GENOEG is GENOEG!! Stop de vluchtelingen instroom.


Anonymous

#1

2015-09-19 14:48

100% Gelijk. Genoeg is idd genoeg.

Gast

#2

2015-09-19 15:45

Laten we eerst de al aanwezige autochtone en allochtonen aan woonruimte en werk helpen, voor vluchtelingen humane opvang in de regio,of in noodgevallen,tijdelijk in Azc

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-09-19 17:23



Gast

#4 Re:

2015-09-19 18:01

#2: -  

 Precies. En die noodgvallen zijn nu aan de hand. Vandaar de (tijdelijke) opvang in azc/s.


Gast

#5 één burgerfront, niet voor ons, maar voor onze kinderen!

2015-09-19 18:48

Ik heb jouw petitie daarstraks al ondertekend.  Bedankt om de mijne te tekenen.  Het moet stoppen, zelfs Gerard Joling haalt in een Belgische krant, namelijk Het Laatste Nieuws, zwaar uit naar de vluchtelingentsunami.


Gast

#6

2015-09-19 20:16

Ja en als "zelfs" attentiehoer Gerard Joling ermee de krant haalt, dan moet het wel kloppen.

"Tsunami"? Nog geen 3 promille van je eigen bevolking noem jij een "tsunami"? O nee, wacht, jij noemt dat niet zo, maar die peroxyde geit die jij nablaat. Vooral niet zelf nadenken, word je moe van.


Anonymous

#7 En hoeveel is 'genoeg' dan?

2015-09-19 20:17

#1: -  

 Blijft alleen de vraag wie bepaalt wat 'genoeg' is. Gelukkig ben jij dat niet.


Gast

#8 Re:

2015-09-19 21:00

#6: -  quote prof dr Vermeersch: het aantal vluchtelingen dat je binnenlaat, moet je op korte termijn al maal twee-drie doen owv de familie herenigingen.  Turkije vangt veel meer op: ja logisch toch, het is veel dichterbij gelegen. De Belgen vluchtten tijdens WO1 en 2 ook niet naar Syrië, maar naar onze buurlanden. Ander punt is dat de bevolkingsdichtheid in Nederland en Belgie veeeeeeel hoger is dan in Turkije.

 

Lotje

#9

2015-09-22 22:28

Voor mijn werk moest ik regelmatig contact onderhouden met vluchtelingen en daklozen en arme stakkers in Amsterdam. Het liefst liet ik de vrijwilligers dat doen omdat die gewend waren aan het onaangename lucht die dat type mensen meebrachten. Als er daar nou iets op gevonden werd (stankoverlast dus) zou ik best bereid zijn mijn buurmnan te overhalen een paar van die zielepoten in zijn riante tuinhuis op te vangen. Ik kan dan wel voor veldbedden zorgen en misschien enkele voedselpakketten.  


Anonymous

#10 Re:

2015-09-23 19:57

#9: Lotje -  

Vind je jezelf grappig?

Het enige dat hier stinkt is jouw eigendunk.


Gast

#11

2016-01-06 12:51

Er zijn genoeg parasieten in nederland , zit niet te wachten tot ik ook 5 keer per dag "mag" bidden naar die fantasie persoon en zijn profeet

Gast

#12

2016-01-11 22:16

Nederland raakt overbevolkt, trouwens is het al.

Gast

#13

2016-02-05 19:09

Wij als ouderen hebben geen deel van leven! Als je zoals ik chronische ziek bent betaal je de krampen! Deze mensen hebben geen recht op onze sociale voorzieningen! Vluchtelingen mogen hier tijdelijk verblijven, maar moeten terug hun land op gaan bouwen! Onze gezinnen staan Aan de kant en zij staan vooraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan mogen wij niet de regie hebben om een einde aan ons leven te maken ( op humane wijze)

Gast

#14

2016-02-07 10:24

Vluchtelingen prima, maar je moet ook kunnen zeggen we hebben er genoeg, meer kunnen we niet aan!
Omdat de Nederlandse samenleving totaal ontwricht raakt, het geld bij onze ouderen wordt weggehaald en door wie moet het straks worden opgebracht? Ik wil dat mijn kleinkinderen opgroeien in een Nederlandse samenleving met behoud van onze cultuur, in een land waarin ik zelf ben opgegroeid en na de 2e wereldoorlog heb gewerkt om Nederland weer op te bouwen. Nu ik gepensioneerd ben wordt ons sociale stelsel en gezondheidszorg afgebroken, ons Nederlanderschap wordt ons afgenomen, laten we gewoon trotse Nederlanders blijven. Dus ga door met de petitie helemaal mee eens!

Gast

#15

2016-07-07 12:31

Ben zelf werkzaam bij een woning vereniging.Maak dus deze blijvende instroom mee.Huur woningen worden gegeven aan honderden asielzoekers.Mensen moeten gered worden en opgevangen.Echter door onze politieke partijjen,Komen deze mensen massaal naar Nederland en eenmaal hier sluiten ze zich af,alles potdicht de gehele dag .En sataliet televisie zodat ze de gehele dag Arabisch spreken.Stop deze waanzin en het proberen ons schuld gevoelens aan te praten.Opvang in Saurabie en in Afrika en iedereen terug.Zoniet uit de Europese dictatuur.

