TOESLAGENMISDAAD - Justify the time is NOW

Neem contact op met de schrijver van de petitie

We zijn er nog lang niet

2023-04-30 18:58:04

Beste allen,

we zijn er nog steeds en langer na niet! Om deze petitie doorgang te geven hebben we ruim 40.000 handtekeningen nodig. Het kan toch niet zo zijn dat er onder de 28.000 al erkende gedupeerde nog geen 5 procent heeft getekend?! De petitie mag ook getekend worden door niet gedupeerde vanaf 18 jaar. Lieve mensen asjeblieft deel deze petitie en laat een ieder hem tekenen!! Het is zooo enorm belangrijk voor ons. Zeker nu 2 zaken tegen de staat zijn gewonnen. Uw hulp en handtekening zijn we eeuwig dankbaar voor

Mandy Richter / Justify

Delen delen en nog eens delen

2023-03-30 18:43:25

Beste strijders,

we merken op dat de petitie niet zo storm loopt.

er zal vast en zeker wat onduidelijkheid zijn, daarom staan we altijd open om alle vragen te beantwoorden.

wij vragen met deze petitie om een rechtvaardig herstel om onze immateriële schade te verhalen. En nee met geld wordt niet alles opgelost, maar we kunnen met deze bedragen wel veel dingen laten veranderen. Dit is zeer zeker nodig.

daarom nogmaals onze vraag deel de petitie onder iedereen, vanad 16 jaar mag ieder tekenen. Onze dank is enorm groot

Na jaren ellende

2023-03-24 21:46:02

Vandaag in het nieuws benoemd aukje dat wij gedupeerde ongeduldig zijn!! Deze woorden zijn hierdoor behoorlijk hard aangekomen bij vele.. want er is geen goude oplossing!! Maar vreemd dat er op 24 januari een oplossing wordt aangeboden. Maar dat mevrouw de vries dit niet eens wilt behandelen.. de motie van Renske Leijten wordt kei en keihard verworpen?! Dus er worden wel goude oplossingen aangeboden, maar ze doen er werkelijk niks mee.. het geld gaat naar verkeerde kanalen! Dit geld had al lang en breed bij ons kunnen zijn.. Dus lieve medegedupeerde maar ook niet gedupeerde.. teken de petitie, deel hem in je netwerk. Vanaf 16 jaar mag je hem tekenen, wel of geen gedupeerde iedereen mag tekenen, zolang je maar achter de petitie staat

Motie verworpen

2023-03-21 05:05:06

De motie van Renske Leijten die graag voor alle gedupeerde een ééndagsbehandeling wilde inzetten is door enkele partijen tegen gestemd. Dit betekend dat de motie is verworpen. Dit is wederom een vuistslag in ons gezicht! Wat deze motie had zoveel meer leed voorkomen. Minder lang moeten wachten in onzekerheid.  Daarom nogmaals onze vraag, teken de petitie! Deze kan zoveel meer beweging geven als we de 40.000 behalen! Onze dank is enorm groot. Deel de petitie in jouw omgeving, wel of niet gedupeerde vanaf 16 jaar mogen de petitie tekenen.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.