PSC De Dijkgraaf te Plaats Langeveld
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
Wij hebben zelf geen rijbaan en kunnen bij hun altijd terecht.
Wij doen mennen en nemen daar les.
Ook volgen wij cursussen en de wedstrijden voor mennen en onder het zadel doen wij altijd aan mee omdat het een Prettige tot fijne accomodatie is.
Edwin is een goede instructeur.
Het is er altijd gezellig en een goede sfeer.
Wat in de paardenbranche heel weinig tot zelden voor komt!
aub , zo'n mooie locatie, zulke hardwerkende mensen, die zoiets mooi's hebben neergezet en dan weggepest worden, door 1 buurman,??? kom op dit kan toch niet.
Allemaal tekenen!
is een goede en leuke stal met goede sfeer.
en goede leer bedrijf.
Re:
#37: - Ja of lekker veel onkruid, ongedierte en vandalisme!!! Veel beter dan een super nette manege als buurman die alles doet om het die ene buurman naar de zin te maken. En hij woont nog achter het bedrijf ook, dus geen auto's en paarden langs zijn huis.
En aangespannen rijden is in het westland waar je egt voor je plezier rijdt. Bij de PSC DE DIJKGRAAF
DIT MAG NIET WEG.
This comment has been removed by the person who wrote it.
De buurman die het de ondernemers moeilijk maakt zoekt duidelijk geen oplossing, terwijl de ondernemers van de dijkgraaf tot heel veel bereid zijn om hem tegemoet te komen! Deze meneer woont al jaren naast een paardensport bedrijf ( voorheen andere eigenaren) hij wist toen hij hier ging wonen dat er paarden in de buurt zouden staan!
Heel jammer dat deze meneer nu leugens verspreid en het leven van zoveel mensen zuur probeer te maken! Gemeente Westland moet zich niet laten beïnvloeden door deze leugens!
Denk allemaal wat minder aan jezelf en wat meer aan de medemens...dan wordt het voor iedereen zoveel fijner!!!
Het laatste wat deze hard werkende ondernemers willen is overlast veroorzaken. Ze doen er dan ook alles aan om met al de omwondende rekening te houden. Maar ze hebben ook een fantastisch bedrijf te runnen, daar heb je nu eenmaal ook machines, vrachtwagens en paardentrailers bij nodig. Er word aan alle kanten geprobeerd om met iedereen rekening te houden. Ook de bezoekers en klanten hebben alle respect voor de omwonende. Zijn er wel problemen kan dit ten alle tijden besproken worden. Zelf woon ik in Rotterdam en heb er voor gekozen mijn paard bij PSC De Dijkgraaf te stallen omdat het dierenwelzijn hoog in het vaandel staat en ieder er gelijk is. Er is een fantastiche sfeer, en professionele begeleiding. Ik hoop dat iedereen nog eens heel goed nadenkt en er een oplossing komt waar ieder zich in kan vinden. Vergeet niet, leef en laten leven, dat maakt de samenleving een stuk makkelijker en gezelliger.
Nette stal met vriendelijk personeel moet gewoon behouden blijven voor Westland en omgeving
| This discussion has been closed. |
PSC de Dijkgraaf is een professioneel paardensportcentrum dat meer is dan gewoon een manege, het is uniek vanwege de mogelijkheden voor menners. Iets dat er in Nederland niet veel is. Ik als startende menner heb enorm veel aan PSC de Dijkgraaf, omdat ik juist daar een goede en dus veilige basis kan leggen met mijn pony voordat ik zelf de weg op ga. Dit draagt dus ook bij aan de verkeersveiligheid in het Westland. Ik als Westlandse ben ronduit TROTS op een accommodatie als deze en PSC de Dijkgraaf moet dan ook behouden worden voor de gemeente en voor de vele mensen die er met hart en ziel werken, leren en iedere dag weer genieten :)