Wij wonen in GENK en GENK moet bewonerskaarten invoeren!

Rasano marco
De auteur van deze petitie

#26 Re: Re: Re: Ik

2015-08-07 07:28

#25: de ironische medaille - Re: Re: Ik 

het maakt helemaal niet uit hoe snel het gaat, zolang we er maar aan geraken! 

Gast

2015-08-07 08:45

ik woon pal in genk centrum als ik mijn auto tuis wil zetten moet ik elke keer 2€ betalen en dat ks namelijk op de parking boven de shopping 3 ik vind dat ze voor de bewoners teminste een gratis pasje ofzo kunnen geven en plaats van 2€ per keer of 50€ voor 1 maand en ze mogen gerust een bewonerskaart geven voor in het centrum van genk te staan !

Gast

2015-08-07 17:51

Omdat ik inwoner ben van Genk centrum en de hinder zelf ondervind

Gast

2015-08-07 18:03

Omdat mijn zoon in het centrum gewoond heeft en dagelijks geconfronteerd werd met dit probleem , heeft zich toen ook blauw betaald aan boetes , hij woont er nu wel niet meer maar dat maakt niet dat wij niet kunnen ijveren voor de mensen die er wonen .
lthrnck

2015-08-08 07:29

daar is zo een petitie goed voor , hier zitten ze elkaar op de kop en schelden maar , typisch menselijk. al heb je 100.000 handtekeningen , tis politiek en daar ga jij niks aan veranderen , belgie is betalen en nog eens betalen , de kleine man wordt altijd getroffen , en idd het is schandalig dat je moet betalen om voor je eigen deur te staan, oplossing is idd een bewonerskaart  maar of dan je parking nog vrij is als je terugkomt van de winkel is een andere vraag

Gast

2015-08-10 18:09

is IDD te weinig parkeer (vrije) gelegenheid.

Gast

2015-08-12 10:54

Woon zelf op stalenstraat,iedereen krijgt bewonerskaart behalve onze appartementsblok!terwijl wij er ook wonen?!normaal kregen wij dat ook,ging het halen en opeens kreeg onze blok het niet meer!onrechtvaardig!

Gast

2015-08-12 11:27

omdat ik begrip heb voor de problematiek en omdat je niet alle parkeerproblemen oplost met parkeerwachters.

Gast

2015-08-12 11:54

Ik wil een parkeerkaarten omdat we een broodjeszaak hebben, Panachee, en we zeker 4 maal per week een boete hebben. We moeten in de Winterslagstraat parkeren omdat we leveren aan bedrijven en we moeilijk een km te voet kunnen lopen met de bestellingen, soms zwaar en veel tijdverlies. Ondanks vele mondelinge vragen, gesprekken met de burgemeester en schepenen dhoore krijgen we geen parkeerkaart!
de burgemeester van Genk

#35 Re: Re: Re: Re: Ik

2015-08-12 19:48

#26: Rasano marco - Re: Re: Re: Ik 

:o) aan dit tempo zal je er ooit wel geraken.. :o)) de aantal handtekeningen zegt veel over u en u "sjieke" dringes op Facebook!!! Chapeau klasse vent

Rasano marco
De auteur van deze petitie

#36 Re: Re: Re: Re: Re: Ik

2015-08-12 20:01

#35: de burgemeester van Genk - Re: Re: Re: Re: Ik 

beste 'burgemeester' , dank u wel voor uw shtijle opmerking.

U kunt gerust terug modelvliegtuigjes gaan kleven , laat het serieuze werk maar aan uw burgers over.

mvg 

De burgemeester

#37 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik

2015-08-12 21:29

#36: Rasano marco - Re: Re: Re: Re: Re: Ik 

belachelijk ventje.. De stad ligt er echt wakker van met u verzameling van handtekeningen.. U gedrag op sociaal media is een echt voorbeeld voor de Genkse inwoners!! Doe zo verder Genks rolmodel!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-08-13 07:05

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-08-13 07:12

Gast

#40 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik

2015-08-23 10:10

#37: De burgemeester - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik 

ben je op de hoogte dat je strafbaar bent met je opmerkingen onder iemand anders zijn naam? als ik jou was zou ik mijn jaloersheid (of wat dan ook) voor mezelf houden. 

Gast

2015-08-30 21:10

Omdat de boetes anders blijven komen, en ik zelfs buiten centrum wil verhuizen!

Gast

2015-09-08 15:28

Omdat dit een heel goed voorstel is voor de bewoners van het centrum waar parkeren zeer moeilijk is ,zelfs voor uw eigen deur moet ge uw wagen 150m verder parkeren met het risico's op vernieling s'nachts.

Gast

2015-09-18 21:25

Omdat t wonen in genk centrum al duur genoeg is en bewoners recht hebben om in hun straat te kunnen parkeren zonder een boete te moeten krijgen

Gast

#44 wie zijn wij he!!!

2015-09-26 17:31

het probleem ligt bij de bestuur van genk ze geven mensen die in een woonwijk wonen wel een parkeerkaart terwijl ee da nie nodig hebben en het tweede punt is mensen die naar genk komen om te shoppen zetten hun wagen liever op straat dan in Q park waarom want daar moeten ze betalen en op straat een boete krijgen is een kwestie van geluk en als alle evenementen altyd inde avond is hoeven ee niks te betalen en dan zien we dat de winkels door de dag leeg zijn en savond genk tjokvol zit met wagens gerf de bewoners een kaart zodat zij de straat bezetten met hun wagens en dat bezoekers verplicht worden om naar Q park te gaan uiteindelijk betaald de parking genk een handvol geld om parkings in genk te runnen als hun parkings leeg blijven schriven zij boetes uit op strazt laatst brn ik naar de gemeente geweest om te vragen waarom wij geen kaart kregen was de antwoord Als er van u woning binnen de 400meter een ondergrondse parking is zijn wij niet verplicht ik weet het nie maar 400meter is da nie een beetje te veel het is elje avond een maraton lopen voor bejaarden zien en mensen met kinderen bij deze petitie vrzgen ze onee email adres contakteer ieder van ons zodat we samen kunnen komen om naar de gemeente te gaan en ons mening kunnen uiten das de enige oplosding

Gast

#45 Genk kleine visie stadje

2016-06-10 22:25

Ben wel benieuwd of de volk zelf geen gerechtelijke stap kan ondernemen tegen genkse beleid voor bewonerskaart uiteindelijk is het de taak van de gemeente om voor eigen  bewoners te zorgen. ik wil ook wel betalen voor een bewonerskaart beter een  vast bedrag dan iedere dag een boete en soms een uur lang parking zoen kort bij u huis zodat ik op lijn gemak booddchapoen kan dragen en smorgens de kinderen niet hoeft de lopen

Gast

2016-06-10 22:31

Omdat ik zelf benadeelt wordt als centrum bewoner
JS

#47 Re: Re: Ik

2017-02-12 19:13

#11: Rasano marco - Re: Ik 

Dag Marco,

Bij deze laat ik je weten dat we met een aantal mensen een actiegroep bewonersparkeren opgestart zijn.

Op onze facebookpagina 'Bewonersparkeren voor iedereen' kan je alle info terugvinden.

We heten jullie graag welkom in onze groep!

We zijn ook een petitie opgestart nadat gesprekken met de betreffende Schepen op niets uitgelopen zijn.

Tot snel!

Groeten,

JS