Het verbod op het winkelen op zondag in Deventer te beëindigen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Sinds we zijn begonnen

2013-05-14 13:10:44

De afgelopen twee weken hebben we een korte pauze ingelast wat betreft de petitie…maar we geven niet op! We hebben een tijdje niets gepost zodat mensen onderling vanuit zichzelf het er over hebben, met resultaat! Belangrijker is dat we het heel druk hebben gehad met de nieuwe mogelijkheden die onze campagne heeft opgeleverd.

Sinds we zijn begonnen met de petitie..

..hebben we extra koopavonden georganiseerd met kledingwinkels. We hebben koekjes, vlaggetjes, give-aways en facebook advertenties met trots gedoneerd!

..zijn we gevraagd om eten te sponsoren voor de Ijsselloop. Dit was het 4e jaar dat we dit deden, en we zijn trots dat we wat terug konden doen voor de gemeenschap hier in Deventer.

..zijn we ook gevraagd eten te sponsoren voor het opbouw personeel van het Jazz Festival, wat we hebben gedaan en een groot succes was.

..hebben we het pand naast de Subway erbij gekregen (Lange B. 12) en zijn begonnen met huis aan huis bezorgingen van onze lekkere broodjes. Onze huurbaas gaf ons een mooi aanbod om het pand over te nemen en de gemeente was blij verheugd met het plan en gaf ons de toestemming om een muur door te breken tussen de twee panden (Lange B. 12 en 14). Mensen in een rolstoel kunnen binnenkort ook zonder moeilijkheden toegang krijgen tot de Subway en aan het einde van het jaar zelfs gebruik maken van een speciaal invalidetoilet (wat een welkome toevoeging is voor de mensen die slecht ter been zijn). Wij bieden dit als een van de weinige horeca ondernemingen aan in Deventer.

Maar..

Wat we van plan zijn met het pand (Lange B. 12) is het meest  spannende element van de uitbreiding. Een typisch voorbeeld van hoe grote ondernemers kleine ondernemers kunnen helpen en samen grootse dingen kunnen bereiken. We hoeven niet apart of tegen elkaar te zijn om individueel grote successen te kunnen boeken. Nieuwsgierig, stay tuned!

JEANS CENTRE VIP-AVOND

2013-04-23 09:29:43

Kom vanavond van 18:00 - 21:00 uur vip-shoppen en neem een introducé mee!

- Bij 1 Artikel 20% korting..
- Bij 2 Artikelen 25% korting..
- Bij 3 Artikelen % meer 30% korting..
op het GEHELE AANKOOPBEDRAG!!! (Geldt ook op afgeprijsde artikelen)

Extra voor VIP-shoppers:
Naast deze korting is er nog meer voordeel bij Jeans Centre! Tijdens de VIP-avond: geselecteerde artikelen met extra voordeel!

Subway Deventer is erg trots dat wij erbij zijn!

Tot vanavond!

Openingsactie WOODS Kinderkleding Deventer

2013-04-12 09:52:40

Aanstaande woensdag heeft Woods kinderkleding een speciale openingsactie!
Van 16:30 tot 21:00 kun je hier terecht met (of zonder) je kinderen. Zo is er o.a. een modeshow en een kapster.
En dat is nog niet alles, Woods deelt ook goodie bags uit met allerlei leuke dingen van andere winkels, dus ook van de SUBWAY!
Wees er snel bij, want op = op.

Wij zijn speciaal voor deze actie open tot 21:30...

Heb je iets bij ze gekocht op deze avond tussen 16:30 en 21:00, op vertoon van deze kassabon krijg je een gratis kopje koffie of thee!

We wensen iedereen heel veel plezier toe op deze avond!

Shawn McKay

Wij hebben de 150 handtekeningen gehaald!!

2013-04-07 13:45:24

Beste Ondertekenaars,

In 2 weken hebben wij nu al 150 handtekeningen op onze petitie!

Gefeliciteerd iedereen, en blijf delen met jouw vrienden en familie!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.