Na het Sterrebos geen verdere vernietiging van natuur meer voor VDL Born

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Precieze plaats voor het aanbieden petitie

2024-04-25 16:26:56

Voor degenen die morgen petitie mee komen aanbieden. We moeten bij de hoofdingang zijn bij de fontein. We mogen gebruik maken van hun open parkeerterrein. Melden bij slagboom. Gedeputeerde Satijn zal er om 9u zijn. Hij moet om half 10 naar vergadering. Alle Statenleden zijn op de hoogte. Dus er komen er wellicht meer. En er is koffie, pers en een bordes. Hopelijk tot morgen.

Red het Sterrebos

Petitie aanbieden

2024-04-19 17:06:54
Beste petitie-ondertekenaar,

Op vrijdag 26 april bieden wij om 9 uur de door jullie getekende petitie
'Na het Sterrebos geen verdere vernietiging van de natuur door VDL Born'
aan bij de Provincie Limburg. Hoogst waarschijnlijk zal Gedeputeerde Satijn, mogelijk een andere gedeputeerde van Gedeputeerde Staten, deze in ontvangst nemen.

Het zou fijn zijn om dit in het bijzijn van zoveel mogelijk sympathisanten te doen. Daarom nodigen wij jullie graag uit om hier vrijdag bij aanwezig te zijn. Dat mag met spandoek of eventueel een bord of in creatieve outfit, maar gewoon als jezelf is uiteraard ook prima. Mogelijk is er pers aanwezig.

Hopelijk helpt deze actie en jullie aanwezigheid om weer wat druk te zetten op het afzien van verdere kap en uitbreiding voor VDL en het liefst zoveel mogelijk natuur in de regio te herstellen.
Aanmelden hoeft niet, maar is wel handig en kan naar het mailadres van dit bericht.

Het adres van het Provinciehuis is Limburglaan 10 in Maastricht. Je kunt, indien voldoende plaats, gebruik maken van de bijbehorende parkeerplaats.

We hopen jullie daar te zien.

Warme groet,

Namens Red het Sterrebos,
Paula Wielders
 downloaded

Red het Sterrebos

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.