Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda / Mededelingen / Geen asielzoekers in het Centrum / Opmerkingen


Gast

#1

2014-08-23 20:30

Schande dat ze dat mooie monumentale pand zomaar gaan verbouwen . Ik kan er met mijn pet niet bij. Het moet echt stoppen. Het kan niet en mag niet. A.E.M.Grootens-Melkstop

Gast

#2

2014-08-26 11:58

asielzoekers elders onderbrengen.Te bekostigen uit de ontwikkelingspot!!
Flapuit

#3

2014-08-28 10:16

er is genoeg plaats buiten de binnenstad, denk maar eens aan leegstand van elk niveau, dit gemeente bestuur is een aanfluiting van besturen, alles allang geregeld en dan op het laatste moment het bekend maken ZEKER VVD....!!!!!! 


Gast

#4

2014-08-29 10:36

graag wil ik u laten weten dat het terrein van het voormalige HERo een uiterst verwelkomend grondgebied zou kunnen zijn voor de vluchtelingen.

Gast

#5

2016-01-20 05:42

Geen Vijfde Colonne IS muzelmannen in onze stad.
Anders krijgen we een nog een burgeroorlog ben ik bang.
Onvrede is groot, o.a.:
1. Op tienjarige (en meer!) wachtlijsten sociale huurwoningen gaan buitenlanders voor;
2. Asielzoekers krijgen zwemles gesubsidieerd dor de Gemeente, minima krijgen dit niet en kunnen dit veelal niet zelf bekostigen;
3. De beste die er komen zijn toch nog steeds vrouwenhaters die vrouwen opsluiten, mogen slaan, homohaters die op z'n minst goedkeuren dat homo's worden mishandeld en het ziekenhuis worden ingeslagen
4. Verzwijgen door overheden in alle Europese landen dat er groepsaanrandingen en - verkrachtingen plaatsvinden door asielzoekers met een moslimachtergrond;
5. Enzovoorts ,enzovoorts...