Betaald parkeren Geuzenweg, Hoge Larenseweg & Leeghwaterstraat

Omdat het aantal parkeerders van buiten de buurt de spuigaten uitloopt, initieer ik (in lijn met de parkeernota 2017) een petitie om het betaald parkeren in te voeren in onze wijk.

Met het ondertekenen van deze petitie stem je in voor een proef (en voorafgaand een officiele enquete) voor betaald parkeren in de Geuzenweg, Hoge Larenseweg & Leeghwaterstraat met de mogelijkheid voor vergunningen voor bewoners.

Uit de parkeernota 2017 vd Gemeente Hilversum

De belangrijkste voorwaarde is dat de bewoners en/of gebruikers van een gebied parkeeroverlast ervaren en bereid zijn om een proef betaald parkeren te starten. Hiertoe levert de buurt handtekeningen aan voor het organiseren van een gemeentelijke enquête met de vraag of er wel of geen betaald parkeren moet worden ingevoerd, waarbij de meerderheid van de adressen getekend heeft voor het uitvoeren van deze enquête. Individuele bewoners die zich melden met deze vraag worden ingelicht over de te volgen procedure en desgewenst in contact gebracht met medestanders.

Door te ondertekenen, machtig ik Cathelijne Nijssen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.