DELHAIZE DIEST MOET OPEN BLIJVEN - signeer deze petitie.


Gast

#1

2014-06-12 15:24

OPENBLIJVEN!!
In plaats van 7,5 miljoen onstlagpremie te geve aan de mense die ne dikke nek ebbe en het verstand van werken ni hebbe zoude ze da geld beter moete investere!

Zo blijkt nog maar eens in wa voor land we leven
De werkende mens zit in de sjit en de manne in hun kostumekes en hunne dikke nek gaan met geld lope!

Gast

#2

2014-06-12 15:28

de enige supermarkt in diest centrum,dichtdoen!!!! tssssswaar moeten al die oude mensjes die in de stad wonen dan hun boodschappen doen en hun dagelijks hartelijk klapke afnemen!je duwt de gepensioneerde diestenaar mee in jullie graf!foei!
ik ben al jaren trouwe klant en wil dit nog laaaaaaang blijven!

Gast

#3

2014-06-12 15:53

Onbegrijpelijk dat een kwaliteitssupermarkt,in het centrum van DIEST zomaar verdwijnt,waar moeten o.a.de minder valide ouderen onder ons naar toe ?

Gast

#4

2014-06-12 16:00

De grote mannen weer met groot geld weg en de werknemers klein beetje en buiten .

Gast

#5

2014-06-12 16:19

Kan me niet inbeelden dat die van Diest slechter draait dan die van Paal, daar komt geen kat! Neem die maar in plaats van die van Diest! We hebben nog winkels genoeg in ons kleine dorp!..

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-06-12 16:20



Gast

#7

2014-06-12 16:22

Ik wens vooral de mensen van de Delhaize veel sterkte... En laat jullie niet doen want ook al zijn jullie volgens die Grote mensen daar boven te duur toch zijn jullie elke op jullie eigen manier speciaal en vooral sterk zoals een leeuw....

Soms vraag ik me af van hoe mensen denken..
Bedoel dit is het enige grootwarenhuis midden in de stad, wat dus heel goed bereikbaar is voor jong en oud en dat gaan ze dan sluiten. Dit omdat ze buiten de stad allemaal zo dichtbij elkaar liggen die winkels. Waardoor de mensen in de stad weer benadeeld zijn. Die hoge pieten denken niet aan dat ze hierdoor sommige mensen vast zetten en hierdoor zoals de oudere personen die hun boodschappen nog zelf deden nu dit dus niet meer kunnen doen. En toch blijf ik hopen dat er iets komt of dat het toch mag blijven... Ook zodat al het personeel gewoon hun ding weer kunnen en mogen doen...

Maar wat me het meeste stoort is... De winkel in Diest moet dicht... Maar waarom hebben ze dan nog eerst al die veranderingen gedaan als ze dit toch al een tijd wisten. Sorry maar dan hadden ze die kosten ook ergens anders kunnen in steken....
Niet slecht bedoelt voor het personeel helemaal niet maar dit is meer gericht naar die van hoger op.

Lieve mensen waar ik een tijd mee heb mogen werken (al was het voor een andere firma en in de poets) toch blijf ik jullie steunen en blijf ik vechten zodat jullie toch kunnen blijven en toch kunnen werken....
Sterkte en kop op

Gast

#8

2014-06-12 16:33

Als we in Diest zijn gaan we altijd in Delhaize winkelen. In stad heb je dan geen warenhuis meer en vooral voor de oudere mensen zal het moeilijk worden want zij kunnen zich niet altijd goed verplaatsen. Vind het niet kunnen dat ze al die mensen zomaar zonder werk zetten. Wij gaan in alle geval dan in geen enkel ander filiaal van Delhaize meer, dan wordt het een ander.

Gast

#9

2014-06-12 16:34

Zou echt zonde zijn als die moet sluiten, je vindt er zaken die je in andere winkels niet vindt. En ik vindt het een van de gezelligste supermarkten van de omgeving!

Gast

#10

2014-06-12 17:09

Delhaize Diest MOET openblijven!! Diest zal nooit meer hetzelfde zijn zonder...