Gast

#16

2016-10-14 17:52

ik ben transgender ik word door Marokkanen bedreigt en uitgesc holden de politie zegt dat ik mijn kleding aan moet passen om schelden voor vuile vieze kankerhomo en pedofiel te voorkomen dit is geen vrij land meer hoor rot op met al die islamieten voordat t te laat is transgenders joden en cristenen zullen op grote schaal worden afgeslacht door hun en mark rutte heeft ons lot bezegeld met de EU

Gast

#17 Re:

2018-11-20 15:46

#9: Lotje -  

Wat een gelul ik wacht al 9 kaar op een woning ik krijg niks voor elkaar word geestelijk mishandeld kan nergens heen zij hebben eten drinken mogen klefing kopen word door belasting betaler betaald je hebt zeker ook een uitkering huursubsidie zorg kosten kwijtscheldingen van zuiverinschappen wat wij betalen voor mensen zosls jij en al dat tuig wat hier komt geluks zoekers naast min zus woont een asiel zoeker een groot huis hoop kinderen verwekt krijgen veel kinder bijslag 4 camera.s op zijn huis slecht geweten s.avonds dealen met ctiminelen steelt fietsen goed volk jullie hebben oog kleppen op ik heb ongeveer 8 jaar geleden een documentaire gezien over asielzorkers die naar eutopa gaan komen en alkemaal moslims waar wij worden voor gewaarschuuwd en het klopte precies wat wij hebben gezien europeanen zijn blind open je ogen muts

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2018-11-20 15:55



Gast

#19 Re: Re:

2018-11-20 16:03

#17: - Re:  

Laat de hele wereld naar nederland komen geef ze allemaal een uitkering wij werken wel straks wij betalen wel hun uitkering en werken wel tot wij als we 72 zijn hopelijk is er nog voor ons pensioen of we geven het aan dat tuig wat binnen komt de meeste is tuig ken er zoveel die ons uit lachen zeggen paspoort kwijt en ze zijn marokkanen geven zich uit voor sirieers tuig jij bent blind met weinig ervaring 


Gast

#20 Re:

2018-11-20 16:05

#6: -  

Sta er helemaal achter wat je zegt die griezel van een joling halve wijf is het 


Gast

#21 Re: Re: En hoeveel is 'genoeg' dan?

2018-11-20 16:18

#18: - Re: En hoeveel is 'genoeg' dan? 

Dat ben jij jij bent al teveel lekker weg bliven drukken aan houder wint


Gast

#22 Dit klopt helemaal

2019-06-28 20:35

En hoe komt het dat je altijd alleen Hollanders, Hollandse marokanen en Hollandse Turken bij de voedselbank ziet? Waarom zijn er nooit Syriërs of eritreeérs? Toevallig zijn 90% van hun mannen. Waarom vlucht je zonder vrouw en kinderen wat voor viezerik ben je dan? Vluchtelingen krijgen geld voor de inrichting van hun huis, waarom krijgen alleenstaande moeders met kinderen en de arme Nederlanders dat niet???? Die moeten het maar uitzoeken. Lees veel negatieve reacties over Marokkanen en Turken maar de oude generatie is wel hierheen gekomen om het werk over te nemen wat wij zelf niet wilden en heb er helemaal geen last van. Ze hebben wel vaak een uitkering omdat ze de Nederlandse niet beheersen en dat is omdat de scholing vroeger heel anders was. Ken genoeg Marokkanen en Turken die wel heel hard werken en overigens ken ik geen vluchtelingen die zo hard werken die stelen en hebben alleen maar een grote bek ben klaar met de vluchtelingen die hier zonder gezin heen zijn gekomen en ik er maar voor werken voor die vieze honden. Een vriendin van mij die uit Syrië komt is het haar ouders hierheen gekomen zelf heeft zij mij ook verteld dat het meerendeel slecht is en dat is ook mijn ervaring!! Help eerst onze eigen mensen er is hier in Nederland geen plek meer alles is al volgebouwd en gestouwd er is niks meer over van ons land er is geen natuur meer over. 

RutteZuigt

#23 Re:

2020-10-14 09:02

#2: -  

Of we sturen ze gewoon naar eigen land terug zodat ze hun eigen land kapot kunnen maken. Als ze echt zo graag een nieuwe start willen kunnen ze ook beginnen met hun eigen landen verbeteren ipv hier iedereen en alles bedreigen.

Deze mensen willen niet integreren ze willen het overnemen en zolang de overheid van Nederland dit toelaat gaan de problemen alleen verergeren. En onze overheid kennende moeten we eerst allemaal elkaar afslachten voordat ze ook maar iets gaan doen aan de compleet open grenzen die we hebben.

Nederlander

#24 Vluchtelingen

2022-07-23 18:16

Ik ben helemaal niet tegen buitenlanders, maar ik denk, dat er nu toch echt wel teveel naar Nederland komen. Nederland zorg eerst goed voor je eigen mensen en geef hun voorrang op huisvesting en goede sociale voorzieningen. Het is toch erg, dat in een rijk land als Nederland voedselbanken nodig zijn. Nederland moet zich schamen.