Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!.

Pups

#601 Samojeed puppy's

2018-12-05 10:11

Ik heb deze kennel gecontacteerd voor samojeed puppy's. Maar vond het al raar datze zoveel rassen fokte. Ik ben voor veel rassen alargish dus wou dit ook gaan testen maar de pups waren al verkocht toen vroeg ik of ik dan de ouders mag zien om te testen. Dit ging niet ik heb er erna niet meer op reageert vond dat echt niet normaal. Ik heb de emails nog als bewijs dit had ik mijn zusje zijn account gedaan want zij wou er èèn. Toen ging ik wat zoeken op internet ik was in shock wat ik allemaal leesde over deze kennel en al helemaal over de reacties wat hier staan. Dit moet echt stoppen die kennel trekt op niks.

bordersplace

#602

2019-02-26 20:40

stop de broodfokkers, meer bekent maken in welke omstandigheden deze honden moeten leven, de mensen moeten eens goed nadenken voor ze zo'n  goedkoop puppy kopen.

want die stamboom is niet nodig volgens sommige kopers, maar een stamboom is veel meer dan een papiertje, waar de ouders en voorouders op staan.  en vinden sommige mensen 1000,- a 1500,- te duur voor een (RAS hond) en komen dan terecht bij een broodfokker want daar kosten ze maar 600,-  zo houden ze zelf de broodfok is stand.     NIETS MEER KOPEN DAAR DAN STOPT HET VANZELF.  als je geen 1000,- a 1500,- voor een rashond kan betalen , neem dan een asiel hond, of een herplaatser of een gastgezinhond.   maar koop aub niet bij een broodfokker!!!!

krist

#603 Re:

2019-04-11 18:05

#154: -  

maar waarom organiseren jullie dan niet?? Een protestmars, allemaal daarheen, MET ZOVEEL MOGELIJK PERS, en iedereen doet zijn verhalen, dan kunnen ze niet anders dan die boel sluiten?? Gewoon op facebook iets organiseren, een groep oprichten, er moeten toch mensen zijn, die dat kunnen??

KRIST

#604 Re: Samojeed puppy's

2019-04-11 18:07

#601: Pups - Samojeed puppy's 

maar waarom organiseren jullie dan niet?? Een protestmars, allemaal daarheen, MET ZOVEEL MOGELIJK PERS, en iedereen doet zijn verhalen, dan kunnen ze niet anders dan die boel sluiten?? Gewoon op facebook iets organiseren, een groep oprichten, er moeten toch mensen zijn, die dat kunnen??

KRIST

#605 Re: Hezehof

2019-04-11 18:08

#528: Hondenliefhebber87 - Hezehof 

maar waarom organiseren jullie dan niet?? Een protestmars, allemaal daarheen, MET ZOVEEL MOGELIJK PERS, en iedereen doet zijn verhalen, dan kunnen ze niet anders dan die boel sluiten?? Gewoon op facebook iets organiseren, een groep oprichten, er moeten toch mensen zijn, die dat kunnen??

KRIST

#606 Re: Re:

2019-04-11 18:09

#577: - Re:  

maar waarom organiseren jullie dan niet?? Een protestmars, allemaal daarheen, MET ZOVEEL MOGELIJK PERS, en iedereen doet zijn verhalen, dan kunnen ze niet anders dan die boel sluiten?? Gewoon op facebook iets organiseren, een groep oprichten, er moeten toch mensen zijn, die dat kunnen??


Gast

#607 Hezehof

2019-04-20 08:24

Recent bracht ik een bezoek aan het Hezehof. Ze duwen je effectief meteen een pup in de handen en laten je er erg vrij mee. Dit zodat je al snel een band krijgt met het dier. Wanneer ik de andere pups bekeek merkte ik op dat er wel opvallend veel rassen en honden te vinden zijn en dit in erg kleine bakjes. Er lag ook een pup opvallend stil, maar ik dacht dat het diertje gewoon sliep. Ik zou terugkomen en bij een volgend bezoek een pup meenemen aangezien ik hier een band mee voelde. Tot ik op de sociale media alle negatieve verhalen las en mijn twijfels over de fokker werden bevestigd. Ik was niet gekend met de slechte reputatie van het Hezehof. Ik ben ergens opgelucht dat ik het dier niet meteen heb gekocht en vind het zo erg wat al die arme diertjes moeten doorstaan! Het is inderdaad belangrijk dat je echt goed nadenkt waar je een hond koopt en voldoende opzoekwerk verricht! Meteen heb ik deze petitie ondertekend. Hopelijk worden broodfokkers als deze spoedig gestopt!! 

suzy

#608

2019-07-02 09:50

dank zij hezehof hnd moeten late inslapen had epilepsie en nog andere ziektes sluiten dringend

Bianca Vlaeminckx-Nijhuis

#609 Re: Re:

2020-06-29 16:20

#532: - Re:  

Zelf broodfokker zekers ?! heeft niks meer te maken met dieren liefde !! .. Pure voor de centen ! Heel veel, en dat is 80% , van de hondje komen uit het buitenland ! .. Idd zodra ze de ogen open hebben worden ze bij de moeder al weg gehaald ! .. 


Gast

#610 Re:

2020-10-11 11:44

#2: -  

 

M.T.

#611

2020-10-11 11:47

B I U 

Kal in het plat

#612 Ziekte parvo heerst in kennel Het hezehof lummen belgië

2020-11-01 14:59

http://kalinhetplat.nl/ziekte-parvo-heerst-in-kennel-het-hezehof-lummen-belgie

Massaal delen op sociale kanalen! doet moet gestopt worden, samen oppakken en aanpakken!