Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dat is zoals naast een varkensboer gaan wonen en erna eisen dat hij weggaat voor de geur gewoon belachelijk.
Als men dit verbod op nachtvluchten gedaan krijg, concludeer ik geheel dat België naar de kloten is....
Als je naast Brussels Airport gaat wonen dan weet je dat je last zal hebben van lawaai. Vind je het hinderlijk? VERHUIS!
Ik woon op 500 m van de luchthaven en ondervind het geluid vn de vliegtuigen zeker niet als last, maar als een vakantiegevoel.
Re:
Met dat goedkoper aankopen ben ik het niet eens en ik kan het weten, dat moest ik even rechtzetten.
Re: Re:
Dat zijn dan wel arbeidsplaatsen die men steelt van andere luchthavens zoals Deurn,Charleroi,enz.Trouwens zo,n monster voor zulk klein land is vragen voor mog meer drama.
Omdat wij regelmatig het vliegtuig nemen. Ze moesten mensen die er tegen zijn verbieden van op het vliegtuig te stappen. Want ze willen wel op vakantie met het vliegtuig, maar het vliegtuig mag niet over hun komen. Dat is zoals de mensen straten willen met uitgezonderd plaatselijk verkeer. In mijn straat niet maar wel in een andermans straat rijden
Ik woon mijn hele leven (58 jaar) in Everberg en vind het erg dat er zoveel kankeraars zijn die over lawaai klagen van de luchthaven .Men moet bedenken, schaffen we de autostrades en autowegen ook af? Autos maken ook lawaai en vervuilen ook. Hoe geraakt alles dan in de winkel terecht? Met luchthavens is het net zo. Je goederen uit andere landen komen via daar aan.En, degenen die tegen vluchten en lawaai zijn, ga dan elders wonen, er zijn andere woon plaatsen genoeg en trouwens, u gaat toch ook met het vliegtuig op reis? Of mag dat vliegtuig dan uitzonderlijk wel? Dan is er nog de economie die er rond draait, werk en nevenberoepen die de streek voeden.
Re:
Je zou beter beginnen met grondwet aandachtig te lezen,vooral over de rechten van "die andere".
Re: ik werk op de luchthaven
#1: - ik werk op de luchthaven van Zaventem, bij bagageafhandelaar Aviapartner . Het wordt tijd dat we onze stem laten horen , en een optocht te organiseren met al onze medewerkers om meer druk te leggen bij de regering, voor het behoud van onze jobs. En tegen de geluidsnormen door het Brussels gewest.
Re:
Daar heb je gelijk in, de luchthaven was er eerst.
En dat weet je op voorhand als je in de buurt van een luchthaven, spoorweg of autosnelweg gaat wonen. Dan moet je daar maar bij neerleggen als je dat niet kan blijf er dan weg en ga ergens wonen waar het dan rustiger is
| This discussion has been closed. |
Wiij hebben minder last van overvliegende en draaiende vliegtuigen, dan we we hebben van de autosnelweg!! DAT is pas storend en enorm toegenomen de laatste jaren!! En is dag en nacht!!