Europese en Nederlandse grenzen moeten dicht voor vluchtelingen

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-22 20:49


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-22 20:58


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-22 21:00



Gast

#4

2015-04-23 13:58

Censuur. Hiep, hiep, hoera voor de vrijheid van meningsuiting!


Anonymous

#5

2015-04-23 13:59

Het is ongelooflijk opvallend hoe vaak radicaal rechts grijpt naar het wapen van de censuur. Zullen ze wellicht wel moeten, omdat argumenten nu eenmaal ontbreken.

Kies een pseudoniem

#6

2015-04-23 14:00

 

 

.|..

 

 


Gast

#7

2015-04-23 14:40

Omdat:
Nederland zijn cultuur moet behouden.
Veel criminelen tussen de 'Vluchtelingen'
Steeds meer vervuiling door veel te veel mensen in Nederland.
Nederland geen geld meer heeft, iedereen moet bezuinigen.
Steeds grotere kans op aanslagen door islam-extremisten.
Nederland langzaam verandert in een 3e wereldland.
Vluchtelingen beter in eigen regio opgenomen kunnen worden.
Etc etc etc....

Gast

#8 Re:

2015-04-23 18:18

#7: -  

 Haal je niet een paar zaken door elkaar?


Gast

#9

2015-04-23 23:00

 "De EU gaat het budget voor Triton, de 
 reddingsmissies voor bootvluchtelingen 
 op de Middellandse Zee, verdrievoudigen.
 De regeringsleiders hebben dat besloten
 op een top in Brussel. Triton heeft nu  
 een budget van 2,9 miljoen euro per    
 maand. Dat wordt 9 miljoen euro.        
                                        
 Premier Rutte maakte bekend dat        
 Nederland bereid is om het Nederlandse 
 kustwachtvliegtuig langer boven de     
 Middellandse Zee te laten vliegen. Het  
 vliegtuig zou tot eind deze maand      
 actief blijven.                        
                                        
 De regeringsleiders spraken af dat er  
 meer schepen en helikopters naar de    
 Middellandse Zee gaan."


Eindelijk begint men te beseffen dat er
een humanitaire plicht is. Laat die domme
populisten maar kwaken. Iedereen met een
onsje verstand heeft inmiddels in de gaten
dat die gasten alleen de eigen zakken vullen
met zeer luid geblaat en absoluut geen wol.
Kijk naar onze eigen Wilders, die al tien
jaar in de Tweede Kamer de Donald Duck
zit te lezen en tot op heden geen ruk heeft
gedaan, afgezien van een flutfilmpje en een
lullig stickertje laten maken.
De Westerse wereld wordt eindelijk wakker!


Gast

#10

2015-04-29 10:52

vol is vol er zijn hier nog genoeg woningzoekers die niet aan de beurt komen en werk is er ook al niet genoeg
Lowlands
Gast

#11

2015-04-29 12:28

Omdat het een goed argument is om die vluchtelingen niet te laten verdrinken en de bootjesverhuurders een stok in de wielen te steken,want alleen die zijn verantwoordelijk.En tegelijk de enorme vluchtelingenstroom te laten verdwijnen,wij zijn hier al op het randje van overvol,en het kost ons kapitalen om die vluchtelingen te onderhouden en het voorkomt dat echte Nederlanders nog makkelijk een huis kunnen huren.


Gast

#12

2015-04-29 14:07

We must defend our homeland.

Gast

#13 Re:

2015-04-29 16:31

#11: Lowlands -  

 Hahahahaha! Wilders' "oplossing" voor het vluchtelingenprobleem? Hahahahahaha! Gewoon de grenzen dicht, zodat de vluchteling nergens meer heeft om naartoe te vluchten? Hahahahahaha! Probleem lost zichzelf wel op als de vluchtelingen uitgemoord zijn, nietwaar? Hahahahahaha! En jij durft dat hier zonder een spier te vertrekken te herhalen?!?


Gast

#14

2015-04-29 18:30

Omdat ons geld aan onze mensen die het moeilijk hebben moet uitgegeven worden
Bijvoorbeeld ouderen

Gast

#15 Re:

2015-04-30 23:16

#14: -  

 En vluchtelingen, want die hebben het nog veel moeilijker dan onze ouderen.


