Actie tegen sluiting van Daat-Drenthe

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Vraag om hulp

2022-11-22 16:56:25

Beste Mede strijders van Daat-Drenthe.

De actie groep is benaderd door tv nieuws programma's ze willen graag een stukje maken over ons. Maar hiervoor hebben we diverse deelnemers nodig van de diverse vestigingen van Daat-Drenthe die voor de camera willen en kunnen vertellen wat het voor hun betekend dat hun werkplek gaat sluiten. Nu hebben we al gebeld met alle vestigingen van Daat-Drenthe om hulp te vragen aan de begeleiders om jullie met ons in contact te brengen.

Maar helaas worden we hierin tegengewerkt/tegengehouden door management en de meeste begeleiders mogen geen contacten doorgeven. En daarmee wordt het voor ons lastig om het in het nieuws te krijgen.

En dit is wel heel hard nodig op dit moment om te berijken wat we allemaal willen en dat is dat onze plekken blijven bestaan.

Ik en een aantal anderen zullen deze week ook proberen de vestigingen af te gaan om op zoek te gaan naar medestanders.

Maar denk je nu al ik wil en kan wel helpen. En wil me verhaal wel doen voor een Hart van Nederland of een RTV Drenthe meld je dan aub zo snel mogelijk bij ons. Door een mail te sturen naar de maker van de petitie dat kan via deze site.

Alvast bedank voor jullie moeite om dit te lezen.

Vriendelijke groeten een Daat-Drenthe deelnemer

Daat-Drenthe

Voor de mensen die de online kranten link niet lezen konden. Hier de normale versie met het gehele verhaal.

2022-11-19 10:20:00

Screenshot_20221119-110917_DVHN_Krant.jpg

Daat-Drenthe

De advertentie in dagblad van het Noorden

2022-11-18 18:42:26

Hierbij de link naar de advertentie die dagblad van het noorden vandaag aan onze actie gewijd heeft.

Lees vooral ook de reactie van de GGZ Drenthe op onze petitie.

En je haren gaan waarschijnlijk net als bij ons rechtovereind staan na het lezen daarvan. Want ze zeggen lettelijk wat wij ook al schrijven een deel van Daat-Drenthe past niet in de Visie van hun meer en is niet winstgevend. Er blijft een deel (ja voor de mensen die weer snel aan werk kunnen) en voor de anderen zoeken we passende plekken. (Nou waar wil je al die ruim 400 mensen plaatsen dan)

En even voor de goede orde Het Goed in Hoogeveen zal niet sluiten er zitten een aantal deelnemers van Daat daarbij in voor hun geld dit alleen niet voor De kringloopwinkels van Het Goed zelf..

Deel ook dit stuk vooral door.

Vriendelijke groeten

De Deelnemers van Daat-Drenthe

P.s. mochten er collega's (deelnemers) zijn die als het zover is voor de camera van hart van Nederland en eventueel RTV Drenthe willen spreken over dit alles en wat een sluiting van de werkplek voor jou betekend. Mail dan even naar het mail adres van de petitie.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.