Help Dasha

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help Dasha.


Gast

#1

2014-07-28 21:54

Vind het zo krom, dit meisje woont al 12 jaar in Nederland, kwam hier toen ze 8 jaar was heeft hier op school gezeten e.d. En nu willen ze haar terug sturen, naar een land waar ze de taal niet kan en in oorlog is terwijl ze in Nederland haar leven heeft opgebouwd. Heeft nooit misdaden of dergelijke gepleegd, wilt hier alleen een toekomst opbouwen met haar vriend (mijn neef)Dasha behoord al jaren tot mijn familie). Alles kan en mag hier in Nederland, worden overspoeld door alle nationaliteiten, ook met criminele achtergronden. Maar Dasha moet het land uit, kan iemand dat mij nou eens uitleggen ?
Rick de Jong

#2 Schandalig wat er gebeurd!!

2014-07-28 22:04

Dasha heeft bij mij in de klas gezeten op de middelbare school dat was het focus beroepsacademie te barendrecht. Ik ken Dasha als een heel net meisje dat erg leergierig is en altijd voor andere mensen klaar staat. Ze beheerst de Nederlandse taal goed en voor zo ver als ik weet spreekt ze nauwelijks haar eigen taal. Het is natuurlijk onmogelijk om een meisje dat al vanaf kind in Nederland woont nu op te pakken en terug te sturen naar haar land van herkomst. Waar overigens oorlog is en ze niemand heeft. Ook heeft ze hier haar vriendje Carlo waarmee ze al vanaf het laatste schooljaar van de middelbare school een relatie mee heeft. Ik sprak Dasha en haar vriend Carlo onlangs nog en vertelde ze mij vol trots dat ze haar diploma voor binnenhuisarchitect gehaald had. Ook dit lijkt mij weer een bewijsstuk waar je aan kan zien dat ze haar best doet om hier een goed leven te leiden met de juiste papieren.

Ik vind het zeer schandalig dat je een meisje van het een op andere moment meeneemt en 3 dagen vastzet en haar doodleuk terug wil sturen naar haar geboorte land.

Alle grenzen staan open naar nederland (waar overigens niets mee gedaan wordt) dit betekend dus dat er wel nieuwe polen en russen enz. Naar Nederland mogen komen en de buitenlanders die hier hard werken en al jaren wonen worden gewoon op het vliegtuig gezet en moeten het maar uitzoeken.

Dit land is diep triest!!

Rick de Jong

Gast

#3

2014-07-28 22:16

Meisje het gaat goedkomen

Gast

#4

2014-07-29 06:27

verschrikkelijk ..

Gast

#5

2014-07-29 08:52

Heel bizar dit. Terug naar een land waar het land niet eens een toekomst heeft.