Dwing Almeerse politiek te luisteren naar de inwoners

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Jouw handtekening heeft geholpen...

2023-09-26 21:18:51

Beste ondertekenaar de petitie,

Allereerst dank voor het ondertekenen van de petitie "Dwing Almeerse politiek te luisteren naar de inwoners" .

Het heeft er nu al voor kunnen zorgen, dat wij aanstaande donderdagavond om 21.45 uur wordt de petitie met een BPA-notitie als bijlage kunnen aanbieden aan de Raad. Dit zal plaatsvinden aan het begin van de plenaire vergadering. In de BPA notitie staat duidelijk vermeld welke wensen er liggen als het gaat om de betrokkenheid van burgers bij het maken van plannen binnen de Gemeente.

In de agenda Vergadering Plenair 28-09-2023 Gemeente Almere (notubiz.nl) staat dat de petitie wordt aangeboden door Maribel Gonzalez-Zwart en Ad Kuijper.

Omdat er maar een spreker mag zijn, zal Maribel Gonzalez, initiatiefnemer van de petitie een korte toespraak houden van 5 minuten en daarbij een aantal belangrijke topics onder de aandacht brengen, die van belang zijn voor een betere participatie.

Als jullie in de gelegenheid zijn om dat moment in de Raad mee te maken, zijn jullie van harte welkom op het Stadhuis in Almere.

Ervan uitgaande dat jullie hiermee voldoende zijn geinformeerd.

Veel dank voor het helpen en steunen van de petitie.

Hartelijke groet!

Bewonersgroepen Almere

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.