Petitie tegen afsluiting Zuidbroek van Zevenhuizen


Gast

#101

2015-06-26 18:17

Om dat het nergens op slaap om de boel af te sluiten !!!!!!!!!!

Gast

#102

2015-06-26 19:20

Belachelijk dat men deze straten wil afsluiten. Het zal dan een stuk drukker worden op de overige twee toegangswegen (laan van de dierenriem, laan van de leeuw). Dan gaan daar mensen klagen

Gast

#103

2015-06-26 19:55

Ook goed voor de CO2 uitstoot, elke week duizenden auto's extra kilometers laten omrijden!

Gast

#104

2015-06-27 05:20

Mijn zoon, schoondochfer en kleinkinderen wonen in Zuidbroek en wij in schoondochter. Als we via de ring moeten rijden en de oostveluweweg is het wel erg ver omrijden, en veel drukker. Maak de busbaan ook toegankelijk voor verkeer

Gast

#105

2015-06-27 10:46

onzin om zo ver te moeten omrijden.
laat die mensen die er last van hebben verhuizen, ze wisten dat deze weg er was/kwam

Gast

#106

2015-06-27 13:52

Om dat ik al in woudhuis 15 jaar lang geen kant op kon en nu weer het zelfde staat te gebeuren.

Gast

#107

2015-06-27 16:08

De toegankelijkheid van en naar beide wijken is essentieel. En door de wegen open te houden wordt de 'pijn' verdeeld. Ook de duur aangelegde busbaan zou prima kunnen helpen om het verkeer te verdelen. Voeg daar nog de (her)openstelling van de Ankelaarseweg bij en het verkeersleed is evenwichtig verdeeld!!

Gast

#108

2015-06-27 19:14

Omdat bereikbaarheid tussen de wijken zoveel mogelijk behouden moeten worden. Geen eilandje aan de rand van apeldoorn.

Gast

#109

2015-06-28 07:23

Omdat het belachelijk is dat ze een wijk willen gaan afsluiten kinderen zitten bijna allemaal in de andere wijk op school de winkels zitten in de andere wijk iedereen moet dus gaan omrijden waardoor je weer allemaal opstoppingen gaat krijgen op de grotere wegen

Gast

#110

2015-06-28 08:30

Zuidbroek wordt nog slechter bereikbaar voor woon-werk- en schoolverkeer. En dat NB zeker voor eigen inwoners! Sluipverkeer zal ongetwijfeld zorgen voor de steeds drukkere toegangswegen, maar vergeet ook niet dat de wijk groeit waardoor het steeds drukker wordt. De paar huizen aan de Calypsostraat zijn prima geïsoleerd, en bewoners wisten van tevoren waar zij aan begonnen.
De andere kant, Zuidbroek, uit; ik weet niet of ik nog winkelcentrum Anklaar zal bezoeken wanneer de toegangswegen dicht gaan. Misschien kies ik wel voor Kerschoten of de Mheen... ik ben dan toch al langer onderweg en de Anklaar is nu ook al irritant slecht bereikbaar.
Daarnaast is het leuk bedacht en wordt gesuggereerd dat het een luxe is is om met de auto van alles en nog wat te kunnen doen en te bereiken, maar vergeet niet/nooit/te nimmer dat het voor veel hard werkende inwoners pure noodzaak is om de auto te gebruiken voor hun werk om kostbare tijd te besparen, zodat deze op tijd komen om te kunnen voldoen aan het door de overheid gecreëerde maatschappelijk ideaal; huisje-boompje-beestje en last but not least : Overal op tijd komen!! Ongeacht de vreselijk ongezonde stress die dit bij mensen veroorzaakt. Ga lekker zo door! Verplaats het probleem en zorg ervoor dat Zuidbroek steeds onaantrekkelijker wordt om te wonen en te bereiken! Chapeau!

Gast

#111

2015-06-28 10:30

Door verkeer te verdelen ontstaat geen overlast. Verander de busbaan in een doorgaande wegverbinding tussen de wijken. Open ook de verbinding tussen Anklaasrseweg en Oostveluweweg, welke nota been ooit is afgesloten omdat een Apeldoornse wethouder rustiger wenste te wonen.....


Gast

#112

2015-06-28 10:36

Omdat het plan van de gemeente Apeldoorn om wegen af te sluiten helemaal nergens op slaat

Gast

#113

2015-06-28 12:25

Bereikbaarheid is belangrijk tussen de twee wijken. Er moet te veel worden omgereden. Dit betekent dat er veel meer auto's onderweg zijn dan nodig is. Ook de afsluiting van de Anklaarseweg hoort hierbij. Zelf rijd ik regelmatig door de Operettestraat. Zoveel verkeer komt daar niet door.
Had er niet vóór de bouw van de wijk een plan moeten zijn?


