Geef jij Mohamed Marzouki een verdiende kans?

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef jij Mohamed Marzouki een verdiende kans?.


Gast

#1

2015-05-06 16:44

Dees jongen was mijn klasgenoot , en hoop dat hij deze opleiding met glans kan beëindigen .
Zelf ben ik moeten stoppen omdat mijn gezondheid het niet meer toe liet , deze jongen is 4 jaar in belgie en spreekt onze taal en verdiend een kans ! Is een harde werker en staat altijd klaar om iemand te helpen
Groetjes

Gast

#2

2015-05-06 16:47

Mohamed is een voorbeeldige man die enorm empatisch is voor de mensen , een zeer gedreven persoon om te werken en onze taal nog beter te leren kennen. Voor mij verdient hij deze kans om hier te blijven en te werken.

Gast

#3

2015-05-06 16:56

Super kerel. Die echt die kans verdient
Mgv mireille

Gast

#4

2015-05-06 16:59

Mohamed Marzouki verdient een kans op opleiding en werk in België! Mohamed is een zorgzaam, zeer gemotiveerde en bereidwillige werker die we in de zorg zeer goed kunnen gebruiken! Geef Mohamed die kans!

Gast

#5

2015-05-07 16:28

een super collega

Gast

#6

2015-05-08 06:09

Schandalig, Mohamed heeft hard z'n best gedaan om te geraken waar hij nu was en dan hem zomaar alles terug afpakken, dikke zever!!!

Miriam-


Gast

#7

2015-05-08 18:48


Omdat ik deze jongen een eerlijke kans wil geven.
Mijn ouders hebben jarenlang onderdak gegeven aan buitenlanders??? Zij droegen voor een groot stuk de zorg van mijn ouders op zich.
Nooit oordelen op basis van herkomst.
Geef iedereen gelijke kansen. Zijn wij Belgen dan beter???
Wij profiteren ook en hij heeft zijn uiterste best gedaan om hier kansen te krijgen.
Ik ben beschaamd in onze manier van handelen.
Ann

Gast

#8

2015-05-09 14:29

Het is toch idioot dat men iemand vlak vóór het beëindigen van zijn opleiding van zijn/haar opleiding afblokt.
Kunnen de diverse verantwoordelijken niet wat beter samenwerken ?

Gast

#9

2015-05-12 17:15

Wij, bij VLOS kennen Mohamed Marzouki als een open en leergierige jongeman. Ik begrijp niet waarom VDAB-opleiding stopgezet wordt als het einde in zicht is. Wij hebben goede werkkrachten in de zorgsector nodig. Hopelijk houdt Theo Francken woord en geeft hij toekomst aan hen die het dubbel en dik verdienen. Jozef Hertsens VLOSvzw


Gast

#10

2015-05-13 12:12

Omdat Mohammed na al zijn inspanningen en goed gedrag verdient om zijn opleiding af te werken. Elke mens die zich nuttig wil maken in dienst van de maatschappij moet daartoe de kans krijgen. Hij verdient een menselijke behandeling!

Gast

#11

2015-05-13 18:58

Omdat we bij B-asiel vinden dat hij het verdient, in België te mogen verblijven, werken, verder gelukkig te mogen worden.

Gast

#12

2015-06-02 20:36

Het recht op onderwijs is een elementair mensenrecht!!! Door administratieve problemen iemand dit recht ontzeggen is een misdaad! Niet in mijn naam!!!

Gast

#13

2015-06-04 12:07

Omdat die jongen het meeeeer dan waard is.

Gast

#14

2015-06-06 20:56

Mohamed is gehuwd in België en wil zich volwaardig vestigen in België om hier te werken in de zorgsector. Wij hebben een engel als hem nodig hier !


Gast

#15

2015-06-08 10:59

Moa verdient een eerlijke kans

Gast

#16

2015-06-20 13:16

Mohamed is een kei harde werker, iemand die als verzorgende heel veel kan betekenen. Hij werkte echt heel hard om zover te geraken en verdient het om de opleiding te mogen voltooien!!!

Gast

#17

2015-06-20 13:22

Ik signeer deze petitie omdat ik vind dat zulks onrecht niet mag getolereerd worden. Iemand die met zulks enthousiasme voor een toekomst gaat in ons land mag niet tegen gehouden worden. Geef Mohamed de kans om, op zijn minst, de opleiding te vervolledigen. Hij verdient het!

Gast

#18

2015-06-22 10:15

Moh is een fantastische man die gemotiveerd is om hier te functioneren in een sector die mensen zoals hij echt dringend nodig heeft! Hij verdient deze kans, en nog veel meer!
stefan bracke
Gast

#19

2015-07-02 08:51

Mo is een geweldig persoon. iemand met een goede inborst.

Helaas moest hij , om een beter leven te kunnen leiden, weggaan uit zijn geboorteland. Dat is op zich al heel hard. Als hij dan met al de beste intenties van de wereld zijn leven weer op spoor tracht te tillen (en ook perfect aan het doen is), kan dit niet zijn dat dit gelukt wordt afgenomen door de bestaande regels. Het gaat hier om een mensenleven zoals dat van jij en ik!

Full support! 


Gast

#20

2015-07-02 09:02

Mohamed is een fantastische kerel, al jaren de helpende hand waar onze hele familie altijd op kan rekenen. Hij spreekt vloeiend Nederlands en is super behulpzaam. Wij zijn door de jaren heen enorm gesteld geraakt op Mo.
Hij zou een excellente werkkracht in de zorgsector zijn en heeft een motivatie en doorzettingsvermogen waar velen alleen maar jaloers op kunnen zijn. Hij werkt hard aan zijn toekomst en verdient deze kans!


Gast

#21

2015-07-02 09:25

Mo verdient het om ten minste zijn opleiding af te maken!

Gast

#22

2015-07-02 09:36

Omdat iedereen die een bijdrage levert aan onze economie en samenleving deze kans verdient.

Gast

#23

2015-07-02 15:57

Mohamed is een zeer integer man, hij verdient zeker een kans om verder te doen!