Gast

#11

2014-06-12 17:16

waaaaarom?

Gast

#12

2014-06-12 17:26

Een propere ,fijne winkel in het centrum sluiten!Niet als mijn mening meetelt!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-12 17:40



Gast

#14

2014-06-12 17:41

Gezellige winkel in midden van het centrum. Iets ouder klienteel maar trouwe klanten.

Gast

#15

2014-06-12 18:03

Een groot verlies voor diest en de werknemers. Een winkel zoals de delhaize midden in de stad voor vele onmisbaar, we denken aan de ouderen onders ons,niet iedereen heeft een auto. Wij gaan dagelijks naar de delhaize,altijd vriendelijk en behulpzaam en een propere winkel.
kris

#16 Challenge

2014-06-12 18:17

Volgens mijn bescheiden, en onkundige, mening hebben jullie een totaal gebrek aan economische kennis.
Gecombineerd met een overvloed van overbetaalde onkundige economisten.
Als jullie en dé juiste kennis én juiste personen in dienst hebben,
dan kunnen jullie van de vestiging in Diest, een rendabel filiaal maken.
Kom van jullie, overbejubelde, troon en bewijs dat je de eerder gekregen roem kan waar maken!


Gast

#17

2014-06-12 18:32

Kom al meer als 20 jaar bijna dagelijks winkellen , ken bijna alle mensen die er werken en zijn altijd vriendelijk weet er mijne weg moet niet zoeken en altijd tevreden, met de groenten vlees brood enz . Winkel moet open blijven !

Gast

#18

2014-06-12 18:49

De enige winkel nog in stad Diest dat makkelijk bereikbaar is.

Gast

#19

2014-06-12 18:56

Het is een levende schande!!!

Gast

#20

2014-06-12 18:58

Deze Delhaize is sinds de opening "mijn" winkel. Ik winkel er meer dan eens per week. Het zou een verlies zijn voor de streek om deze winkel verloren te laten gaan. De vriendelijkheid van het personeel staat er voor mij voorop. De kwaliteit van de Delhaizeproducten komt meteen erna en is de reden waarom ik bij Delhaize winkel.

Gast

#21

2014-06-12 19:10

Het is een ramp voor alle personeelsleden die hier (zeker in Diest ) werken maar ook voor de mensen die zich moeilijk kunnen verplaatsen. Het moge gezegd zijn Delhaize Diest heeft TOP-personeel. Altijd behulpzaam en vriendelijk. Wat de loonkost betreft die is al 40 jaar te hoog dank zij de politiekers die bij elke verkiezing beloven er iets aan te doen. Maar de mensen verdienen ZEKER NIET TE VEEL. De directie moest fier zijn dergelijke supermarkt hier in Diest te hebben en waarvan nog andere kleine ondernemers dank zij de toeloop van Delhaizeklanten kunnen meeprofiteren. Bij sluiting is het een ramp niet alleen voor de Hasseltsestraat maar voor l Diest en verre omgeving. Ik wens de personeelsleden veel sterkte en moed in de nabije toekomst. Hopelijk ligt er voor hen ook een ontslagpremie van duizenden € klaar. Ze verdienen het en bedankt mensen voor het behulpzame bij het winkelen jullie zijn een uitgesproken goed personeel. STERKTE

Gast

#22

2014-06-12 19:18

het is het enige warenhuis in de stad zelf waar de oudere mensen zonder vervoer heen konden

Gast

#23

2014-06-12 19:22

vriendelijk personeel en kwaliteitsvolle producten

Gast

#24

2014-06-12 19:52

Een supergoed initiatief want met de gewone werkmens wordt in deze tijd geen rekening meer gehouden, als de dikke pieten het hunne maar hebben. Laat ons hopen dat deze petitie zijn vruchten kan afwerpen. Succes.

Gast

#25

2014-06-12 20:59

ik hoop dat we veel handtekeningen bijeen krijgen en dit iets opleverd voore mijn zus