Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook


Gast

#76

2016-02-01 00:02

Omdat bij mij het gezond verstand nog werkt!!
Wiij hebben minder last van overvliegende en draaiende vliegtuigen, dan we we hebben van de autosnelweg!! DAT is pas storend en enorm toegenomen de laatste jaren!! En is dag en nacht!!

Gast

#77

2016-02-01 08:25

Economische redenen - werkgelegenheid

Gast

#78

2016-02-01 11:16

omdat de luchthaven aan duizenden mensen werkzekerheid verschaft en omdat degenen die ertegenzijn gewoonlijk nog niet lang in de buurt ervan wonen. wij wonen hier al bijna 40 jaar en hebben geen last van de vliegtuigen juist als wa in de tuin zijn maar dat stoort ons niet, binnen in huis horen we het niet

Gast

#79

2016-02-01 15:51

Om al die mensen hun job te laten houden ! 2 . Om de gemakkelijke bereikbaarheid met auto ,bus en trein !

Gast

#80

2016-02-01 17:00

Omdat een goede luchthaven goed is voor de werkgelegenheid waar veel meer mensen van profiteren , en als je er last van hebt ga je maar verhuizen

Gast

#81

2016-02-05 16:45

Tewerkstelling.

Gast

#82

2016-02-10 06:33

De luchthaven is hier altijd al geweest de mensen die nu steen en been klagen wisten dat ze bij een luchthaven gingen wonen.
Dat is zoals naast een varkensboer gaan wonen en erna eisen dat hij weggaat voor de geur gewoon belachelijk.

Gast

#83

2016-03-04 21:12

werkgelegenheid moet worden behouden. De nachtvluchten bewonder ik vanuit mijn bed en hebben mij nooit wakker gehouden. Telkens ik ze zie overvliegen bewonder ik deze grote vogels. Als je kiest om hier te wonen en op de luchthaven te werken dan hoort dit erbij. De kinderen en kleinkinderen kijken steeds omhoog wanneer ze overvliegen en proberen steeds te raden uit welk land ze afkomstig zijn. Zo zie je maar ze vliegen niet in onze weg en houden ons niet wakker. Vele zouden hun job verliezen en de economie zal er helemaal geen baat bij hebben integendeel. De luchthaven is onze Belgische trots en die nemen ze ons niet af.

Gast

#84 Re:

2016-03-09 17:12

#83: -  

 Neem danzelf een nachtvlucht en blijf weg.


Gast

#85

2016-03-21 22:07

Men heeft vroeger eigendommen goedkoper kunnen kopen/huren en nu nog steeds, wetend dat dit ook een "nadeel" kan hebben, maar deze mensen hebben hier ook hun voordeel uitgehaald en nu komt men hier mee af, nu de luchthaven zo'n grote expansie en kapitaal bezit.

Als men dit verbod op nachtvluchten gedaan krijg, concludeer ik geheel dat België naar de kloten is....

Gast

#86

2016-03-30 08:17

Werkgelegenheid in eigen regio voor de mensen die er werken. Ikzelf ben gepensioneerd en heb nooit op de luchthaven gewerkt, Vliegtuigen storen mij niet, niet overdag en niet 's nachts.

Gast

#87

2016-04-09 18:29

Als je naast Brussels Airport gaat wonen dan weet je dat je last zal hebben van lawaai. Vind je het hinderlijk? VERHUIS! 


Gast

#88

2016-04-16 09:24

Ik woon op 500 m van de luchthaven en ondervind het geluid vn de vliegtuigen zeker niet als last, maar als een vakantiegevoel.


Gast

#89 Re:

2016-04-16 09:27

#85: -  

 Met dat goedkoper aankopen ben ik het niet eens en ik kan het weten, dat moest ik even rechtzetten.

 


Gast

#90

2016-04-16 13:56

Keep on good working and be proud of our main airport

Gast

#91

2016-05-11 11:55

Ik ben zelf een grote luchtvaart fanaat, en ik zou het zeer spijtig vinden als mijn favoriete luchthaven zou moeten verhuizen! Onze luchthaven vertegenwoordigd ook België, dus als deze groeit, groeit België mee. Ik vind dat de klagers maar moeten verhuizen, de luchthaven was er eerst!

Gast

#92 Re: Re:

2016-05-11 13:07

#68: wvo. - Re:  

 Dat zijn dan wel arbeidsplaatsen die men steelt van andere luchthavens zoals Deurn,Charleroi,enz.Trouwens zo,n monster voor zulk klein land is vragen voor mog meer drama.


Gast

#93

2016-06-15 21:31

Omdat mijn job op en naast de luchthaven belangrijk is. Zoveel jobs mogen niet verloren gaan om een aantal klagers.

Gast

#94

2016-06-29 08:16

Ik ben voor de vlieghaven te behouden in Zaventem.
Omdat wij regelmatig het vliegtuig nemen. Ze moesten mensen die er tegen zijn verbieden van op het vliegtuig te stappen. Want ze willen wel op vakantie met het vliegtuig, maar het vliegtuig mag niet over hun komen. Dat is zoals de mensen straten willen met uitgezonderd plaatselijk verkeer. In mijn straat niet maar wel in een andermans straat rijden

Gast

#95

2016-07-20 17:01

Ik woon mijn hele leven (58 jaar) in Everberg en vind het erg dat er zoveel kankeraars zijn die over lawaai klagen van de luchthaven .Men moet bedenken, schaffen we de autostrades en autowegen ook af? Autos maken ook lawaai en vervuilen ook. Hoe geraakt alles dan in de winkel terecht? Met luchthavens is het net zo. Je goederen uit andere landen komen via daar aan.En, degenen die tegen vluchten en lawaai zijn, ga dan elders wonen, er zijn andere woon plaatsen genoeg en trouwens, u gaat toch ook met het vliegtuig op reis? Of mag dat vliegtuig dan uitzonderlijk wel? Dan is er nog de economie die er rond draait, werk en nevenberoepen die de streek voeden.


Gast

#96 Re:

2016-08-02 13:24

#94: -  

 Je zou beter beginnen met grondwet aandachtig te lezen,vooral over de rechten van "die andere".

kristof

#97 Re: ik werk op de luchthaven

2017-02-08 12:25

#1: -  ik werk op de luchthaven van Zaventem, bij bagageafhandelaar Aviapartner . Het wordt tijd dat we onze stem laten horen , en een optocht te organiseren met al onze  medewerkers om meer druk te leggen bij de regering, voor het behoud van onze jobs. En tegen de geluidsnormen door het Brussels gewest.

 

 


Gast

#98 Re:

2017-02-08 12:29

#82: -  

 Daar heb je gelijk in, de luchthaven was er eerst. 

En dat weet je op voorhand als je in de buurt van een luchthaven, spoorweg of autosnelweg gaat wonen. Dan moet je daar maar bij neerleggen als je dat niet kan blijf er dan weg en ga ergens wonen waar het dan rustiger is

 


Gast

#99 Re: Re:

2017-02-24 15:02

#98: - Re:  

 Of verdeel vluchten over Oostende-Deurne(Antw.)-Charleroi-Luik.