PSC De Dijkgraaf te Plaats Langeveld

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie PSC De Dijkgraaf te Plaats Langeveld.


Gast

#26

2015-10-12 16:38

PSC de Dijkgraaf is een professioneel paardensportcentrum dat meer is dan gewoon een manege, het is uniek vanwege de mogelijkheden voor menners. Iets dat er in Nederland niet veel is. Ik als startende menner heb enorm veel aan PSC de Dijkgraaf, omdat ik juist daar een goede en dus veilige basis kan leggen met mijn pony voordat ik zelf de weg op ga. Dit draagt dus ook bij aan de verkeersveiligheid in het Westland. Ik als Westlandse ben ronduit TROTS op een accommodatie als deze en PSC de Dijkgraaf moet dan ook behouden worden voor de gemeente en voor de vele mensen die er met hart en ziel werken, leren en iedere dag weer genieten :)

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-10-12 16:41



Gast

#28

2015-10-12 16:46

Hc de dijkgraaf top bedrijf gerund door fantastische vakmensen

Gast

#29

2015-10-12 16:59

Getekend dit moet gewoon blijven is een fijne accommodatie waar je heerlijk kan trainen met je paard

Gast

#30

2015-10-12 17:02

Het paardenbedrijf zit bij ons in de buurt.
Wij hebben zelf geen rijbaan en kunnen bij hun altijd terecht.
Wij doen mennen en nemen daar les.
Ook volgen wij cursussen en de wedstrijden voor mennen en onder het zadel doen wij altijd aan mee omdat het een Prettige tot fijne accomodatie is.
Edwin is een goede instructeur.
Het is er altijd gezellig en een goede sfeer.
Wat in de paardenbranche heel weinig tot zelden voor komt!

Gast

#31

2015-10-12 17:13

Omdat het wereld mensen zijn die een mooie sport beoefenen en er moet al teveel wijken voor woningbouw of zeurende buren. Daarom!

Gast

#32

2015-10-12 17:35

Het zijn geen buren, het is maar 1 buurman, die alles tegenhoud, waarom ??? PSC de Dijkgraaf, houd zich netjes aan de regels, de paardenliefhebbers ook, maar als deze weg zijn, kan hij het land zelf gebruiken voor motorcross , dat is waarom hij wil dat dit weggaat (hij heeft er geen last van) Gemeente of Wethouder laat je niet misleiden, !!!!

Anonymous

#33

2015-10-12 17:40

aub , zo'n mooie locatie, zulke hardwerkende mensen, die zoiets mooi's hebben neergezet en dan weggepest worden, door 1 buurman,??? kom op dit kan toch niet.


Gast

#34

2015-10-12 18:47

Waar vind je nog zn manege voor jong en oud en zoveel vareatie kwa rijden en de uitrij mogelijk heden zijn top zou zonde wezen dat dit zou verdwijnen en verpauperd achter zou blijven gemeente schaam je

Gast

#35

2015-10-12 19:01

hier is zo hard gewerkt en met succes, dit is uniek in de randstad en dit moet blijven. wij wonen wel in Belgie maar onze paarden komen ook van PSC De Dijkgraaf en wij gunnen hun alle succes.
Allemaal tekenen!

Gast

#36

2015-10-12 19:23

Stal Dijkgraaf moet blijven.
is een goede en leuke stal met goede sfeer.
en goede leer bedrijf.

Gast

#37

2015-10-12 20:00

Het is makkelijker om die ene klagende buurman te verhuizen dan alle paarden die daar staan en wat wilt ie dan ?Dat het vol gebouwd wordt met huizen ???en gaat ie dan ook klagen ?

Gast

#38 Re:

2015-10-12 20:10

#37: -  Ja of lekker veel onkruid, ongedierte en vandalisme!!! Veel beter dan een super nette manege als buurman die alles doet om het die ene buurman naar de zin te maken. En hij woont nog achter het bedrijf ook, dus geen auto's en paarden langs zijn huis. 

 


Gast

#39

2015-10-12 20:23

Om dat niet mag verdwijnen er is al zo weinig op dat gebied van paarden sport.
En aangespannen rijden is in het westland waar je egt voor je plezier rijdt. Bij de PSC DE DIJKGRAAF
DIT MAG NIET WEG.

