Middelburg Geen asielzoekerscentrum op het Swerf-Rust terrein

Middelburg Geen asielzoekerscentrum op het Swerf-Rust terrein / Mededelingen / Herinnering Commissievergadering dinsdag 16 september 19.30 uur!! / Opmerkingen


Gast

#1

2014-10-16 10:28

Gezien de grootte van de wijk is het meer dan waarschijnlijk dat een groot aantal mensen zowel digitaal als fysiek hun handtekening hebben gezet. Reken daarbij dat maar liefst 34% van het aantal ondertekenaars met een al eerder gebruikt IP-adres ondertekent hebben.

Toch wel een beetje bedenkelijk, als je op die manier aan je handtekeningen moet komen: met veel dubbel gezette handtekeningen.

Naar mijn mening heeft de initiatiefnemer van de petitie daarmee zelf de petitie tot van nul en generlei waarde gedegradeerd.

Gast 2

#2 Re:

2014-10-30 16:01

#1: -  

 Goedenavond gast, ... als antwoord op je opmerking, wil ik zelf allererrst opmerken dat het mij enorm verbaasd  dat je reageert onder  de naam "gast" waarom gewoon niet met je eigen naam?.  Voorts vraag ik mij af hoe je zonder verdere onderbouwing aan het percentage van 34% komt  wat zowel ondertekenaar  als een al eerder gebruikt ip-adres voor een ondertekende petitie komt? VRIENDELIJKE GROETEN EN BEDANKT VOOR UW AANDACHT.


Gast

#3

2014-10-30 16:06

Ik ben 4 november aanwezig, en zal zeker mijn mond niet houden. Ik roep tevens alle bewoners van de wijk de griffioen op om hun ongenoegen te uiten voor de komst van het geplande AZC. vriendelijke groeten Fred Quaak.

Gast

#4 Re: Re:

2014-11-01 21:02

#2: Gast 2 - Re:  

 Goeienavond Gast 2. U heeft een heel rare naam.

Voor het overige: ziet u hoger op de pagina de tab "statistieken"? Daar kunt u statistieken vinden. 't Is maar dat u het weet. Hoef ik het niet voor u te 'onderbouwen'.