EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink toe!

hcqs1.jpg

COVID-19 kan vreselijke gevolgen hebben maar er bestaat gelukkig een behandeling die, mits vroeg toegepast, uitstekende resultaten heeft laten zien. Huisartsen moeten lijdzaam afwachten tot hun patienten zodanig verslechteren dat ze eindelijk naar het ziekenhuis mogen alwaar bijna 50% komt te overlijden

Wij

Een groep van verontruste artsen en burgers.

constateren

Dat medicamenteuze behandeling van COVID-19 met Hydroxychloroquine (HCQ): in de eerste lijnszorg niet is toegestaan; in woonzorgcentra niet is toegestaan; in de tweede lijnszorg alleen als wetenschappelijk onderzoek is toegestaan,

en dat er daardoor veel vermijdbare sterfte onder COVID-19 patienten is opgetreden.

Dat het zware middel van lockdown en de 1,5m social distancing onnodig is indien er een vroegtijdige behandeling voorhanden is gebaseerd op individuele testen.

en verzoeken

Met onmiddellijke ingang HCQ icm Zink toe te staan in de eerste, tweede en woonzorgcentra zorglijnen.

zie ook:

www.zelfzorgcovid19.nl voor achtergrondinfo m.b.t. HCQ en zink.

https://zelfzorgcovid19.nl/nieuws/ voor nieuws over succesvolle inzet HCQ in andere landen (Zuid-Korea, Frankrijk, Italie, USA, Turkije, Ierland ).

Door te ondertekenen geef ik huisarts Rob Elens toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.