Gast

#40

2015-10-12 20:29

Ik heb kennissen die daar zitten, en als ik zo het verhaal hoor vind ik het om eerlijk te zijn een beetje onzin. Dit leek mij d beste manier om te laten weten dat de meerderheid het oneens is.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-10-12 20:36



Gast

#42

2015-10-12 20:41

Het mag toch niet gebeuren dat een ondernemer zo'n prachtig en goedlopend bedrijf heeft opgezet en vervolgens het pand moet verlaten terwijl er nog 2 of 3 jaar goed ondernemerschap kan worden uitgevoerd! Het Bedrijf onderscheid zich van andere paarden bedrijven doordat het een unieke tak van sport uitoefent namelijk de mensport! Een sport wat op deze locatie veilig geoefend kan worden! Ook zit het op dit moment op een goede locatie vanwege uitvalswegen en dichtbij de grote stad den haag waar ook veel klanten vandaan komen!
De buurman die het de ondernemers moeilijk maakt zoekt duidelijk geen oplossing, terwijl de ondernemers van de dijkgraaf tot heel veel bereid zijn om hem tegemoet te komen! Deze meneer woont al jaren naast een paardensport bedrijf ( voorheen andere eigenaren) hij wist toen hij hier ging wonen dat er paarden in de buurt zouden staan!
Heel jammer dat deze meneer nu leugens verspreid en het leven van zoveel mensen zuur probeer te maken! Gemeente Westland moet zich niet laten beïnvloeden door deze leugens!

Gast

#43

2015-10-12 20:45

Supermooi en uniek bedrijf waar veel kennis en passie voor de mensport is

Gast

#44

2015-10-12 21:02

Het is een super mooi en gezelig bedrijf en er is er maar 1 van in het westland. Dus moet blijven

Gast

#45

2015-10-12 22:09

...laat dit fantastische bedrijf met liefde voor mens & dier alsjeblieft voortbestaan!!
Denk allemaal wat minder aan jezelf en wat meer aan de medemens...dan wordt het voor iedereen zoveel fijner!!!

Gast

#46

2015-10-12 22:16

Laat 1 mopper buur niet het plezier van vele verpesten

Gast

#47

2015-10-12 22:18

Deze manege is een aanwinst voor het Westlandse recreatieve en ondernemende hart. We moeten trots zijn dat er zulke ondernemers zijn die zo veel liefde voor hun sport willen uitdragen. In gezamenlijkheid met directe buren tot een oplossing komen en respect hebben voor ieders belang zou fantastisch zijn, en daar naar gedragen.

Gast

#48

2015-10-12 22:50

Het laatste wat deze hard werkende ondernemers willen is overlast veroorzaken. Ze doen er dan ook alles aan om met al de  omwondende rekening te houden. Maar ze hebben ook een fantastisch bedrijf te runnen, daar heb je nu eenmaal ook machines, vrachtwagens en paardentrailers bij nodig. Er word aan alle kanten geprobeerd om met iedereen rekening te houden. Ook de bezoekers en klanten hebben alle respect voor de omwonende. Zijn er wel problemen kan dit ten alle tijden besproken worden. Zelf woon ik in Rotterdam en heb er voor gekozen mijn paard bij PSC De Dijkgraaf te stallen omdat het dierenwelzijn hoog in het vaandel staat en ieder er gelijk is. Er is een fantastiche sfeer, en professionele begeleiding. Ik hoop dat iedereen nog eens heel goed nadenkt en er een oplossing komt waar ieder zich in kan vinden. Vergeet niet, leef en laten leven, dat maakt de samenleving een stuk makkelijker en gezelliger.


Gast

#49

2015-10-12 23:26

Omdat ik de paardensport een warm hart toe draag.

Gast

#50

2015-10-13 04:21

zou zonde zijn om deze stal te laten verdwijnen omdat meneer Nederpelt eens in de zoveel tijd niet kan uitslapen schandalig.
Nette stal met vriendelijk personeel moet gewoon behouden blijven voor Westland en omgeving