Stop discriminatie tegen huurders met huisdieren

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop discriminatie tegen huurders met huisdieren.


Gast

#176

2016-02-08 22:47

Omdat ikzelf ook huisdieren heb en weet hoe moeilijk het is om iets te vinden...

Gast

#177

2016-02-09 00:12

Dit is ook een enorme inbreuk tegen de wet op privacy. Waarom dit nog niet op de rechtbank is gekomen is mij een raadsel.
Dat een huurder met huisdier een familiale polis zou moeten nemen kan ik nog begrijpen maar hoe een mens leeft is zijn/haar eigen keuze.

Gast

#178

2016-02-09 00:41

Omdat het houden van dieren zowel therapeutisch als educatief is en van onschatbare waarde kan zijn voor mensen die het moeilijk hebben een of andere gebeurtenis in hun leven te verwerken, alleenstaanden, ouderen, etc... Niemand heeft het recht deze mensen de liefde van een huisdier te onthouden. Dit is pure discriminatie en moet dringend aan banden gelegd worden !

Gast

#179

2016-02-09 04:47

Omdat ik zelf huisdieren heb en ze doodgraag zie,en het immokantoor deed er ook moeilijk over maar na overleg met de huisbaas mocht het. Ik vind dat iedereen recht heeft op een huisdier als ze dan schade aanrichten moeten ze het op eigen kosten betalen. Maar om lief te hebben voor een dier dat recht mogen ze niet afpakken

Gast

#180

2016-02-09 04:50

ik heb ook een hondje,eenpoes en een cavia,ik zou het onmenselijk vinden van mij te verwachten om ze in de steek te laten..

Gast

#181

2016-02-09 05:01

Ik heb men katten moeten weg doen en een hond mocht zelf niet.

Gast

#182

2016-02-09 05:08

Omdat ik zelf huisdieren heb al heel mijn leven, en ben nu 53, dus al een hele tijd !!!

Gast

#183

2016-02-09 06:52

Verbod tot houden van een huisdier is een inbreuk o/d privacy !!

Gast

#184

2016-02-09 07:19

Huisdieren zijn idd lid van het gezin al vind ik wel dat verhuurder het recht heeft het dier te weigeren als het dingen in huis kapot maakt dat is net hetzelfde met mensen

Gast

#185

2016-02-09 07:27

Uw kinderen doet je ook niet weg, als je verhuisd!

Gast

#186

2016-02-09 08:13

Iemand met huisdieren houd van zijn dier, alsof het een kindje is, verhuurders weigeren toch ook geen kinderen, alhoewel kinderen soms meer schade aanbrengen aan een huis dan een hond of een kat!

Gast

#187

2016-02-09 08:26

huisdieren horen ook een goed leven te hebben en niet als je huisbaas zegt je mag geen dieren mee nemen dat is mens onwaardig dat mag en kan je niet maken je zegt toch ook niet tegen een kind je mag niet met je ouders mee verhuizen dusssssssssss huisdieren mee

Gast

#188

2016-02-09 08:43

ja mijn dochter had een poes en een chihuahua en ze heeft alles moeten wegdoen van de niieuwe huisbaas omdat het niet paste voor hun hondje . Nu heb ik hun chihuaua bij mij genomen tot ze iets anders hebben iets dat nog even kan duren . waar is het respect van de huisbaas terwijl hij zelf een malteser heeft rondlopen .

Gast

#189

2016-02-09 08:44

daar ikzelf honden heb en het een ramp is iets te vinden me men woefkes en doe ze echt nie weg

Gast

#190

2016-02-09 09:19

Omdat dieren van vlees en bloed zijn met gevoelens net als wij en recht hebben op een normaal leven!!!!!!

