Gedwongen overstap door Cogas van Ziggo naar Caiway


Gast

#1

2014-10-16 20:10

ik vindt het gewoon een monopoly spel van cogas en caiway en de burger is de klos. wij moeten doen wat hun zeggen anders heb je niets.. en dat in een vrij Nederland waar men zelf keuzes mag maken nou nou wat een keuze en vrijheid... NIET DUS

Gast

#2

2014-10-16 21:24

Cogas bedankt!

Gast

#3

2014-10-16 21:44

Schandalig dat dit voor ons wordt besloten. Wij willen ziggo houden. Daar zijn we al jaren trouwe klant en ervoor al bij @home.

Gast

#4

2014-10-16 22:09

Belachelijke monopoly praktijken !!!!

Gast

#5

2014-10-16 22:18

ik ben al jaren lid van nu ziggo, voorheen home. nu word ik gedwongen om over te stappen terwijl ik al die jaren heel tevreden was. nu moet ik iets nemen waar ik niet achter sta. dit is van de zotte. als ik over zou willen stappen dan is dat mijn keuze maar nu dwingen ze me. het geeft een heel wrang gevoel.

Anonymous

#6 Waarom geen 2 providers op de kabel?

2014-10-16 22:25

Waarom laat Cogas beide providers (Ziggo, Caiway) niet toe op de kabel? Wat zit hier achter? Voor glas moet Cogas meerdere providers toelaten, dus waarom voor de kabel niet? 


Gast

#7

2014-10-16 22:27

al jaren trouwe klant van home/later ziggo
nu ineens voor het blok staan wat moeten wij
nu heb een hobby das internet radio hoe los ik
het zo snel op om mijn nieuw email overal te krijgen
pfffffffffffff ben het wel een beetje zat nu .
mvg henk.

Gast

#8

2014-10-16 22:52

Ik heb geen keuze meer. Wil graaaaaag bij Ziggo blijven, heeft veeeeeeel meer voordelen, en is goedkoper!
Ziggo4Life

#9 Re: Waarom geen 2 providers op de kabel?

2014-10-16 23:43

#6: - Waarom geen 2 providers op de kabel? 

 Helaas is het niet mogelijk om 2 providers over 1 coaxkabel te drukken (ouderwetse rommel)


Gast

#10

2014-10-16 23:44

Ik ben tevreden met ziggo zoals het nu is ik vind het enorm belachelijk waar cogas nu mee bezig is ik zou overstappen naar een andere provider als cogas krijgt wat hij wilt ziggo moet blijven

Gast

#11 Re:

2014-10-17 07:05

#7: -  

 je kunt een Gmail e-mail adres nemen dat is een e-mail van google welke internet provider wat dan ook neemt je behoud altijd je e-mail adres...  misschien is dit een oplossing voor je hobby internet radio 


Gast

#12

2014-10-17 07:21

Het is te gek voor woorden.
We dachten altijd dat Meneer Poetin in Rusland woonde ,maar hij werkt bij Cogas
wat denken ze bij Cogas , dat wij burgers een stel suf kippen zijn , die altijd maar volgen
Nou jammer dan, dit mag niet gebeuren
Gezamelijk een rechtszaak opstarten lijkt me

Gast

#13

2014-10-17 08:13

Ziggo is de enige aanbieder die ik nog vertrouw. Pak me dit nu niet af! :-(

Gast

#14

2014-10-17 08:33

Ik wil zelf bepalen welke provider ik wil.

Gast

#15

2014-10-17 08:47

ziggo bevalt mij prima ... waarom deze gedwongen overstap wat veel duurder uitvalt

Gast

#16

2014-10-17 09:04

we zijn al jaren lid van ziggo en als ik iets anders wil beslis ik er zelf wel over. hoeven geen anderen te doen.

Gast

#17

2014-10-17 09:11

Vrijheids beroving van keuze mogelijkheid.

Gast

#18

2014-10-17 09:40

shit man, word hier een heel stuk duurder van!


Gast

#19

2014-10-17 09:42

Cogas verplicht al zijn klanten om naar een andere provider te gaan en zeg ongevraagd onze ambon enten bij Ziggo op.Wij voelen ons beetgenomen.

Gast

#20

2014-10-17 09:43

Ik neem wel illegaal schotel oplichters
Espaned

#21 Re:

2014-10-17 10:06

#1: -  

 bij mijn weten zijn de telefoonlijnen van de KPN ,en hebben allerlei providers de mogelijkheid om internet en televisie over die lijnen aan te bieden.waarom kan dat niet bij de kabel van de cogas?

volgens mij is het bij nederlandse wet verboden om een monopolie posisitie te hebben.

ik ben pas overgestapt naar ziggo en moest 2 jaar lid blijven om recht te hebben op de HD recorder ,hoe gaan ze dat oplossen?

Ik ben BOOS

#22 Even alles op een rijtje.

2014-10-17 10:41

- We raken de gratis wifi spots kwijt

- We gaan in internet snelheid omlaag, tenzij je 10 euro meer betaald. (Cairway heeft andere pakketten)

- We raken alle bestanden op onze webspace kwijt (ik weet dat veel mensen daar geen gebruik van maken, maar voor mij is dit wel belangrijk)

- En wellicht nog wel de belangrijkste van allemaal, ik raak al mijn ziggo e-mailaddressen kwijt. Vanuit veiligheidsoogpunt heb ik DigiD, verzekeringen, enz. allemaal lopen via mijn Ziggo adres terwijl alle spam mail op een hotmail account binnenkomt.

 

Ik hoop dat de politiek hier nog iets aan kan doen, want dit hoeven we niet te pikken.


Gast

#23

2014-10-17 11:32

Vele bij Ziggo verworven rechten worden zo maar afgepakt.
Voetbal live daarvoor moet straks per wedstrijd voor worden betaald. Caiway heeft een beperkt zender aanbod. ipad tv kijken zeer beperkt. Service Caiway, zie internet, zeer slecht.
extenties @home.nl en @ ziggo.nl verdwijnen. Dus bedrijven met deze extensies moeten veel reclame maken om alles te herstellen. Mens met apps op de telefoon met aanmelding op deze extensies, zoals Facebook en voor zakelijk Linkedln moeten helemaal weer opnieuw beginnen. Thuis moeten er nieuw glasvezel kabels komen. Doorgaan op bestaande bekabeling maakt glasvezel waardeloos.
Toto

#24 Cogasprom

2014-10-17 18:08

Cogas draait aan de internetkraan zoals gazprom aan de gaskraan draait.

 

Niks pseudoniem gewoon Maarten

#25 Cogas schrikt???

2014-10-17 18:13

Cogas schrikt?

Dan zijn ze nog dommer dan ik dacht; dachten ze nu echt dat mensen die al jaren tevreden zijn met een provider (ikzelf al vanaf de begintijd van Home...15-20 jaar of zo?) zich zonder morren laten dwingen over te stappen naar, wat nu blijkt hun 'eigen provider".

Hier is duidelijk geen doordachte risicoanalyse gedaan...stelletje zelfingenomen ossekoppen.