ESSENTIELE SPULLEN VOOR ZWANGERE VROUWEN, PASGEBORENEN EN KINDEREN TIJDENS CORONA

Voedingswinkels, dokter, apothekers,... mogen tijdens deze LOCKDOWN open blijven. Sarah Geeft vzw is een GOED DOEL dat al weken VERPLICHT GESLOTEN is. Wij zijn een (ruil)winkel voor zwangere vrouwen en¬† kinderen van 0 tot 12 jaar en helpen 435 kindjes ūüĎ∂ūüßíūüĎĪ‚Äć‚ôÄÔłŹ. Ons GOED DOEL komt het algemene, financi√ęle en psychisch WELZIJN van onze gezinnen ten goede ūü•į. Wij hebben de gevolgen van een verplichte sluiting reeds ondervonden tijdens de vorige lockdown ūüė•. Onze klanten die het financieel nu n√≥g moeilijker hebben, waren toen ook niet in de mogelijkheid NOODZAKELIJKE KINDERSPULLEN aan te kopen. Zij kunnen NIET "on-line" spullen aanschaffen. Ze zijn de taal niet machtig, hebben geen internet, hebben geen vervoer, hebben de financi√ęle middelen niet, ... Heeft niet elk kind recht op een basis babyuitzet ūüćľ? Heeft niet elk kind recht op een winterjas en schoenen om buiten te kunnen ravotten ‚ėāÔłŹūüćā? Heeft niet elk kind recht op speelgoed en gezelschapsspellen om verveling tegen te gaan ‚öĹÔłŹūüß©ūüßł? MET DEZE PETITIE HOPEN WIJ DIT MAATSCHAPPELIJK PROBLEEM AAN TE KAARTEN ūüôČūüôąūüôä. ONDERTEKEN DAAROM AUB ONZE PETITIE ZODAT ONZE KINDJES LETTERLIJK EN FIGUURLIJK NIET IN DE KOU BLIJVEN STAAN. Meer INFO over ons GOED DOEL vindt u op onze Facebookpagina Sarah Geeft vzw. ALVAST BEDANKT VOOR UW ENGAGEMENT !!! Sarah en haar vrijwilligers ūüíē

Door te ondertekenen geef ik Sarah Geeft vzw toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.