GÉÉN Motorhelm voor snelle elektrische fiets!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie GÉÉN Motorhelm voor snelle elektrische fiets!.


Gast

#26 Re: helm

2015-04-20 20:52

#13: terecht - helm 

 je mag wel aan meer denken ,ik heb een whiples en dat is een belasting voor de nek, en niet iedereen komt bover de 25 km


Gast

#27

2015-04-20 21:02

ik heb een whiplash en dat is belastend voor mijn nek.
en niet iedereen komt boven de 20-25 km. dan blijft het een snorfiets.
nu kan ik nog eens een eindje fietsen , met een helm gaat hij op stal

Gast

#28

2015-04-20 23:00

om dat ik het belachelijk vind dat je een helm op moet en de scooters vaak veel harder rijden zelfs zonder helm en dan op de fiets met een motorhelm te gek voor woorden geld klopperij

Gast

#29

2015-04-21 03:42

Omdat het onzin is om een motorhelm te dragen op een fiets!!!!

Gast

#30

2015-04-22 05:38

fiets helm is genoeg

Gast

#31

2015-04-23 08:09

omdat we vinden dat een fietshelm prima is maar een motorhelm waanzin.

Gast

#32

2015-04-24 10:04

Het verplichten van deze bescherming vind ik zwaar overdreven. Het liefst helemaal geen verplichting, maar dit bijv. door verzekeringen laten oplossen (geen helm = minder vergoeding).

Gast

#33

2015-04-24 13:56

Motorhelm/ bromfietshelm gaat niet werken op een fiets + de overheid wil iedereen stimuleren om groen mobiel te zijn en dan dit. Zo stort de hele markt omtrent de high speed weer in. Geen motorhelm maar een goede fietshelm moet volstaan!!!!

Gast

#34

2015-04-29 19:47

Ik reis van alkmaar naar mijn werk in zaandam en terug elke werkdag. Heb zo'n snelle e Nike gekocht. Geweldig!!!! Slechts een kwartier langer dan met de auto ( zonder file, laat staan met) En mijn humeur/gezondheid is sterk verbeterd. Ik denk de helft van mijn reistijd met de fiets te kunnen doen. 120 x 60 km niet in de auto. Veel mensen denken dat je nauwelijks hoeft te trappen maar integendeel! Echt een pracht idee. Geen subsidie vreter (zoals de luxe e cars) en dan nu een Helm! Dom......dommer.......domst.

Gast

#35

2015-05-01 19:43

Ik heb een snelle ebike voor woon-werkverkeer verkeer en heb inmiddels in minder als twee maanden al meer als 1000 km afgelegd. een dure fiets maar verdient zichzelf snel terug door besparing op benzine en is ook nog goed voor mijn gezondheid. Ik draag een helm maar een motor helm gaat niet werken. Te zwaar en te warm in de zomermaanden. een prachtige werkende methode om mensen uit de auto te krijgen wordt zo om zeep geholpen. Dom dom dom.

Gast

#36

2015-05-03 14:31

inspanning leveren is nog steeds nodig op een snelle elektrische fiets, met een motorhelm is dat geen optie, te heet, te zwaar plus de verhoudingen met het vervoermiddel zijn niet goed, te lomp ogende helm tov sportieve fiets
Blabla

#37 Gelijk een helm op hun kop

2018-05-28 09:15

allereerst gedragen de elec bikes zich als heuze motoren in het verkeer en zizgzaggen net als wiel renners en koeriers overal tussen door , oog het uberhaupt wel kan wordt niet naar gekeken door de meerderheid.

om nog maar te zwijgen over de pensioengerechtigden die spontaan ineens 40 kmh fietsen zonder dat je dit eraan af ziet , maar rijd achter ze en ineens is de hulpmotor nergens te bekennen.

alles wat harder gaat dan 35 kmh zou gewoon helm plicht moeten hebben ivm veiligheid, misschien niet eens zo zeer voor anderen maar voor zichzelf want de electrische fiets maakt mensen erg overmoedig.

wel eens zonder helm een vogel op je gehad met 40 ?? Ik wel met helm en het is geen pretje.laat staan zonder helm.

mensen we hebben het over gemotoriseerde voertuigen met een maximale snelheid al ruim boven 50 kmh zelfs al 70+ kmh ,dus wat nou op een brommer is het al met 45 helmplicht en dan kun je ook nog harder dan de meeste brommers. 

Nuf said