bescherm mijn kind

Ik start deze petitie omdat ik vind dat ouders vader/moeder die veroordeeld zijn voor pedofilie of aanranding van minderjarige geen bezoekrecht zouden mogen hebben voor een kind. OOk vind ik dat de onwetende parter toch mag verwittigd worden voor dat er kinderen zouden verwekt worden, zodat die persoon zelf kan kiezen of die met zo iemand een kind wilt verwekken en/of met zo iemand wil verder gaan in het leven. Ipv dat ze dit in de rechtbank te horen krijgen. Ik kan dan ook niet begrijpen dat dit via de rechtbank gesteund word dat mensen met z'n feiten toch bezoek regeling krijgen omwille van de rechten als ouder....ookal heeft de tegenpartij hier het emotieoneel enorm moeilijk mee. Is dan de tegenpartij ook geen slachtoffer van deze persoon? ALs u het eens bent steun me dan om mijn kind te beschermen. De angst dat de tegenpartij dit bij mijn kind zou kunnen doen is ondragelijk. Ik voel me machteloos als ouder. Ik kan het niet plaatsen en niet begrijpen dat dit zomaar kan.... zoveel media rond detroux en ik maar vechten voor de veiligheid van mijn kind.HOE KAN IK MIJN KIND BESCHERMEN? IK STA MACHTELOOS TEGEN DE RECHTBANK