Wij willen het 'asiel' Vetas in Lokeren dicht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij willen het 'asiel' Vetas in Lokeren dicht.

Kurt Defever
De auteur van deze petitie

#1

2014-06-20 10:14

De 1ste handtekening om tot een oplossing te komen.


Gast

#2

2014-06-20 10:19

Wat een schande wat hier gebeurt in belgische asielen , die mogen doen wat ze willen , sluiten dienen boel , bij de wase dierenbescherming is het ook schandalig , wat daar gebeurt maar ze houden hun potje flink gedekt !!!!

Gast

#3

2014-06-20 10:23

ikke doe mee,ik teken!!!

Gast

#4

2014-06-20 10:25

Alle dieren verdienen onze respect en een goede leven.

Gast

#5

2014-06-20 10:26

Wat zou ik graag willen dat de schuldige van deze wantoestanden eindelijk eens hun verdiende straf bekomen, deze klucht moet stoppen en zal stoppen.

Gast

#6

2014-06-20 10:30

Een betere en strengere wetgeving en bevoegdheid dierenwelzijn NIET onder ministerie van landbouw, want anders blijven dit soort toestanden in malafide asielen en bij broodfokkers duren...

Gast

#7

2014-06-20 10:35

getekend dierenasielen zijn er om dieren te verzorgen en een nieuwe thuis te geven niet om te verwaarlozen

Gast

#8

2014-06-20 10:36

Vetas moet dringend de deuren sluiten, zowel in Lokeren als Zellik...de dieren herplaatsen via andere asielen of plaatsingsdiensten en de uitbater Erwin Thielemans zsm zijn vergunningen afnemen...dit individu wil hier enkel geld uithalen en is totaal niet geïnteresseerd in het welzijn van de dieren...zoiets kun je geen dierenasiel noemen...het is dierenmishandeling uit eigen belang en ter verrijking van zichzelf...hier moet na herhaaldelijke klachten dringend iets aan gedaan worden!

Gast

#9

2014-06-20 10:44

Hoe dit nog mogelijk is in een rijk land zoals het onze! Ik word kotsmisselijk van die foto's. Hier moet dringend iets gebeuren!!!
Bedankt aan degene die zich hier voor inzetten!
Van een grote dierenvrend.

Ps. Ik heb dit ondertussen gedeeld en gesmeekt.....elke stem is een stapje dichter....


Gast

#10

2014-06-20 10:57

Erwin thieleman moet zijn asiel in lokeren sluiten!

Gast

#11

2014-06-20 11:09

Terecht,deze asielen Lokeren en Zellik moesten al lang gesloten zijn.
Geen vergunningen meer voor individuen die zich verrijken met het leed van dieren .

Gast

#12

2014-06-20 11:20

het is schandalig dat men hier niks aan doet, dankzij an lemmens komt dit nu eindelijk openbaar al dan niet via de sociale media. het word hoe dan ook tijd om die smerige zaak te sluiten en de dieren een betere plaats te geven!!!

Gast

#13

2014-06-20 11:22

Mensen zouden beter eerst honderd keer nadenken voor ze zo een schattige puppy of kitten in huis nemen, dan hoefde een asiel er niet te zijn in de eerste plaats. De wegwerpmaatschappij is oorzaak van zoveel ellende, onschuldige, hulpeloze wezens zijn er het slachtoffer van . . Wij moeten hun stem zijn die dit leed stoppen!
gast

#14

2014-06-20 11:32

vetas moet sluiten het is een schande voor belgie , en asielen zouden beter van de staat zijn , nu doen ze lekker wat ze willen , de wase dierenbescherming daar is het proper , maar dieren krijgen daar geen kans , ze geven ze liever een spuitje

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-20 11:37



Gast

#16

2014-06-20 11:51

sluiten zo snel mogelijk dit horror asiel

Gast

#17

2014-06-20 11:53

Dit asiel is de HEL voor honden!!!!! Ik eis een onmiddellijke sluiting!!!!

Gast

#18

2014-06-20 11:54

Dierenasiels zijn bedoeld om de honden vooruit te helpen, snel op te knappen en zo aantrekkelijk te maken voor adoptie, zodat ze snel een forever home vinden. Als dit asiel dit niet kan volbrengen, moet het dicht...

Gast

#19

2014-06-20 12:11

Schandalige getuigenissen over extreme verwaarlozing!

Gast

#20

2014-06-20 12:14

Zelf ben ik een enorme dierenvriend met twee geweldige katten en een oude baardagame. Het is schandalig dat dieren die op onze zorg en liefde rekenen in deze omstandigheden achtergelaten word.

Erger nog is dat er een petitie moet rondgaan om deze dieren uit deze erbarmelijke situatie te kunnen halen.

Dit zou veel sneller moeten kunnen en mogen gebeuren! Er zijn vrijwilligers genoeg die bereid zijn deze dieren onmiddellijk te gaan halen.

Hopelijk vinden deze dieren een liefdevol huisje en word de eigenaar van deze walgelijke plaats zwaar gestraft.

Mensen, denk na eer je een dier in huis neemt. Deze heeft je zorg en liefde nodig en dit voor de rest van zijn leven.


Gast

#21

2014-06-20 12:16

dieren zijn levende wezens die liefde en respect verdienen , wie dit niet kan geven LAAT ZE DAN GERUST in plaats van te mishandelen, want als ik het kon deed ik juist hetzelfde met jullie die dit de dieren aandoen, als u zo een hulpeloze levend wezentje pijn doet heeft geen hart, en dat kan er bij mij echt niet in! In mijn ogen zijn jullie een stukske ?????? Jullie zijn een zogezegd dieren vriend geloof u dat zelf er scheelt dus duidelijk iets met jezelf!!!!!!

Gast

#22

2014-06-20 12:27

Een stem voor betere en strengere wetgeving tegen dierenmishandeling, en bevoegdheid dierenwelzijn NIET onder ministerie van landbouw. Teven een stem tegen dit soort toestanden in malafide asielen en bij broodfokkers. België zou hierin als ontwikkeld land een voorbeeldfunctie moeten hebben.

Gast

#23

2014-06-20 12:29

dieren moeten niet beestachtig behandeld worden, je geeft aan dieren en je krijgt van hen zoveel terug; daarom kan Vetas zeker niet openblijven.

Gast

#24

2014-06-20 12:29

Geen woorden voor dat zoiets bestaat in België!

Gast

#25

2014-06-20 12:33

Helpt dit niet?! Zie ik zeker een protestactie voor de deuren van Vetas zitten! Alles om dit gruwelasiel zijn deuren te laten sluiten! Dit is onaanvaardbaar, absurd en ronduit schandalig!