ESSENTIELE SPULLEN VOOR ZWANGERE VROUWEN, PASGEBORENEN EN KINDEREN TIJDENS CORONA

Voedingswinkels, dokter, apothekers,... mogen tijdens deze LOCKDOWN open blijven. Sarah Geeft vzw is een GOED DOEL dat al weken VERPLICHT GESLOTEN is. Wij zijn een (ruil)winkel voor zwangere vrouwen en  kinderen van 0 tot 12 jaar en helpen 435 kindjes 👶🧒👱‍♀️. Ons GOED DOEL komt het algemene, financiële en psychisch WELZIJN van onze gezinnen ten goede 🥰. Wij hebben de gevolgen van een verplichte sluiting reeds ondervonden tijdens de vorige lockdown 😥. Onze klanten die het financieel nu nóg moeilijker hebben, waren toen ook niet in de mogelijkheid NOODZAKELIJKE KINDERSPULLEN aan te kopen. Zij kunnen NIET "on-line" spullen aanschaffen. Ze zijn de taal niet machtig, hebben geen internet, hebben geen vervoer, hebben de financiële middelen niet, ... Heeft niet elk kind recht op een basis babyuitzet 🍼? Heeft niet elk kind recht op een winterjas en schoenen om buiten te kunnen ravotten ☂️🍂? Heeft niet elk kind recht op speelgoed en gezelschapsspellen om verveling tegen te gaan ⚽️🧩🧸? MET DEZE PETITIE HOPEN WIJ DIT MAATSCHAPPELIJK PROBLEEM AAN TE KAARTEN 🙉🙈🙊. ONDERTEKEN DAAROM AUB ONZE PETITIE ZODAT ONZE KINDJES LETTERLIJK EN FIGUURLIJK NIET IN DE KOU BLIJVEN STAAN. Meer INFO over ons GOED DOEL vindt u op onze Facebookpagina Sarah Geeft vzw. ALVAST BEDANKT VOOR UW ENGAGEMENT !!! Sarah en haar vrijwilligers 💕

Door te ondertekenen, machtig ik Sarah Geeft vzw om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.