Een diervriendelijke oplossing voor de zwerfpoezen van Aalst !

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Een eerste stap in de goeie richting...

2014-09-01 19:48:32

Er is al wat positief nieuws: het tekenen van de petitie heeft er mee voor gezorgd dat de vangactie van de zwerfpoezen in de Elisabethwijk in Aalst werd afgelast ! De bevoegde schepen is nu ook bereid tot verder overleg. Dat is al een stap in de goede richting. Daarom: bedankt aan iedereen die zo vriendelijk is geweest de petitie te tekenen !!!

nb: ik laat mijn petitie nog verder lopen want er zijn op dit moment nog geen harde garanties dat het beleid inzake zwerfpoezen wordt aangepast. Tekenen kan dus nog steeds...

Linda Moreels

Update !

2014-09-01 05:33:14

Ik heb deze petitie gisteren - samen met een uitgebreide mail - overgemaakt aan het ganse stadsbestuur van Aalst.  Ondertussen blijft de petitie lopen !  U kan dus blijven tekenen.  Het is nu afwachten of ze hun geplande vangactie al dan niet gaan annuleren of opschorten.  Overleg met de vrijwilligers van Kattenkwaad en Poezenleed is noodzakelijk.  Niet in het minst om op een objectieve manier de zogenaamde klachten in beeld te brengen en de moeite te doen om te zoeken naar oplossingen.  De poezen weghalen is géén optie !!

Linda Moreels

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.