verstand gebleven bij onze politieke "leiders" ?? Als er geen actie wordt ondernomen stevenen we rechtstreeks op totale oorlog af...

Gast

#3674

2015-11-15 12:05

De regering zegt zich enorm mee te leven maar dat is flauwekul. Ze sluiten hun ogen voor alles. Er moet zeker eerst in Nederland iets gebeuren net als in Frankrijk en dan gaan ze beslissen we doen er wat aan. Bescherm het land en de Nederlandse bevolking. Gooi ze er eerst allemaal uit en sluit dan de grenzen. Voor mij part mag alles platgegooid worden dan.. Want dit gaat Europa en de wereld overnemen en ze zijn al erg ver!! Dus Rutte eikel doe er wat mee!!

Gast

#3675

2015-11-15 12:06

Omdat ik mijn kinderen wil beschermen voor nu en later, deze mannen uit dit land hebben geen respect voor vrouwen en hebben een ander geloof en ik weet niet als ze hier binnen in ons land zijn,hoelang ze blijven en of ze onze cultuur en normen rn waarden wel respecteren.ik vind dat het probleem in het land zelf moet worden aangepakt