DELHAIZE DIEST MOET OPEN BLIJVEN - signeer deze petitie.

Quoted post


Gast

#20

2014-06-12 18:58

Deze Delhaize is sinds de opening "mijn" winkel. Ik winkel er meer dan eens per week. Het zou een verlies zijn voor de streek om deze winkel verloren te laten gaan. De vriendelijkheid van het personeel staat er voor mij voorop. De kwaliteit van de Delhaizeproducten komt meteen erna en is de reden waarom ik bij Delhaize winkel.

Reacties

1970

#49 it mag zoeken

2014-06-14 17:25:07

#20: -

werk zelf bij delhaize,heb economie gestudeert en bedrijfsrecht... idd ze denken alleen van bovenaf

moesten de "dikke manne" en hoog kader een ietsie pietsie van hun "luxe " ingeven zou al deze cinema al van het in begin niet moeten...

die da elke dag werken en rug breken om een salaris te krijgen dat huur en juist onkosten kunnen dekken moeten niet gestraft worden

hebben ze geld nodig(plus hun jaarlijks gewin) dat ze is van boven af beginnen ingeven... ik en mijn vrouw werken allebij voor delhaize(beneden aan de drempel) , moest doorgaan wat de koop voorstelt,moet ik bijeen krabben om huishuur te betale, zien dat ik geen kredieten heb en wagen verkopen om niet teveel uitgaven te hebben

wel dat muller dan is aan mijn dochter van 4 komt uitleggen waarom ze niet mag warm eten op school en dat ze geen boekentas,of brooddoos enz van de laatste mode kan hebben

ik en madam werken om gelukkig te zijn wat het huwelijk wil " en een betere toekomst" te geven aan onze kinderen

dacht "delhaize" denk aan jouw inspanningen en houd rekening met je privé leven

werk 36h de week en gelijk het de dichtsbijzijnende winkel in de buurt is ga ik er ook no winkelen,dus zit gemakkelijk aan 50 uur de week( winkelen,plus mijn madam afzeten enz) en natuurlijk naar mijn collegas gaan van mijn afdeling

ok,werk in fruit en groenten,mijn afdeling is dus mijn 2de kindje,zou er als voor doenwil met eer vertrekken dat alles in orde is...   maar ja de laatste weken ben ik zelf die motivatie kwijt dat zelf men vrouw argwanend word...

dus kader geef aub ook een beetje veel toe wij willen wel aar niet alleen