Gast

#191

2016-02-09 09:42

omdat ik in het zelfde probleem ben geraakt dat onze huisbaas zei tegen ons dat we geen huisdieren mochten houden gelijk hij wist wel dat we een hondje haden klein hondje en dat mocht wel maar ik kreeg van mijne man een kadotje voor mijn verjaardag en valentijn een Benner senner hond en dan mocht het niet meer als je een klein hondje goed vind mag er nog een hond bij komen toch zijn huis word goed onderhouden geen problemen met de honden dus ja en ik heb vernomen dat ze niet meer mogen weigeren voor huisdieren heb info genomen via het gerecht en ze mogen niet meer weigeren de huisbaasen zo lan er geen overlast is van de geburen en geen schaade maakt aan het huis .

Gast

#192

2016-02-09 09:54

Wij hebben zelf huisdieren en zijn dringend opzoek naar een nieuwe woning daar mijn vrouwtje zwanger Is van ons Tweede kindje en vinden moeilijk een huisje Door dat overal staat geen huisdieren toegestaan

Gast

#193

2016-02-09 09:55

Jaaa mijndieren zou ik nooit achterlaten, als zij niet mee mogen dan ander huis zoeken, waar ze wel mogen wonen! Horen toch bij je gezin, dus dat is niet zoals een paar schoenen die je weg doet na dat je ze niet meer kan gebruiken he, zoiets is echt pure bullshit!

Gast

#194

2016-02-09 10:26

Omdat ik ook vind dat mensen met dieren gediscrimineerd worden. Kinderen en zelf volwassen mensen zullen vlugger uw huis afbreken als een dier. Bij sommige mensen thuis is het een echte NEST ook al hebben ze geen dieren. Ze kuisen niets en onderhouden niets. Mensen met dieren zijn HEEL PROPER en onderhouden je huis. In hotels bv moet je betalen voor de honden terwijl het hotel niets doet voor hun. Kinderen daarentegen gaan GRATIS mee en die moeten ze nog eten geven en een bed. Graag ook een petitie daarvoor.

Gast

#195

2016-02-09 10:53

Omdat niet alle dieren dingen kapot maken net zoals mensen, die maken ook wel eens wat kapot

Gast

#196

2016-02-09 10:56

Lees allemaal deze tekst eens.
Dierenvrienden moeten dit zeker tekenen

Gast

#197

2016-02-09 10:57

Lees allemaal deze tekst eens. Dierenvrienden moeten dit zeker tekenen


Gast

#198

2016-02-09 11:04

Huisdieren horen bij het gezin en niet aan een paal vastgebonden!
Het is niet alleen als je huurt, het is ook als je eigenaar bent van een appartement!
Ik mocht, als eigenaar, mijn katje niet behouden, enkel en alleen omdat mijn naaste buur bang was, dat Nestor op natuurvogeltjes zou jagen ... !!! Heb je al zoiets geweten ? Mijn katje dartelt hier bij mij nog steeds rond in huis en tuin, wat dacht hij wel ...

Gast

#199

2016-02-09 11:20

Het is zoals men zegt niet iedereen kan een huis kopen en als men dan moet huren en je hebt een huisdier dat u vriend is mag je hem niet meenemen in u huurwoning schandalig vind ik dit .

Gast

#200

2016-02-09 11:25

Omdat ik vind dat mensen met een hond ook recht hebben op een huis ,ze schrijven dan grote tuin ,maar geen huisdieren ,mijn hond heeft nog nooit iets stukgedaan wil dan zeggen dat ik hem op straat moet zetten ,er zijn veel mensen die huis zoeken en niet krijgen omdat ze hond hebben ,ik vind dat niet eerlijk ,de meeste mensen hebben een huisdier ,hebben ook recht op wonen vind ik ,onze huisbaas trekt zijn eigen dat niet aan en is een divisile hoor op alles ,hij weet dat ze toch niets stuk doen ,en hij is een echte dierenliefhebber ,zo zouden er meer mogen zijn dieren hebben ook een hart en mensen richten soms meer schade aan heb ik al gezien ,hopelijk komt er verandering in !!!!recht op dieren !