Yuro moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Yuro moet blijven!.

Mehmet sedef

#51 Yuro moet blijven!

2015-01-22 18:17

Als iemand een verblijf verdient in dit land, dan is dat deze familie!


Gast

#52

2015-01-22 19:13

Yuro moet blijven! Ik ken hem nog maar vrij kort, maar het is me zeer duidelijk dat deze jongen erg gemotiveerd is om iets van zijn leven te maken in Nederland. Bovendien zet hij zich in voor de samenleving en is hij bezig zichzelf te ontwikkelen. Daarom is hij een voorbeeld voor alle mensen in Nederland, zowel mensen met de Nederlandse nationalteit als mensen zonder de Nederlandse nationaliteit. Yuro moet gewoon blijven! Inmiddels is het wel duidelijk dat mensen in de omgeving van Yuro dit ook willen en daarmee is dit de wil van de gehele samenleving!

Gast

#53

2015-01-22 22:58

Belachelijk dat hij weg moet.
Super goed bezig door deze petitie te starten!
Stephan

#54 Onderwerp

2015-01-22 23:25

Een persoon die zich inzet voor de maatschappij, iemand die bij allerlei activiteiten op gebied van jongeren aanwezig is! En dan wordt er na 15 jaar, 15 jaar waarin een jongen op de basisschool is begonnen en inmiddels op de hogeschool zit,  gezegd dat die moet vertrekken? Na 15 jaar is hij niks anders gewend dan de nederlandse manier van leven, zijn vrienden die hij hier heeft gemaakt, alles wat die tot nu toe heeft opgebouwd, wordt zomaar afgenomen! Afschuwelijk dat zoiets kan!!


Gast

#55

2015-01-23 10:12

Het is belachelijk wat jullir beslissen .. je kan niet iedereen over een kam scheren..

Gast

#56

2015-01-24 12:49

Ik weet van me vriend dat hij druk bezig is met leren en alles. Dus van mij mag hij en zijn familie blijven!


Gast

#57

2015-01-29 21:49

 kk dikzak criminelen het land uit

Suus
Gast

#58 De efficiëntie van de NL autoriteiten

2015-02-02 11:18

De familie Matevosyan kan er niets aan doen dat de Nederlandse autoriteiten zo traag zijn in het nemen van hun beslissing, en zouden daar niet de dupe van mogen worden. Ik vind het schandalig van Nederland om mensen die notabene als politiek vluchteling hier naartoe zijn gekomen, na 14 jaar(!) vrolijk te vertellen dat ze binnen 28 dagen(!) het land moeten verlaten. Van de zotte! Ik schaam me voor ons land. Ik vind dat als de autoriteiten er 14 jaar over doen om tot dit besluit te komen, de familie van Yurges er ook minstens 14 jaar over mag doen om het land te verlaten. En tegen die tijd hebben we vast wel een beter en menselijker immigratiebeleid, hopelijk.
Ik ken de familie niet, maar dit verhaal stuitte mij zo tegen de borst, dat ik gelijk de petitie ondertekend heb. Ik hoop dat het helpt!


Gast

#59

2015-02-02 15:23

Almelo, 2 februari 2015
L.S., Deze jongeman, YURO, viel mij enige weken geleden op: zijn attente en beminnelijke wijze, waarop hij in de zaak mij, als voor hem nog onbekende, klant, bejegende: behulpzaam en al blijk gevend, van details in het assortiment, op de hoogte te zijn. Een gouden greep, een aanwinst voor de zaak, was mijn eerste reactie. Proficiat:heer Rijssemus en bedankt voor je initiatief tot behoud van deze winkelbediende in onze stad.

Gast

#60

2015-02-03 15:41

Waarom valt zijn zusje niet onder het kinderpardon
Perrob

#61 Yuro moet blijven

2015-02-04 22:19

Als hij hier zo meedoet in de samenleving.

En gwoon normaal wil wonen, dan moet hij zeker blijven. 

 


Gast

#62

2015-02-09 14:59

Wat een prachtig verhollandse kerel!