Toekomst van Parkbeach Zomers Amsterdam in gevaar!


Gast

#1

2014-07-29 10:47

Geen rellen, geen onrust.....wat is dit voor onzin...Parkbeach Zomers moet gewoon blijven.

Gast

#2

2014-07-29 12:53

Lekker burocratisch om dit zo vanachter je Buro te beslissen!

Gast

#3

2014-07-29 16:08

Neee Gemeente Amsterdam; Zomers moet blijven zoals het bedoeld is. Uniek en toegankelijk!

Gast

#4

2014-07-29 16:33

Een geweldige locatie zonder enige vorm van overlast. Een belachelijke ingreep van de gemeente Adam. Park beach Zomers heeft een fijne toegevoegde waarde aan het Amstelpark.

Gast

#5

2014-07-29 19:56

Gemeente Amsterdam ? Zijn jullie van de pot gerukt?
Zomers Amsterdam MOET blijven!!
Dumol
Gast

#6

2014-07-30 09:55

Wat een prachtige locatie en uiteindelijk heeft iedereen er volgens mij baat bij... De belastingdienst , de gemeente, de eigenaren, de klanten etc etc... Kosten baten analyse is volgens mij snel gemaakt ........

Gast

#7

2014-07-30 13:45

Het zou getuigen van een totaal gebrek aan inzicht zijn als het Parkbeach Zomers onmogelijk wordt gemaakt om te dienen als bruiloft locatie. Het is zo'n leuke en mooie locatie voor een prachtige dag en een heerlijke avond.

En het personeel van Zomers doet toch juist alles om mogelijke overlast te voorkomen?

Wat een gekkigheid.

Gast

#8

2014-07-31 08:48

Een prachtige lokatie, uit de drukte waar het altijd gezellig is. Zonde als zij moeten sluiten!

Gast

#9

2014-08-01 06:10

Het is altijd een mooi schoon park, schoonheid behouden, het park moet blijven.


Gast

#10

2014-08-01 06:13

Schoonheid uit het verleden moet bewaard blijven in het heden.

Gast

#11

2014-08-01 08:02

Het kan en mag toch niet zo zijn dat door te strak en wellicht ook te bureaucratisch beleid van de gemeente het bestaansrecht van deze mooie locatie verloren gaat... Deze beslissing moet herzien worden!!

Gast

#12

2014-08-01 10:24

Deze unieke trouwlocatie mag niet verdwijnen uit Amsterdam!!

Gast

#13

2014-08-01 11:21

Trouwlocaties zijn al niet ruim gezaaid.
Daarom zulke schitterende plekken, die geen probleem oplevert!!!!, geen mogelijkheden meer geven. Regelgeving kan ook dooschieten!!!!

Gast

#14

2014-08-04 05:27

Pracht locatie die niet verloren dient te gaan vanwege regelgevingen die nergens op slaan.

Gast

#15

2014-08-04 07:13

Het zou ongelooflijk jammer zijn als Zomers zou moeten sluiten. Het is de beste gelegenheid in amsterdam om een feest te geven. Niet alleen wat locatie betreft maar ook vwb sfeer ambiance en kwaliteit. Ik zou geen gelijkwaaardige locatie weten in Amsterdam.

Gast

#16

2014-08-04 07:30

Zomers is hét voorbeeld van goede horeca op een prachtige plek met fantastische mensen. Dicht met zonsondergang betekent het einde van dit pareltje.

Gast

#17

2014-08-04 07:35

Het zou jammer zijn als deze "Oase", zoals ik 'm toch wel wil omschrijven, deze mogelijkheid niet meer zou hebben. Met enorm veel beleving word er iets fantastisch neergezet. Ik hoop van harte dat ze ook na dit jaar de avonden kunnen vullen met hun geweldige kaart, bruiloften, partijen etc.
Stem positief op deze petitie !

Gast

#18

2014-08-04 08:01

Dit is een toplocatie waar de gemeente trots op moet zijn. Met ondernemers die keihard werken om er iets moois van te maken, zonder noemenswaardige overlast te veroorzaken, zeker ook als je dit vergelijkt met andere initiatieven in het park. 


Gast

#19

2014-08-04 08:12

Wij.tjeerd en yolande Alkema Frowein zijn 28 juni jl.getrouwd.wij hebben dat in bijzijn van al onze vrienden en familie gedaan en gevierd bij zomers.UNANIEM van al onze gasten hebben wij te horen gekregen dat zij nog nooit zo,n prachtige lokatie hebben meegemaakt en hebben onze dag mede daardoor onvergetelijk gemaakt!!!!!!!Hulde aan Jeanine en Pim die met hun integriteit de lokatie tot een prachtige romantische plek hebben gemaakt.Een parel voor de stad Amsterdam en een unieke plek in de stad voor een romantisch feest in het groen.Zij zijn geen commerciële uitbaters en hebben oog voor het mooie park.DAAROM MOET DIT ECHT BLIJVEN BESTAAN ALS IETS BIJZONDERS!!!EEN ROMANTISCHE PLEK IN HET GROEN WAAR GETROUWD KAN WORDEN Of VOOR EEN INTIEM FEESTJE.Daar worden we allemaal heel blij van en dat is heel erg belangrijk in deze tijd van veel onrust.

Gast

#20

2014-08-04 09:22

Is onze trouwlocatie geweest -TOP TENT-

Gast

#21

2014-08-04 12:04

Wie had het ook al weer over de 24 uurs economie? Kortzichtig om zo'n leuke tent de nek om te draaien.

Gast

#22

2014-08-04 18:53

Ik zou geen andere plek weten waar je zo prachtig kunt zitten in dat schitterende park met een perfecte bediening en heerlijk eten.
Wij hebben er met een honderdtal mensen onze Gouden Bruiloft gevierd en iedereen was onder de indruk van de plek en de verzorging.
Ook als het Amstelpark met zonsondergang sluit zorgt Zomers voor begeleiding van de gasten naar de Rode Brug en wordt deze als de laatste gasten vertrokken zijn door hen afgesloten. Het zal voor velen een enorme klap zijn als dit bijzondere restaurant zo vroeg op de avond gesloten wordt en er geen partijen gegeven kunnen worden die tot na zonsondergang duren. Laten we blij zijn met zo'n fantastische feestlocatie!!

Gast

#23

2014-08-04 19:01

Ik hoop dat onze geweldige burgemeester hier ook regelmatig komt, dan weet ik zeker dat hij ervoor zal zorgen dat Zomers voorgoed een vergunning krijgt om na zonsondergang open te blijven!

Gast

#24

2014-08-05 10:26

Onze bruiloft bij Zomers was fantastisch en dat kwam voor een groot gedeelte door de locatie. Zomers is een unieke trouwlocatie voor Amsterdam die niet verloren mag gaan. Ik gun iedereen de mooiste dag van hun leven bij Zomers Amsterdam


Gast

#25

2014-08-05 11:41

Een van de mooiste plekken van Amsterdam mag en kan niet verdwijnen! We moeten juist zuinig zijn met pareltjes als deze.