Gast

#114

2015-06-28 18:48

De toegang tot Zuidbroek kan niet alleen via een bedrijventerrein en 4 kilometer omrijden om bij de dagelijkse voorzieningen te komen. Dit hadden ze plannenmakers niet voor ogen toen Zuidbroek werd ontworpen!

Gast

#115

2015-06-29 08:21

Ongelofelijk onnadenkend van de gemeente om beide wijken los te koppelen. Het betekent omrijden, overlast en het is voor ons invaliden en mensen die slecht ter been zijn en die wonen op de rand van Zevenhuizen-Zuidbroek onbegrijpelijk dat dit idee überhaupt overwogen wordt!

Gast

#116

2015-06-29 09:29

Hoe kan de gemeente nou denken hier goed aan te doen het meerendeel van de bewoners is het niet eens met dit standpunt. Het leven voor een werkende ouder in Zuidbroek wordt op deze mannier gewoon onmogelijk gemaakt. Iedere ochtend moet Ik mijn zoon wegbrengen naar de oppas in zevenhuizen nu met de auto nog geen 5 minuten bij ons vandaan dit betekend iedere morgen en middag ver omrijden in de spits. Laat staan boodschappen doen ons is beloofd dat de ankelaar onderdeel zou gaan uimaken van Zuidbroek. Dit kan blijkbaar allemaal onmogelijk worden gemaakt door een paar klagers. Gooi als alternatief de ankelaarseweg open of los het op door een betere infrastructuur. De wijken op deze manier van elkaar afsluiten is wel erg makkelijk gedacht.


Gast

#117

2015-06-29 13:25

Deze petitie is ingediend als MAB, initiatiefnemer van winkelcentrum Nieuw Anklaar. Bij het investeren in en ontwikkelen van dit nieuwe winkelcentrum in nauwe samenwerking met de gemeente was de directe verbinding tussen de (omliggende) wijken een belangrijk uitgangspunt. Vandaar ons standpunt om dit maximaal te bewerkstelligen voor de toekomst en belanghebbenden vwb het winkelcentrum te betrekken bij de politieke besluitvorming. MVrGr, Henri Schimmel

Gast

#118

2015-06-29 14:10

omdat anders het winkelcentrum zeer lastig word te berijken


Gast

#119

2015-06-29 14:47

Ontzettend onhandig als alle wegen dichtgaan,
Onze zoon zit in Zuidbroek op school en wij wonen in Zevenhuizen. Als alle wegen tussen Zevenhuizen en Zuidbroek dichtgaan dan zal het ook vreselijk druk gaan worden op de Laan van Zevenhuizen.

Gast

#120

2015-06-29 15:30

 Wat een idioot plan. Zuidbroek wordt zo een aparte wijk die slecht bereikbaar is. Speciale scholen, dagopvang, kleinschalig wonen, Pasarel allemaal slecht bereikbaar. Dit kan toch niet. Gemeente Apeldoorn moet zich schamen. Ze weten niet wat ze moeten doen dan maar afsluiten. Wel overal geld smijten maar voor Zuidbroek kan er geen andere oplossing komen? Ondanks enkele goede voorstellen. 


Gast

#121 Re:

2015-06-29 15:40

#25: -  

 Wat een idioot plan van de Gemeente Apeldoorn. Specale scholen, dagbehandeling, kleinschalig wonen, passarel enz. Zijn zo moeilijk te bereiken. De Gemeente weet niet wat ze moeten doen nou dan maar afsluiten. Terwijl er een prachtige busbaan ligt die eventueel verbreed kan worden geen moeilijke bochten bij de Anklaarseweg. Of waarom niet 1 van de andere oplossingen die zijn aangedragen. Ik dacht dat wij als burgers inspraak hadden. Dus niet! Wel smijten met geld voor allerlei sportevenementen maar voor de bewoners van Zuidbroek kan geen andere oplossing komen. Gemeente Apeldoorn doe hier wat aan!


Gast

#122 Re: Re:

2015-06-29 16:29

#10: - Re:  

 Dat denk ik ook!!


Gast

#123

2015-06-29 16:47

Omdat onze kinderen in zuidbroek op school zotten. Onze huisarts, fysio, dansles zit allemaal in zuidbroek, zou vervelend zijn als we nog verder zouden moeten reizen vanuit zevenhuizen

Gast

#124

2015-06-29 17:00

Omdat de Calypsostraat open moet! Om 4 bussen per uur over deze weg te laten rijden is absurd! Éénrichtingsverkeer zou geweldig zijn.
Met één van de andere wegen.

Gast

#125

2015-06-29 17:05

Woonachtig bij Anklaar, kinderen in zuidbroek op school zitten