Een petitie om jrlijks onderzoek te laten doen voor prostaat kanker bij mannen boven de 40 jaar

Mijn man heeft de diagnose prostaat kanker met uitzaaiingen . Waarom geen jaarlijks onderzoek voor mannen boven de 40 , wij als vrouwen krijgen toch ook een oproep voor een mamografie . Bij mannen is prostaat kanker ook een issue 80%van de mannen boven de 40 hebben prostaat kanker .Als wij het eerder hadden geweten was mij man nu niet gediagnostiseerd met prostaat kanker met uitzaaiingen . De klacht was veel passen , maar we waren te laat . Hij is 65 jaar , en heeft het schijnbaar al 10 jaar . Maar de klachten komen als het vaak al tever heen is . Teken a.u.b deze petitie voor alle andere mannnen . Gr Mia en dankjewel.

Minister van volksgezondheid .    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Minister van volksgezondheid . toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.