Bent u het ermee eens dat Hongarije OMBUDSMAN VOOR DIERLIJKE POLITIE EN DIERLIJKE BESCHERMING nodig heeft? (PETITIE EN OPEN BRIEF)

Leiders van het land zien of willen niet of weten niet wat er in het land gebeurt.
Hoe dan ook: een vreselijke fout die elke dag in het leven van dieren terechtkomt!
Van schandalige en walgelijke wreedheden, tot verbluffende en verminkende dierenverblijven, tot dagelijkse martelingen en regelmatige executies, tot regelmatige en levensonderhoudgeruchten, tot de toestand van fokkers en kruidkundigen en hun buitenlandse handel!
Alomvattende systematische monitoring van de veehouderijomstandigheden op nationaal niveau zou minimaal zijn, hoewel dergelijke omstandigheden gerechtvaardigd zijn. Het is verschrikkelijk dat, in reeds goed geïdentificeerde regio's, marteling van dieren "in de mode" wordt, een misdaad die wettelijk strafbaar is.
Notarissen zijn overwerkt, ze hebben niet de expertise om deze zaken aan te pakken en niemand houdt toezicht op hun dierenwelzijnswerk. Gelukkig zorgt de politie voor de scène terwijl de dierenbeschermer naar het dier gaat, foto's neemt, bewijsmateriaal verzamelt.
Het creëren van een PET-POLITIE zal deze taak eenvoudiger, sneller en efficiënter maken. Het resultaat van het misbruik van het dier en de kinderen is hetzelfde, in beide gevallen zijn ze wreed voor een onbeschermd levend wezen wiens oplossing we niet langer kunnen wachten.
TEGEN talloze demonstraties en media-optredens: GEEN EFFECTIEVE VERANDERINGEN, GEEN OVERWINNING NATIONALE REGELINGEN VOOR UW PROBLEEM! WAAROM?

Toegewijde maar extreem overbelaste voorstanders van civiele dieren, een paar honderd kleinere particulieren en een paar nationaal gerenommeerde bodybuilders staan ​​achterop. ONZE KRACHT EN MEER OVER HUN FINANCIËLE MOGELIJKHEDEN! red de redder van geïnstitutionaliseerde spamming PUBLICATIES! (aangezien de belasting 1% is)
"MINIMUM heeft ongeveer 30.000 zwerfhonden op straat en wacht op verzorging, wat vooral belangrijk is, aangezien naar schatting in totaal 4-5 miljoen honden in het land wonen. ze vallen aan. " (overzicht en mening van een internationale organisatie)

Er zijn enkele tientallen miljoenen forinten voor ontsmetting, hoewel het minimum 10 miljard forinten zou zijn.
Wij, als belastingbetalers, zouden onze belasting graag voor dit doel gebruiken en we VEREISEN een oplossing voor deze onaanvaardbare staat!
Er zijn talloze andere Europese voorbeelden over dit onderwerp: Nederlands, Pools, Turks, Italiaans, Oostenrijks, Luxemburg ... enz.
Wat is het plan van de herwinende regering voor een oplossing? WAAROM HOREN WE NIET? We begrijpen het niet. WAAROM HANDEL JE NIET? Niet gemotiveerd genoeg?

De wereld is geschokt over wat er in dit land gebeurt!?! Is het een Europees land waardig?!?
Wat een agressieve wreedheid, wat een onverschilligheid, wat een onzin, wat een nietszeggende honderdduizenden executies op een zinloze gazonboerderij! (ongeveer 150.000 honden sterven er elk jaar al in verschrikkelijke omstandigheden)

Het leven van een asieldier kan worden gered met een centraal toegankelijk adoptiesysteem op NATIONAAL niveau, of zelfs geadopteerd via een gevestigd op internet gebaseerd internationaal contactplatform! WAAROM heeft het land er geen? Ze weten niets van het probleem, nietwaar?

Dankzij twee niet-gouvernementele stichtingen kan onderwijs op het gebied van dierenbescherming verspreid zijn over scholen, kleuterscholen, maar WAAROM IS DEZE BASISSTROOM? Wat is het obstakel? Vooral op het platteland waar dit een dagelijkse vereiste zou zijn! Immers, de bescherming, de liefde en het respect van dieren versterken onze eigen geestelijke gezondheid naast het fysieke.
Steun de petitie door deze te ondertekenen als u het eens bent met de noodzaak om dit probleem VOORAF aan te pakken en opgelost te worden en onder uw aandacht te brengen.
Voorlopig is het ALLEEN de media-publiciteit waar we onze stem kunnen laten horen - helaas is de functie van Ombudsman voor dierenbescherming afgeschaft ZONDER het probleem op te lossen!

(Anna Makai / Annamaria Majoros)
DIERLIJKE POLITIE VOOR HONGARIJE
(Facebook-pagina)

Door te ondertekenen, machtig ik Annamaria Majoros om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.