Een petitie om jrlijks onderzoek te laten doen voor prostaat kanker bij mannen boven de 40 jaar

Mijn man heeft de diagnose prostaat kanker met uitzaaiingen . Waarom geen jaarlijks onderzoek voor mannen boven de 40 , wij als vrouwen krijgen toch ook een oproep voor een mamografie . Bij mannen is prostaat kanker ook een issue 80%van de mannen boven de 40 hebben prostaat kanker .Als wij het eerder hadden geweten was mij man nu niet gediagnostiseerd met prostaat kanker met uitzaaiingen . De klacht was veel passen , maar we waren te laat . Hij is 65 jaar , en heeft het schijnbaar al 10 jaar . Maar de klachten komen als het vaak al tever heen is . Teken a.u.b deze petitie voor alle andere mannnen . Gr Mia en dankjewel.

Door te tekenen geef ik Minister van volksgezondheid . toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.