Alioune moet in België blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Re:
#7: - wanneer kan je hem gaan bezoeken.... kan je keer op facebook klappen met me
Ze zouden beter moeten weten. Een man die de taal leert, hier 7jaar woont, hier werkt, vrienden heeft en dan nog eens een gezin(!) heeft, zetten ze buiten? Zonder reden? Iedereen zoveel mogelijk signeren!
Schandalig iemand die hier al 7 jaar woont en de nederlandse taal al goed kan spreken en die mensen helpt sturen ze terug en die vluchtelingen die ier de boel kapot maakt mogen blijven gewoonweg Schandalig !
Sensei Alioune 2de Dan JKA
Oss !

De wet is de wet.
Ik woon al bijna heel mijn leven in nieuwpoort en Hierbij wil ik ook laten weten dat dit een ongelooflijke domme beslissing is! Desze man is perfect geintegreerd hij is de vriedelijkheid zelf. Kom je hem tegen op straat is hij altijd 1 van de weinige mensen die je ziet met een lach en die tegen iedereen goeiendag zegt. Hij heeft een goeie reputatie en is graag gezien hij spreekt onze taal, gaat gaan werken als een ander en doet niemand iets verkeerd, integendeel! Bij deze hoop ik dat ALi in Belgie mag blijven!!! dit klopt niet!!!! MVG Cissé Nadia
Re:
Lidl blijkt een leugen en waaar zijn de bewijzen dat er kinderen door vluchtelingen werden verkracht?
Ba Aboubacar
Spoorwegstraat 96
2600 Berchem
| This discussion has been closed. |