haltes lijn 2

Neem contact op met de schrijver van de petitie

opheffing haltes lijn 2

2014-02-20 21:55:06

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Cambria; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;} @font-face {font-family:Tahoma; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-fareast-font-family:Cambria; mso-hansi-font-family:Cambria; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:NL;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Beste ondertekenaar van de petitie tegen het opheffen van de haltes van Lijn 2.

Onze inspanningen tezamen, met de belangengroepen Koninginnewegveilig en Wonenwillemspark hebben helaas geen resultaat geboekt. Een aantal overlegrondes heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd. Meer en meer werden wij ervan doordrongen dat de beslissing om de ingreep om de haltes op te heffen coûte que coûte doorgang moest vinden. Niet alleen het wegvallen van de vervoersservice, is door ons benadrukt. Ook de verslechtering van de verkeersveiligheid die een doorrijdende tram veroorzaakt, hebben wij uitdrukkelijk aan de orde gesteld. Er is zelfs gekozen voor de variant die naar onze mening het gevaarlijkst is, waarbij de tram en de auto recht door het midden kan rijden. CDA VVD PvdA en D66 hebben allemaal voor de opheffing van onze halte gestemd. Daarbij zij aangetekend dat D66 en PvdA kritisch waren, maar zich niet tegen de wethouder van de VVD hebben durven verzetten, terwijl later wel duidelijk zal worden dat de beoogde bezuiniging nooit gerealiseerd gaat worden. Maar dan is het kalf al verdronken. Zij hebben de halte verkwanseld Ons onderhoud met de heer Wiebes, wethouder van Verkeer, Vervoer en Luchtkwaliteit, heeft daaraan niets kunnen veranderen.

Wij hebben alle door ons denkbare paden bewandeld, maar wij moeten helaas constateren dat van een serieuze inhoudelijke discussie nooit sprake is geweest. Wij beschouwen de aangeboden mogelijkheid tot burgerparticipatie als een wassen neus.

Met vriendelijke groet,

Marcel Jacobson en Peter Bakker

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.