Rekentoets VO desastreus voor kenniseconomie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Nieuwe petitie, specifiek voor rekentoets uit de slaag-/zakregeling en vrijstelling voor leerlingen met dyscalculie

2015-07-25 11:16:11

U heeft onze petitie 'Rekentoets VO desastreus voor de kenniseconomie gesteund, waarvoor namens onze zoon Clinge en ál zijn lotgenoten onze hartelijke dank! De petitie is op 26 mei 2015 aangeboden aan de Tweede Kamer, waarvoor veel aandacht is geweest in de pers. De petitie zal worden meegenomen in het Algemeen Overleg over de rekentoets, wat gepland stond voor het zomerreces van de Tweede Kamer. Dit overleg is verschoven naar na de zomer.

Om onze argumenten te verduidelijken hebben we een nieuwe petitie gestart, die we aan willen bieden voorafgaand aan het Algemeen Overleg over de rekentoets: http://www.petities24.com/vrijstelling_er-rekentoets_en_rekentoets_uit_slaag-zakregeling. Het zou heel fijn zijn, wanneer u ook deze petitie wilt steunen.

Voor meer informatie over onze activiteiten verwijzen wij u graag naar onze Facebook pagina: https://www.facebook.com/tegenderekentoets

Jules Blokhuis

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.