Inwonersvoorstel Nassau-Dietzterrein

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Voortgang voorstel

2024-05-02 09:33:18

Goedemorgen allemaal!

Het voorstel is besproken in het presidium en de digitaal opgehaalde handtekeningen zijn niet voldoende.

De gemeente stelt als voorwaarde dat er minimaal 50 "natte" handtekeningen worden gezet met daarbij extra informatie.

Hiervoor is een formulier gemaakt, dat ingevuld kan worden.

Willen jullie nogmaals jullie steun uitspreken door het invullen en ondertekenen van het formulier (zie hieronder voor de gegevens of vraag het formulier op via een bericht bij deze petitie of via facebook bij Dirk van Asten of Steve van Ham)!

Alvast bedankt!

Samen voor een beter Cranendonck!

Groeten Dirk en Steve

FORMULIER (plak de onderstaande gegevens in word en vul het formulier in of vraag het bestand op via bericht bij deze petitie of via facebook bij Dirk van Asten of Steve van Ham)

Middels dit formulier verklaar ik dat ik agenderingsgerechtigde ben in de gemeente Cranendonck en het initiatiefvoorstel “2028 een ander Nassau-Dietz terrein” ondersteun

Voornamen

Achternaam

Postcode

Huisnummer

Plaats

Geboortedatum

Handtekening

* Dit formulier dient ingevuld en ondertekend te worden. Indien een van de gegevens ontbreekt, dan telt het formulier niet mee voor het minimale aantal van 50 handtekeningen. Het formulier kan digitaal retour gestuurd worden aan stevevanham @ hotmail.com Fysiek kunnen deze worden ingeleverd op een van de volgende adressen: Willem Alexanderlaan 4 te Maarheeze, De Bolderik 11 te Maarheeze, Zicht 5 te Maarheeze

** De formulieren zijn alleen zichtbaar voor de initiatiefnemers en worden vertrouwelijk ter inzage gelegd bij de griffie van de gemeente Cranendonck. Hier kunnen raadsleden in vertrouwelijkheid kennis nemen van de handtekeningen.

Dirk van Asten en Steve van Ham (Cranendoncks Belang '24)

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.