Gast

#16

2015-05-19 11:42

Genoeg is genoeg. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat vluchtelingen meer krijgen dan de autochtone bevolking en dan met name onze ouderen. Dat gaat even goed, maar nu is de emmer overgelopen.
Lee

#17 Re: Re:

2015-05-19 11:47

#13: - Re:  

 Snap nou eens dat dit geen vluchtelingen zijn, die hebben geen mogeliljkheid hierheen te komen. Dit zijn parasieten die op zoek zijn naar gratis kost, geld en inwoning. Hoeveel van die 'asielzoekers' gaan uiteindelijk wel niet op vakantie naar hun geboorteland? Dat zouden ze niet doen als het echt gevaarlijk zou zijn hè simpele ziel.

Lee

#18 Re: Re:

2015-05-19 11:52

#15: - Re:  

 Vluchtelingen wel ja, maar die mensen die hierheen komen zijn economische vluchtelingen die na een paar jaar gewoon naar hun geboorteland op vakantie gaan. Sommige mensen zijn zo blind en dom...


Gast

#19

2015-06-09 08:33

Accepteren dat vluchtelingen hierheen komen en die dan elke maand 3000,- euro per vluchteling betalen is economisch en moreel geen houdbare zaak.

Gast

#20

2015-06-09 09:51

vol is vol nu de Nederlanders ook eens, die komen niet in aanmerking voor een huis wachten jaren

Gast

#21

2015-06-09 15:41

omdat ik het helemaal maar dan ook helemaal zat ben met die poppenkast in den haag en brussel

Gast

#22

2015-07-09 12:45

Het wordt tijd dat de problemen in land van herkomst aangepakt wordt in plaats van een nieuw probleem te blijven importeren over de rug van de belastingbetaler.

Gast

#23

2015-07-09 13:23

Bij de bron aanpakken is beter.

Gast

#24 Re: Re:

2015-09-03 08:09

#13: - Re:  

 Australië doet niet anders. 

Fijne moraalridder ben je, tot je dochter wordt  verkracht door een asielzoeker met ptss die vervolgen ook nog wordt vrijgesproken want ze zijn oh zo zielig. Ze moeten weg, ze moeten worden geholpen in hun EIGEN land of regio met hun eigen cultuur. 

Klompen en tulpen

#25

2015-09-03 08:11

Ik ben het hier helaas mee eens, ondanks dat ik vind dat iedereen gelijke kansen moet hebben en we zeker humanitaire hulp moeten verlenen. De oplossing ligt echter niet hier. Wij kunnen geen andere cultuur laten versmelten met die van ons vooral omdat die zo verschillend is. Zij zullen zich niet aanpassen aan ons net zoals de Turkse en marrokaanse gemeenschap zich niet heeft aangepast.
Ze zoeken veiligheid zeggen ze. Wat is er mis met de veiligheid in turkije? Of Hongarije of elk ander land dat zij onderweg naar Nederland tegenkomen? Het zijn geen rijke landen en dat is het. Men heeft verkeerde verwachtingen en wij blijven maar toegeven! Mijn vriend heeft meer dan 2 jaar op een betaalbare sociale huurwoning gewacht en particulier mocht hij niks huren door een belachelijke inkomenseis van 4x de huur! Deze mensen krijgen zomaar een woning, omdat ze "zieliger" zijn. Daar kan ik mij zo boos om maken. Ze zijn letterlijk een last die WIJ moeten dragen, want ze dragen niets bij aan de maatschappij. Zij die dat wel kunnen worden achteraan in de wachtrij gezet. Belachelijk! Eerst onze eigen mensen, ouderen en problemen. Dan pas zorgen maken om anderen. Ze zouden ons zeker niet met open armen ontvangen, waarom zouden wij dat dan doen? Dit is een kromme wereld en degene die het niet met mij eens is. Mag fijn zelf asielzoekers in huis nemen en financieren, maar ik gok dat ze alleen een grote mond hebben.
Ons land gaat er over een paar jaar uitzien als de "zwarte" delen van Londen of Luik. Ik wil dat mijn kinderen opgroeien met ot en Sien en niet met mehmet en Fatima! Ik wil mijn eigen cultuur behouden, in mijn eigen land!! Dat is net zo goed mijn recht