Burgerbeweging ten behoeve van het in ere herstellen van de snor van Jan Ziengs

Dames en heren, gelieve uw aandacht voor het volgende.

De jaren tachtig en negentig: niet alleen hoogtijdagen voor walkmans en de Spice Girls, maar ook voor de snor van Jan Ziengs (zie bewijsstuk A). Een glorieuze knevel die zijn weerga niet kende (zie bewijsstuk B).

Elke gouden periode kent een einde. Gezichtsbeharing verdween uit het straatbeeld, en van Ziengs' hoofd. En nu, ook al is een weelderige haardos op de onderste helft van het gezicht weer helemaal in schwung, zien wij nog steeds met lede ogen toe hoe de bovenlip van de heer Ziengs geheel is vrijgewaard van enig haar (zie bewijsstuk C)

Wij pleiten voor een terugkeer naar de tijden van weleer, en verzoeken de heer Ziengs dringend vanaf heden zijn snor weer tot wasdom te laten groeien. Om dit verzoek kracht  bij te zetten vragen wij u om uw handtekening. Onderteken deze petitie om voor eens en altijd duidelijk te maken dat een besnorde Jan Ziengs het straatbeeld wezenlijk verbetert.

Bewijststuk A:

03b5142f-9f79-4dce-8bea-231a2fb64ff21.jpg

Bewijsstuk B:

WhatsApp_Image_2020-07-16_at_15.40_.54_1.jpeg

Bewijsstuk C:

64090e99-73cc-441e-b031-16186ff8c12b1.jpg

Stichting Snorherstel en Snel    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Stichting Snorherstel en Snel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.