Ophaling vuilzakken wekelijks

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ophaling vuilzakken wekelijks.

Gast

2014-10-06 19:22

ik vind het niet kunnen ,zo ne vuilniszak stinkt ,zeker als hij 14 dagen moet blijven staan ,er zitten ook pampers in van mijn kleinkinderen ,veel mensen hebben helemaal geen plaats ,nee, geen goed idee ,besparing ,hoop dat er veel mensen tegen in gaan ,dus mensen komaan he wil ge niet in de stank zitten
Lau

#2 containerpark

2014-10-07 14:21

Ik moest gisteren in het containerpark zijn en dacht ineens mijn restafval mee te nemen, gezien ze slechts om de 2 weken komen ophalen. Ze zeiden me dat dit niet langer naar het containerpark mocht dus heb ik mijn restafval terug mee moeten nemen. Dit is toch werkelijk ongelofelijk?

Gast

2014-10-26 09:39

Woon op een appartement en ik sorteer mijn huisvuil heel goed maar ik zit hier nu met bijna 2 volle RA en mijn GFT bak zit bomvol na 2 weken. Ik kan hem met mijn zwakke rug niet dragen . Ik woon dan nog op de 2 de verd. Plaats om alles te zetten hebben we ook niet. Ik moet veel fruit en groenten eten voor mijn gezondheid maar dit geeft meer GFT dus. Voor mij graag iedere week ophaling voor mijn gezondheid.