Bibliotheek Carnisselande

Geachte Barendrechters,

Elke gemeente moet bezuinigen. Zo ook de Gemeente Barendrecht. Nu heeft men het plan om te bezuinigen op de bibliotheken. De bibliotheek in Carnisselande gaat verdwijnen. SP Barendrecht vindt dit een slecht plan.

Ooit hebt u de beslissing genomen te verhuizen naar Carnisselande. Een mooie nieuwe wijk met alle denkbare voorzieningen. Alles bijeengebracht op een centraal punt: het Middeldijkerplein. Nu dreigt niet alleen de bibliotheek te verdwijnen maar ook het politiebureau. Wat blijft er over van uw mooie wijk? Hoe ziet het Middeldijkerplein er straks uit? Witgeschilderde ramen waar eerst het politiebureau en de bibliotheek was?

Bent u het met SP-Barendrecht eens dat dit een verkeerde bezuiniging is? Laat van u horen! Bezoek de commissievergadering Planning en Control van 29 oktober. Neem plaats op de publieke tribune. Kom in beweging: Alles wat éénmaal wegbezuinigd is komt niet meer terug.

Onderneem actie tegen deze verkeerde bezuinigingen!

Begin alvast met het tekenen van deze petitie zodat wij kunnen zien dat u ons steunt.

SP-Barendrecht