Gedwongen overstap door Cogas van Ziggo naar Caiway

marco1976

#26 Cogas gooit Ziggo van de Kabel,abonnees worden ongevraagd de dupe

2014-10-17 19:20

Cogas gooit Ziggo van de Kabel, de abonnees worden ongevraagd de dupe. Contractbreuk één zijdig vanaf de provider, Enige alternatieve aanbieder via Cogas is Caiway, waarbij Caiway gedeeltelijk van Cogas zelf is en onder beheer van dezelfde beheerdersgroep vallen CIF Cogas van de Rabo Groep, verder via Caiway ongevraagde prijsniveauverhogingen bij minder dienstverlening voor vergelijkbare pakketen. Cogas geeft te kennen dat er in de toekomst meer aanbieders op de door hun aangeboden kabel komen, maar dan is iedereen al min of meer geforceerd overgestapt en zullen nieuwe aanbieders veel minder kansen hebben, dus oneerlijke concurentie. Laat staan dat alle klanten net alle rompslomp achter de rug hebben en niet staan te springen NOGMAALS weer over te stappen.  Deze gang van zaken is gewoon belachelijk. De consument wordt gewoon als voetveeg gebruikt, er wordt hun niks gevraagd... Hoezo is de klant Koning????


Gast

#27

2014-10-17 20:42

het is niet normaal dat ze ons dat zomaar door de strot drukken je hebt zo geen keus niet normaal
Cogas Hufters

#28

2014-10-18 06:40

Per direct per email klacht indienen EU: email adres: SG-PLAINTES at ec.europa.eu

Voor Hof van Twente email naar: h.scholten at hofvantwente.nl

Scholten = Wethouder met portefeuile Cogas / HvT = aandeelhouder Cogas!

 

1 grote MAFFIA bende !!!

 


Gast

#29

2014-10-18 11:19

Te gek voor woorden dat dit zo maar kan!

Gast

#30

2014-10-18 11:38

Het mag gewoon niet.
Ik moet zelf kunnen beslissen.
Daarmee Basta.
Amy Read

#31 Emailadres is cruciaal

2014-10-18 12:53

Lachen? Niet echt, maar dit staat dus echt op de Facebookpagina van Cogas:

"Cogas staat midden in de samenleving en voelt zich maatschappelijk zeer betrokken."

 

Zoals velen vind ik het ergste het verlies van mijn emailadres. Denk daarbij niet alleen aan je mail, de nieuwsbrieven en passwords die gekoppeld zijn aan je emailadres, maar ook aan al die contacten die verplicht worden jouw emailadres te wijzigen.


Gast

#32

2014-10-18 20:53

ronduit belachelijk

Gast

#33 Re:

2014-10-20 08:01

#1: -  

Dit heeft niets te maken met vrije keuze, #Cogas misbruikt zijn positie, dit riekt naar machtsmonopolie en onderlinge (prijs) afspraken . Claim alle schade die ontstaat door deze (verplichte overstap), zowel voor consument als het bedrijfsleven, Misschien dat een bezetting van het #Cogas kantoor door #Ziggo gebruikers de directie van #Cogas voldoende stof tot nadenken geeft..


Gast

#34

2014-10-20 08:38

heb alleen tv en bellen van ziggo,maar omdat telefoon niet apart is te bestellen via caiway,moet je nu een pakket bestellen met internet om telefoon te verkrijgen en ik heb geen internet nodig,dus ik betaal dan 25euro meer waar ik geen gebruik van wil maken(internet)

Gast

#35

2014-10-20 09:21

- Monopolie is niet gewenst.
- Kost twente veel tijd
- Ongewenst contractbreuk
- Er moet marktwerking komen
- Ik heb nu alleen TV + internet en wil niet verplicht worden extra te betalen voor vaste telefoon die niet gebruikt wordt.
- Prijzen Caiway zijn hoger, service minder.

Gast

#36

2014-10-20 12:55

Volgens de wet moet men een keuze hebben, niet na een half jaar zoals nu waarschijnlijk het geval zal zijn maar direct na het jammerlijke verdwijnen van Ziggo op het Cogas "netwerk".

Gast

#37

2014-10-20 13:14

Moet meer betalen voor mijn mobiele telefonie bij de Ziggo (gaat van 15 naar 25 Euro!!!). Heb nu twee decoders, waarvan één recorder, als ze al werken bij Caiway moet ik wel extra betalen voor een tweede kaart die bij Ziggo gewoon gratis is.
Draait Cogas voor deze extra kosten per maand op!!!

Gast

#38 Re: Re: Waarom geen 2 providers op de kabel?

2014-10-20 14:13


Gast

#39

2014-10-25 17:32

Ik hoop dat het zoveel handtekening krijgt dat het kan presenteert wordt aan de gemeente

Gast

#40

2014-10-25 19:52

Ik wil zelf bepalen bij wie ik mijn diensten afneem. We leven in een vrij land en niet in een bananenrepubliek

Gast

#41

2014-10-26 13:03

Schandalig deze gang van zaken, typisch staaltje van folownthe money. Eigen zakken vullen ten koste van de consument. Cogas u bent een NUTS bedrijf en dient de belangen van de klanten te behartigen.

Gast

#42

2014-10-31 11:14

Het voorgenomen besluit is er één die er van getuigd dat heel veel bestuurders nog altijd denken ongestoord bij hun KLANTEN te kunnen graaien zonder zich af te vragen of zaken wel in verhouding staan. Daarnaast getuigd het van een ongekende drang naar winst maximalisatie en een houding dat alles maar kan en soms moet. Zij die hier aan meewerken zijn dezelfden die er voor zorgen dat onze maatschappij gesplitst wordt in a few who have and a lot who have notthing. Drie deling van onze maatschappij met alle gevolgen van dien worden door dit soort houdingen veroorzaakt.

Gast

#43 Re:

2014-11-05 15:36

#1: -