Rekentoets VO desastreus voor kenniseconomie

Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Nieuwe petitie, specifiek voor rekentoets uit de slaag-/zakregeling en vrijstelling voor leerlingen met dyscalculie

2015-07-25 11:16:11

U heeft onze petitie 'Rekentoets VO desastreus voor de kenniseconomie gesteund, waarvoor namens onze zoon Clinge en ál zijn lotgenoten onze hartelijke dank! De petitie is op 26 mei 2015 aangeboden aan de Tweede Kamer, waarvoor veel aandacht is geweest in de pers. De petitie zal worden meegenomen in het Algemeen Overleg over de rekentoets, wat gepland stond voor het zomerreces van de Tweede Kamer. Dit overleg is verschoven naar na de zomer.

Om onze argumenten te verduidelijken hebben we een nieuwe petitie gestart, die we aan willen bieden voorafgaand aan het Algemeen Overleg over de rekentoets: http://www.petities24.com/vrijstelling_er-rekentoets_en_rekentoets_uit_slaag-zakregeling. Het zou heel fijn zijn, wanneer u ook deze petitie wilt steunen.

Voor meer informatie over onze activiteiten verwijzen wij u graag naar onze Facebook pagina: https://www.facebook.com/tegenderekentoets

Jules Blokhuis

Deel deze petitie

Help deze petitie meer handtekeningen te krijgen.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.